Személyi adatlap
Pesti, Csilla
| Kozhabergenova Aigerim | 2021-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
fokozatot szerzett
Fokozatot szerzett: 2019, PhD
Erika Juhász, Daniel Lajčin, Igor Marks, Csilla Pesti, Viola Tamášová, Roman Tandlich: Innovation in current educational practice and its management
STS Science Centre Ltd.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION 2022: (dec 05) pp. 1-20.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH 11: (2) pp. 41-46.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
Szivák Judit, Pesti Csilla: A pedagógusprofesszió hazai megújításának esélyei a mesterpedagógus-programok tükrében
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK); L'Harmattan Kiadó
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
EASTERN EUROPEAN JOURNAL OF TRANSNATIONAL RELATIONS 4: (1) pp. 49-74.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
Pesti Csilla: The evolution of teacher education programmes in different countries with a special focus on the role of practicum in developing teacher competences
In: Michael, Schratz; Hana, Červinková; Gábor, Halász; Milan, Pol; Luís, Tinoca (szerk.) European Doctorate in Teacher Education – Researching Policy and Practice, Wydawnictwo Naukowe Dolnoslaskiej Szkoly Wyzszej (2019) pp. 136-147.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL 8: (3) pp. 35-57.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 31
nyelv: angol
ACTA PAEDAGOGICA VILNENSIA 2017: (38) pp. 58-76.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
Paneru D. R., Muhammad S., Seden K., Szelei N., Pesti C., Deisi C. Yunga-Godoy, Bernad W.: TRANSFORMATIVE TEACHER LEARNING
In: Rasiński, Lotar; Tóth, Tamás; Wagner, Josefine (szerk.) European Perspectives in Transformative Education, Wydawnictwo Naukowe Dolnoslaskiej Szkoly Wyzszej (2017) pp. 15-34.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Pesti Csilla: A logikus gondolkodás fejlettségének vizsgálata vajdasági magyar középiskolások körében
In: Tóth, Péter; Ősz, Rita; Várszegi, Ágnes (szerk.) Pedagógusképzés - személyiségformálás, értékközvetítés, értékteremtés, Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ (2014) pp. 88-105.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar

