Személyi adatlap
Tóth, Edit
Doktori Iskola Tanácsa
Szegedi Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola
| Hegyi Terézia | 2029-08-31 | Neveléstudományi Doktori Iskola (SzTE) |
| Mezrigui Amira | 2027-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (SzTE) |
| Munezero Edouard | 2026-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (SzTE) (50%) |
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 10: (3) pp. 36-61.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Tóth Edit, Csapó Benő: Teachers’ beliefs about assessment and accountability
EDUCATIONAL ASSESSMENT EVALUATION AND ACCOUNTABILITY 34: (4) pp. 459-481.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 22: (4) pp. 331-351.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
In: Tóth, István György (szerk.) Hungarian Social Report 2019, TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. (2019) pp. 217-236.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
JOURNAL OF RELATIONSHIPS RESEARCH 9: e8
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
Tóth Edit: Az Országos kompetenciamérés hatása a tanítási munkára pedagógusinterjúk alapján
MAGYAR PEDAGÓGIA 115: (2) pp. 115-138.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: magyar
In: Kolosi, Tamás; Tóth, István György (szerk.) Társadalmi Riport 2014, TÁRKI (2014) pp. 110-136.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 105
nyelv: magyar
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 21: (10-11) pp. 124-137.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 35
nyelv: magyar
Tóth Edit: Pedagógusok nézetei a tanulói teljesítmény-mérésekről
MAGYAR PEDAGÓGIA 111: (3) pp. 225-249.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: magyar
KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 57: (9) pp. 798-814.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 24
nyelv: magyar

