Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Vida, Gergő

személyes adatok
név
Vida Gergő

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2024-07-08

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2021-05-18 –
elérhetőségek
e-mail-cím
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2019
fokozatot kiadó intézmény neve
Pécsi Tudományegyetem
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
munkahelyek
2021 –

Soproni Egyetem

tudományos főmunkatárs

2015 –

Pécsi Tudományegyetem

egyetemi oktató

kutatás
kutatási terület
neveléstudomány, gyógypedagógia
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
akkreditációs szempontból jelentős további információk
habilitált oktató
doktori képzés
abszolutóriumot szerzett hallgatók
fokozatot szerzett hallgatók
közlemények
2024

Vida Gergő, Sántha Kálmán: Abduction in the Assessment of Special Educational Needs - Learning Disability

KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 10: (2) pp. 31-44.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2024

Vida Gergő, Sántha Kálmán, Kocsis Rita: Abduktív diagnosztikai eljárás lehetőségei a gyógypedagógiában

ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 34: (1) pp. 3-20.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2024

Sántha Kálmán, Vida Gergő, Kocsis Rita: Innovative approaches to mentoring: applying abduction to mentorship practices

MENTORING AND TUTORING: PARTNERSHIP IN LEARNING 32: (4) pp. 1-17.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2024

Vida Gergő, Faragó Beatrix, Dobay Beáta: Learning disabilities in international discourse

ERUDITIO - EDUCATIO 2024/1: (19) pp. 18-32.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: angol

2023

Vida Gergő, Ambrus Attila: EGYÜTT, ÉRTÜK : A tanulási zavar diagnosztikus azonosításának új lehetőségei

Soproni Egyetem Kiadó

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: magyar

2022

Vida Gergő: Az abdukció mint szakértői eljárás a tanulási zavarok felfedésében

NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 10: (1) pp. 135-151.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: magyar

2020

Vida Gergő: A TANULÁSI ZAVAR ELMÉLETE ÉS DIAGNOSZTIKÁJA

In: Józsa, Krisztián (szerk.) Neveléstudomány – Válaszlehetőségek az új évezred kihívásaira : 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia [Educational Science – Possible Answers for the Challenges of the New Millennium:13th Training and Practice International Conference on Educational Science], Szent István Egyetem (2020) pp. 209-209.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2018

Vida Gergő: A diagnózistól a fejlesztésig – tanulási hatékonyság és intelligencia

AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 4: (1-4) pp. 49-64.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 3

nyelv: magyar

2017

Vida Gergő: Miként lesz a tanulási zavar diagnózisa stigma – Avagy mi a fontosabb: a diagnózis vagy a gyermek?

ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 67: (3-4) pp. 16-33.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 19

nyelv: magyar