Személyi adatlap
Csillik, Olga
fokozatot szerzett
Fokozatot szerzett: 2023, PhD
Csillik O., Daruka M.: Felsőoktatási eszmeáramlatok: módszertani megoldások a Kárpát-medencei magyar egyetemeken
In: Péti, M.; Borbély, M.; Szabó, B.; Lovász, G. (szerk.) Kutatások, vizsgálatok a felsőoktatásra és köznevelésre hatást gyakorló tényezők, tendenciák megismerése érdekében, Nemzetstratégiai Kutatóintézet (2019) pp. 3-61.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Csillik Olga, Daruka Magdolna: Módszertani paradigmaváltás versus publikációs kényszer
In: Fodorné, Tóth Krisztina; Németh, Balázs (szerk.) FELSŐOKTATÁSI INNOVÁCIÓK A TANULÁS KORÁBAN: A DIGITALIZÁCIÓ, KÉPESSÉGFEJLESZTÉS ÉS A HÁLÓZATOSODÁS KIHÍVÁSAI - TANULMÁNYKÖTET, MELLearN Felsőoktatási Hálózat az életen át tartó tanulásért Egyesület (2019) pp. 137-158.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Csillik Olga, Daruka Magdolna: The development of academic and „soft” skills adapting to the labour market needs in the frame of the flipped classroom learning organization process
MÓDSZERTANI KÖZLÖNY (ÚJVIDÉK) 8: (1) pp. 45-63.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Csillik Olga: A tanári hatékonyság elemei a felsőoktatásban
In: Fodorné, Tóth Krisztina (szerk.) A felsőoktatási lifelong learning társadalmi és gazdasági haszna: kutatás – fejlesztés – innováció, MELLearN Felsőoktatási Hálózat az életen át tartó tanulásért Egyesület (2018) pp. 158-177.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Csillik Olga: Hibrid oktatás (blended learning)
In: Daruka, Magdolna (szerk.) Varázsszer-e a tükrözött osztályterem?, Budapesti Corvinus Egyetem (2017) pp. 24-36.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Daruka Magdolna, Csillik Olga, Sass Judit: Gennovation in the practice of Economist Training Program
In: Fodorné, Tóth Krisztina (szerk.) Felsőoktatási kihívások, MELLearN Felsőoktatási Hálózat az életen át tartó tanulásért Egyesület (2016) pp. 251-259.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Csillik Olga, Dr. Sass Judit, Dr. Bodnár Éva: A "kognitív stílusra" szabott e-tananyag
PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 7: (1) pp. 5-24.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
In: anon (szerk.) Engineering Psychology and Cognitive Ergonomics, Springer (2009) pp. 179-186.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
TÁRSADALOM ÉS GAZDASÁG 25: (2) pp. 329-341.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar

