Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Tóth, Edit

személyes adatok
név
Tóth Edit

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2023-01-13

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2016-04-11 –
testületi tagságok
szavazati jogú belső tag

Doktori Iskola Tanácsa
Szegedi Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola

fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2014
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Szegedi Tudományegyetem
munkahelyek
2010 –

Magyar Tudományos Akadémia

tudományos munkatárs

kutatás
kutatási terület
Pedagógiai értékelés, a közoktatás elszámoltathatósága. A képességek fejlődése longitudinális kontextusban. A tanulói eredményesség és az iskolai, családi háttértényezők összefüggései.
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
doktori képzés
abszolutóriumot szerzett hallgatók
fokozatot szerzett hallgatók
közlemények
2022

Tóth Edit, Csapó Benő: Teachers’ beliefs about assessment and accountability

EDUCATIONAL ASSESSMENT EVALUATION AND ACCOUNTABILITY 34: (4) pp. 459-481.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2019

Benő Csapó, József Balázs Fejes, László Kinyó, Edit Tóth: Educational achievement in social and international contexts

In: Tóth, István György (szerk.) Hungarian Social Report 2019, TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. (2019) pp. 217-236.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 5

nyelv: angol

2018

Kasik László, Gál Zita, Tóth Edit: Development and Psychometric Properties of NEGORI (Negative Orientation Questionnaire)

JOURNAL OF RELATIONSHIPS RESEARCH 9: e8

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: angol

2015

Tóth Edit: Az Országos kompetenciamérés hatása a tanítási munkára pedagógusinterjúk alapján

MAGYAR PEDAGÓGIA 115: (2) pp. 115-138.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 11

nyelv: magyar

2014

Csapó Benő, Fejes József Balázs, Kinyó László, Tóth Edit: Az iskolai teljesítmények alakulása Magyarországon nemzetközi összehasonlításban

In: Kolosi, Tamás; Tóth, István György (szerk.) Társadalmi Riport 2014, TÁRKI (2014) pp. 110-136.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 105

nyelv: magyar

2011

Tóth Edit, Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: Az iskolák IKT-felszereltsége – helyzetkép országos reprezentatív minta alapján

ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 21: (10-11) pp. 124-137.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 35

nyelv: magyar

2011

Tóth Edit: Pedagógusok nézetei a tanulói teljesítmény-mérésekről

MAGYAR PEDAGÓGIA 111: (3) pp. 225-249.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 17

nyelv: magyar

2010

Tóth Edit, Csapó Benő, Székely László: Az iskolák és osztályok közötti különbségek alakulása a magyar iskolarendszerben

KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 57: (9) pp. 798-814.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 24

nyelv: magyar