Személyi adatlap
Hódi, Ágnes
| Munezero Edouard | 2026-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (SzTE) (50%) |
| Al-Akbari Sabah Salem Arafa | 2024-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (SzTE) (50%) |
| Listiani Listiani | 2024-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (SzTE) (50%) |
fokozatot szerzett
Fokozatot szerzett: 2018, PhD
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD 56: pp. 169-188.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
HIGHER EDUCATION RESEARCH & DEVELOPMENT 1: pp. 1-16.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
READING & WRITING QUARTERLY: OVERCOMING LEARNING DIFFICULTIES 40: (5) pp. 489-511.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (2) pp. 3-22.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
MAGYAR TUDOMÁNY 181: (1) pp. 11-23.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
MAGYAR PEDAGÓGIA 120: (1) pp. 71-90.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Hódi Ágnes, Tóth Edit: Elsőéves egyetemi hallgatók szövegértés-fejlettsége és olvasási attitűdjei
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (1) pp. 55-67.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: magyar
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 7: (2) pp. 22-41.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: magyar
MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (1) pp. 95-136.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (9) pp. 51-72.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: magyar

