Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Hódi, Ágnes

személyes adatok
név
Hódi Ágnes

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2024-12-01

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2019-04-04 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2018
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Szegedi Tudományegyetem
munkahelyek
2015 –
kutatás
kutatási terület
Az olvasási képesség fejlődése, az olvasás-szövegértés fejlődését meghatározó kognitív, affektív és környezeti változók, az olvasás előkészségeinek fejlődése és fejlesztése.
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
doktori képzés
aktuálisan témavezetett hallgatók
fokozatot szerzett hallgatók
közlemények
2024

Hódi Ágnes, Tóth Edit: Exploring the Opportunities for Online Assessment of Phonological Awareness at the Beginning of Schooling

INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD 56: pp. 169-188.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: angol

2024

Phyo Wai Mar, Nikolov Marianne, Hódi Ágnes: International doctoral students’ socialization into English academic writing proficiency

HIGHER EDUCATION RESEARCH & DEVELOPMENT 1: pp. 1-16.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2023

Szenczi Beáta, Fejes József Balázs, Vígh Tibor, Hódi Ágnes, Tary Blanka: Home Reading Support in Grades Four, Six, and Eight: Does Student Reading Motivation Matter?

READING & WRITING QUARTERLY: OVERCOMING LEARNING DIFFICULTIES 40: (5) pp. 489-511.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: angol

2020

Steklács János, Hódi Ágnes, Török Tímea: Az olvasás-szövegértés tanításának megújítása az elméleti keretek, az értékelés és a fejlesztőprogramok területén

MAGYAR TUDOMÁNY 181: (1) pp. 11-23.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 4

nyelv: magyar

2019

Hódi Ágnes, Tóth Edit: Elsőéves egyetemi hallgatók szövegértés-fejlettsége és olvasási attitűdjei

ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (1) pp. 55-67.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 12

nyelv: magyar

2019

Hódi Ágnes, Tóth Edit, B. Németh Mária, Fáyné Dombi Alice: Óvodások IKT-használata otthon – szülői minta és szerepvállalás

NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 7: (2) pp. 22-41.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 16

nyelv: magyar

2017
2016

Hódi Ágnes, Tóth Edit: A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében

ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (9) pp. 51-72.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 19

nyelv: magyar