Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Dominek, Dalma Lilla

személyes adatok
név
Dominek Dalma Lilla

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2024-07-15

doktori iskolák
időszak
2022-03-02 –
 
időszak
2025-05-05 –
 
intézmény neve
időszak
2025-06-11 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2019
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
"Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2024
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
munkahelyek
2019 –
kutatás
kutatási terület
FLOW a múzeumokban; A kultúra és az oktatás kapcsolata; A kulturális identitás erősítése az oktatásban; Flowalapú oktatás
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok, pszichológiai tudományok
akkreditációs szempontból jelentős további információk
Magyar Tudományos Akadémia, Pedagógiai Bizottság, Andragógia Albizottság tagja
doktori képzés
aktuálisan témavezetett hallgatók
fokozatot szerzett hallgatók
közlemények
2024

Dominek Dalma Lilla, Barnucz Nóra: First results of a pilot research with the application of ICT tools: The introduction of the model of Flow-based pedagogy

ERUDITIO - EDUCATIO 19: (2) pp. 32-41.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2024

Barnucz Nóra, Botos Virág, Ceglédi Szabolcs, Dominek Dalma Lilla: The Study of Instructors’ Digital Competence in Higher Education – Comparative Analysis

INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT Barnucz_Botos_Cegledi_Dominek

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2023

Dominek Dalma Lilla, Barnucz Nóra, Uricska Erna, Christián László: Experiences of digital education from the perspective of students. Digital language learning and flow-based methods in teaching English for law enforcement

INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 23: (2) pp. 9-24.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 3

nyelv: angol

2023

Dominek Dalma, Demeter Márton, Ceglédi Szabolcs: Flow Measurement in Cultural Institutions in the Framework of an Elective Subject at a Hungarian University

JOURNAL OF MUSEUM EDUCATION

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: angol

2022

Dominek Dalma: On a Flow-based pedagogical model

ERUDITIO - EDUCATIO 17: (3) pp. 72-81.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: angol

2021

Dominek Dalma Lilla: A flow, mint a pozitív pszichológia jelenléte az oktatásban

ERUDITIO - EDUCATIO 16: (4) pp. 72-82.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 5

nyelv: magyar

2021

Dominek Dalma: Creativity in higher education through the flow channel

BELVEDERE MERIDIONALE 33: (4) pp. 5-12.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: angol

2021

Dominek Dalma Lilla: Élményalapú környezeti nevelés a természettudományi múzeumokban

Belvedere Meridionale

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: magyar

2020

Dominek Dalma Lilla: Flow, avagy játékos kommunikáció a múzeumokban

Belvedere Meridionale

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 17

nyelv: magyar