Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Pesti, Csilla

személyes adatok
név
Pesti Csilla

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-01-15

doktori iskolák
időszak
2021-05-07 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2019
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Eötvös Loránd Tudományegyetem
munkahelyek
2020 –
kutatás
kutatási terület
Tanárképzés
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
doktori képzés
aktuálisan témavezetett hallgatók
abszolutóriumot szerzett hallgatók
fokozatot szerzett hallgatók
közlemények
2022

Erika Juhász, Daniel Lajčin, Igor Marks, Csilla Pesti, Viola Tamášová, Roman Tandlich: Innovation in current educational practice and its management

STS Science Centre Ltd.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2022

Kopp Erika, Pesti Csilla: Organizational Learning and Resilience in Hungarian Schools During COVID-19 Distance Education – Study of two cases

EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION 2022: (dec 05) pp. 1-20.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 5

nyelv: angol

2021

Pesti Csilla, TAMÁŠOVÁ Viola, LAJČIN Daniel, Bodonyi Edit: University-industry collaboration as a drive for innovation in Europe - A literature review with a systematic approach

AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH 11: (2) pp. 41-46.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 7

nyelv: angol

2020

Szivák Judit, Pesti Csilla: A pedagógusprofesszió hazai megújításának esélyei a mesterpedagógus-programok tükrében

ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK); L'Harmattan Kiadó

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: magyar

2020

Chrappán Magdolna, Kopp Erika, Pesti Csilla: Initial teacher education in Hungary: issues, policies, practices

EASTERN EUROPEAN JOURNAL OF TRANSNATIONAL RELATIONS 4: (1) pp. 49-74.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: angol

2019

Pesti Csilla: The evolution of teacher education programmes in different countries with a special focus on the role of practicum in developing teacher competences

In: Michael, Schratz; Hana, Červinková; Gábor, Halász; Milan, Pol; Luís, Tinoca (szerk.) European Doctorate in Teacher Education – Researching Policy and Practice, Wydawnictwo Naukowe Dolnoslaskiej Szkoly Wyzszej (2019) pp. 136-147.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: angol

2018

Pesti Csilla, Győri János, Kopp Erika: Student Teachers as Future Researchers: How do Hungarian and Austrian Initial Teacher Education Systems Address the issue of Teachers as Researchers?

CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL 8: (3) pp. 35-57.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 31

nyelv: angol

2017

Pesti Csilla, Rapos Nóra, Nagy Krisztina, Bohán Mariann: Analysis of Learning Outcome-based Teacher Training Programmes – Development Experiences in Hungary

ACTA PAEDAGOGICA VILNENSIA 2017: (38) pp. 58-76.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 8

nyelv: angol

2017

Paneru D. R., Muhammad S., Seden K., Szelei N., Pesti C., Deisi C. Yunga-Godoy, Bernad W.: TRANSFORMATIVE TEACHER LEARNING

In: Rasiński, Lotar; Tóth, Tamás; Wagner, Josefine (szerk.) European Perspectives in Transformative Education, Wydawnictwo Naukowe Dolnoslaskiej Szkoly Wyzszej (2017) pp. 15-34.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2014

Pesti Csilla: A logikus gondolkodás fejlettségének vizsgálata vajdasági magyar középiskolások körében

In: Tóth, Péter; Ősz, Rita; Várszegi, Ágnes (szerk.) Pedagógusképzés - személyiségformálás, értékközvetítés, értékteremtés, Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ (2014) pp. 88-105.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar