Személyi adatlap
Győri, János
Doktori Iskola Tanácsa
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola
| Makszim Edina Beáta | 2028-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Pataki Ágnes | 2027-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) |
| Tóthné Vesztergombi Krisztina | 2027-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Körömi Gábor | 2018-01-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) |
| Maung Ei Phyoe | 2022-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Ternai Nazgul | 2023-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| YU PU | 2023-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) |
ZDM - INTERNATIONAL JOURNAL ON MATHEMATICS EDUCATION 53: (7) pp. 1541–1553
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
Gordon Győri János: Tehetségek együtt
75 p.
dokumentum típusa: Könyv
nyelv: magyar
Gordon Győri János: Árnyékoktatás: alapfogalmak, kutatás, lehetőségek
EDUCATIO 29: (2) pp. 171–187
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
MAGYAR PEDAGÓGIA 120: (2) pp. 93–121
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
In: Karp Alexander: Eastern European Mathematics Education in the Decades of Change (2020) pp. 75–129
dokumentum típusa: Könyvrészlet
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
Gordon Győri János: Főbb tehetségterületek
In: Bajor Péter, Balogh László, Bucsi Szabó Zsolt, Polonkai Mária, Révész György Béla: A tehetség kézikönyve (2019) pp. 305–317
dokumentum típusa: Könyvrészlet
nyelv: magyar
Gordon Győri János: Lesson and learning studies
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 54: (2) pp. 167–174
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
INTERCULTURAL EDUCATION 30: (5) pp. 564–578
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
Gordon Győri János: Tanárok az árnyékoktatás és a formális oktatás határvidékein
In: Fehérvári Anikó: A Borsszem Jankótól Bolognáig (2018) pp. 95–118
dokumentum típusa: Könyvrészlet
nyelv: magyar
In: Taber KS, Suida M, McClure L: Teaching Gifted Learners in Stem Subjects (2017) pp. 89–106
dokumentum típusa: Könyvrészlet
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol

