Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Orgoványi-Gajdos, Judit

személyes adatok
név
Orgoványi-Gajdos Judit

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-08-13

doktori iskolák
időszak
2021-09-22 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2018
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Eszterházy Károly Egyetem
munkahelyek
2015 –
kutatás
kutatási terület
tanárképzés, kezdő és szakértő pedagógusok gondolkodása és döntéshozása, pedagóguskompetenciák, eset-alapú tanulás, pedagógiai problémamegoldás, tantervfejlesztés
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
közlemények
2024

Orgoványi-Gajdos Judit, Virág Irén: Projektorientált tanulás és tanítás a gyakorlatban

106 p.

dokumentum típusa: Könyv

nyelv: magyar

2022

Falus Iván, Orgoványi-Gajdos Judit: A pedagógus

In: Falus Iván, Szűcs Ida: A didaktika kézikönyve (2022) pp. 331–365

dokumentum típusa: Könyvrészlet

független idéző közlemények száma: 16

nyelv: magyar

2020

Orgoványi-Gajdos Judit: Pedagógiai helyzetetek megoldását segítő módszerek és technikák

151 p.

dokumentum típusa: Könyv

független idéző közlemények száma: 4

nyelv: magyar

2020

Orgoványi-Gajdos Judit, Kovács Edina: Teachers’ Views about the Characteristics of Pedagogical Talents

ACTA EDUCATIONIS GENERALIS 10: (2) pp. 78–94

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 7

nyelv: angol

2020

Orgoványi-Gajdos Judit, Kovács Edina: Tehetséges pedagógus

138 p.

dokumentum típusa: Könyv

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: magyar

2020

Orgoványi-Gajdos Judit, Zagyváné Szűcs Ida: The Complementary School-University Partnership through the Lens of a Learning Community

Journal of Teacher Education and Educators 9: (1) pp. 107–124

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: angol

2019

Orgoványi-Gajdos Judit: A pedagóguspálya tagolása, a pedagógusok szakmai életútgörbéje

ACTA UNIVERSITATIS DE CAROLO ESZTERHÁZY NOMINATAE: SECTIO PAEDAGOGICA 42: pp. 101–110

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: magyar

2018

Orgoványi-Gajdos Judit: Pedagógusok problémamegoldó gondolkodásának jellemzői a tanítási tapasztalat tükrében egy oktatási programra vonatkozó vizsgálaton keresztül

ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 28: (2018/12) pp. 61–75

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: magyar

2016

Orgoványi-Gajdos Judit: Teachers’ Professional Development on Problem Solving - Theory and practice for Teachers and Teacher Educators

144 p.

dokumentum típusa: Könyv

független idéző közlemények száma: 89

nyelv: angol

2015

Orgoványi-Gajdos Judit: Expert and Novice Teachers’ Approaches to Problematic Pedagogical Classroom Situations

In: Ferit Uslu: Proceedings of INTCESS15 (2015) pp. 591–600

dokumentum típusa: Könyvrészlet

független idéző közlemények száma: 17

nyelv: angol