Személyi adatlap
Orgoványi-Gajdos, Judit
| Bagin Barbara | 2028-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (EKKE) (50%) |
| Deli Zsolt | 2027-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (EKKE) (50%) |
| Farmosi Andrea | 2026-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (EKKE) |
| Horváth Mariann | 2025-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (EKKE) (50%) |
| Horváth Ráhel Anna | 2023-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (EKKE) (50%) |
| Waseem Muntaha | 2028-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (EKKE) |
fokozatot szerzett
Fokozatot szerzett: 2018, PhD
Orgoványi-Gajdos Judit, Virág Irén: Projektorientált tanulás és tanítás a gyakorlatban
106 p.
dokumentum típusa: Könyv
nyelv: magyar
Falus Iván, Orgoványi-Gajdos Judit: A pedagógus
In: Falus Iván, Szűcs Ida: A didaktika kézikönyve (2022) pp. 331–365
dokumentum típusa: Könyvrészlet
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: magyar
Orgoványi-Gajdos Judit: Pedagógiai helyzetetek megoldását segítő módszerek és technikák
151 p.
dokumentum típusa: Könyv
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
ACTA EDUCATIONIS GENERALIS 10: (2) pp. 78–94
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
Orgoványi-Gajdos Judit, Kovács Edina: Tehetséges pedagógus
138 p.
dokumentum típusa: Könyv
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Orgoványi-Gajdos Judit, Zagyváné Szűcs Ida: The Complementary School-University Partnership through the Lens of a Learning Community
Journal of Teacher Education and Educators 9: (1) pp. 107–124
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
Orgoványi-Gajdos Judit: A pedagóguspálya tagolása, a pedagógusok szakmai életútgörbéje
ACTA UNIVERSITATIS DE CAROLO ESZTERHÁZY NOMINATAE: SECTIO PAEDAGOGICA 42: pp. 101–110
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 28: (2018/12) pp. 61–75
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
Orgoványi-Gajdos Judit: Teachers’ Professional Development on Problem Solving - Theory and practice for Teachers and Teacher Educators
144 p.
dokumentum típusa: Könyv
független idéző közlemények száma: 89
nyelv: angol
Orgoványi-Gajdos Judit: Expert and Novice Teachers’ Approaches to Problematic Pedagogical Classroom Situations
In: Ferit Uslu: Proceedings of INTCESS15 (2015) pp. 591–600
dokumentum típusa: Könyvrészlet
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: angol

