Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Káplár-Kodácsy, Kinga

személyes adatok
név
Káplár-Kodácsy Kinga

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-01-05

doktori iskolák
időszak
2022-02-16 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2021
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Eötvös Loránd Tudományegyetem
munkahelyek
2017 –
kutatás
kutatási terület
Reflektív tanári gyakorlat, mentorálás a középfokú és felsőoktatásban, szakmai fejlődés és szakmai támogatás a felsőoktatásban, online és távoktatás
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
doktori képzés
aktuálisan témavezetett hallgatók
abszolutóriumot szerzett hallgatók
fokozatot szerzett hallgatók
doktori tanulmányok
doktori iskola
státusz

fokozatot szerzett

Fokozatot szerzett: 2021, PhD

közlemények
2022

Káplár-Kodácsy Kinga, Dorner Helga: Az iskola-egyetem partnerség és a mentori gyakorlat összekapcsolódásának lehetséges dimenziói

In: Rónay, Zoltán; Fazekas, Ágnes; Horváth, László; Kálmán, Orsolya (szerk.) Keresni az újat szüntelen..., L'Harmattan Kiadó (2022) pp. 344-359.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2021

Káplár-Kodácsy Kinga, Rónay Zoltán, Dorner Helga: Adaptációs stratégiák a felsőoktatásban

ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (11-12) pp. 115-129.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: magyar

2021

Andrew J. Hobson, Bronwen Maxwell, Káplár-Kodácsy Kinga: THE ROLE OF THE MENTORING PROGRAMME COORDINATOR

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2020

Dorner Helga, Káplár-Kodácsy Kinga: Analyzing Mentor Narratives of Reflective Practice: A Case for Supporting Adult Learning in Hungarian Initial Teacher Education

MENTORING AND TUTORING: PARTNERSHIP IN LEARNING 28: (3) pp. 318-339.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2020

Káplár-Kodácsy Kinga, Dorner Helga: Diverse aspects of school-university partnership in mentoring teachers: roles, functions and potentials

In: Edith, Braun; Rachelle, Esterhazy; Robert, Kordts-Freudinger (szerk.) Research on Teaching and Learning in Higher Education, Waxmann Verlag Gmbh (2020) pp. 21-36.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2020

Erdei Luca Alexa, Káplár-Kodácsy Kinga: International Student Mobility at a Glance

ELTE Eötvös Loránd University Department of Erasmus+ and International Programmes

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2020

Káplár-Kodácsy Kinga, Dorner Helga: Rebuilding faculty capacities in higher education: An alternative for relational mentoring

INNOVATIONS IN EDUCATION AND TEACHING INTERNATIONAL 1: pp. 1-11.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: angol

2020

Andrew J. Hobson, Bronwen Maxwell, Káplár-Kodácsy Kinga, Eleanor Hotham: THE NATURE AND IMPACT OF EFFECTIVE MENTORING TRAINING, EDUCATION AND DEVELOPMENT (MTED)

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2020

Káplár-Kodácsy Kinga, Dorner Helga: The use of audio diaries to support reflective mentoring practice in Hungarian teacher training

INTERNATIONAL JOURNAL OF MENTORING AND COACHING IN EDUCATION 9: (3) pp. 257-277.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 4

nyelv: angol

2017

Káplár-Kodácsy Kinga, Dorner Helga: Felnőttkori tanulási modellek a reflektív gyakorlat szolgálatában : A mentori munka mint felnőttkori tanulásszervezési forma

NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (3) pp. 31-49.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar