Személyi adatlap
Gortva, János
| Butor Barbara Enikő | 2028-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (EKKE) (50%) |
| Hegyi Domonkos Péter | 2027-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (EKKE) (50%) |
| Szabó Orsolya Edit | 2026-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (EKKE) (50%) |
abszolutóriumot szerzett
Abszolutóriumot szerzett: 2016-08-01
fokozatot szerzett
Fokozatot szerzett: 2020, PhD
Gortva János: A sport mint a propaganda eszköze Heves megyében a Rákosi-korszak kezdetén
AGRIA: ANNALES MUSEI AGRIENSIS 55: pp. 300–313
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar, angol
Gortva János: A sporttehetség: lehetőség és pedagógiai kihívás
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 12: (2) pp. 92–95
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Gortva János: Labdarúgás és olimpizmus
ACTA UNIVERSITATIS DE CAROLO ESZTERHÁZY NOMINATAE: SECTIO SPORT 55: pp. 5–20
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar, angol
Gortva János: A sport és nevelés történeti vetületei - sporttörténet az oktatásban
dokumentum típusa: Egyéb
nyelv: magyar
Gortva János: Dilemmák és lehetőségek a megújuló tanárképzésben
In: K. Nagy Emese, Zagyváné Szűcs Ida: Reflexiók a neveléstudományok legújabb problémáira (2022) pp. 61–72
dokumentum típusa: Könyvrészlet
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 9: (1) pp. 72–74
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
Gortva János: Történelemtanítás egykor és ma: a történelemtanítás kihívásai a XXI. században
In: K. Nagy Emese, Zagyváné Szűcs Ida: Kihívások és megoldások a XXI. század pedagógiájában (2021) pp. 231–239
dokumentum típusa: Könyvrészlet
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
Gortva János: A kompetenciafejlesztés lehetőségei a történelemoktatásban, különös tekintettel a helytörténet tanítására
MAGISZTER: A ROMÁNIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK SZÖVETSÉGÉNEK SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA(1) pp. 30–35
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
Gortva János: A szövegértési és matematikai kompetenciák fejlesztési lehetőségei a forrásközpontú történelemtanításban
MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)- 57: (4) pp. 31–44
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar, angol
MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)- 56: (2) pp. 32–38
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar, angol

