Személyi adatlap
Vida, Gergő
tudományos főmunkatárs
egyetemi oktató
fokozatot szerzett
Fokozatot szerzett: 2019, PhD
KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 10: (2) pp. 31-44.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 34: (1) pp. 3-20.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Journal of Ecohumanism 3: (4) pp. 898-912.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
MENTORING AND TUTORING: PARTNERSHIP IN LEARNING 32: (4) pp. 1-17.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Vida Gergő, Faragó Beatrix, Dobay Beáta: Learning disabilities in international discourse
ERUDITIO - EDUCATIO 2024/1: (19) pp. 18-32.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
Soproni Egyetem Kiadó
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Vida Gergő: Az abdukció mint szakértői eljárás a tanulási zavarok felfedésében
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 10: (1) pp. 135-151.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
Vida Gergő: A TANULÁSI ZAVAR ELMÉLETE ÉS DIAGNOSZTIKÁJA
In: Józsa, Krisztián (szerk.) Neveléstudomány – Válaszlehetőségek az új évezred kihívásaira : 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia [Educational Science – Possible Answers for the Challenges of the New Millennium:13th Training and Practice International Conference on Educational Science], Szent István Egyetem (2020) pp. 209-209.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Vida Gergő: A diagnózistól a fejlesztésig – tanulási hatékonyság és intelligencia
AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 4: (1-4) pp. 49-64.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
Vida Gergő: Miként lesz a tanulási zavar diagnózisa stigma – Avagy mi a fontosabb: a diagnózis vagy a gyermek?
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 67: (3-4) pp. 16-33.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: magyar

