Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Pásztor-Kovács, Anita

személyes adatok
név
Pásztor-Kovács Anita

Az adatok frissességéről még nem nyilatkozott.

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2025-02-28 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2018
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
munkahelyek
2017 –

Szegedi Tudományegyetem

egyetemi adjunktus

kutatás
kutatási terület
kollaboratív problémamegoldás számítógép alapú mérése, kollaboratív képességek vizsgálata
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok, pszichológiai tudományok
doktori képzés
aktuálisan témavezetett hallgatók
abszolutóriumot szerzett hallgatók
fokozatot szerzett hallgatók
doktori tanulmányok
intézmény neve
doktori iskola
státusz

fokozatot szerzett

Fokozatot szerzett: 2018, PhD

közlemények
2023

Pásztor-Kovács Anita, Pásztor Attila, Molnár Gyöngyvér: Measuring collaborative problem solving: research agenda and assessment instrument

INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS 31: (8) pp. 5159-5179.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 7

nyelv: angol

2022

Pásztor Attila, Magyar Andrea, Pásztor-Kovács Anita, Rausch Attila: Online Assessment and Game-Based Development of Inductive Reasoning

JOURNAL OF INTELLIGENCE 10: (3) 59

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: angol

2020

Pásztor-Kovács Anita, Pásztor Attila, Molnár Gyöngyvér: A csoportmunkához szükséges képességek vizsgálata: a kollaboratív képességek kérdőív validálása

MAGYAR PEDAGÓGIA 120: (3) pp. 269-296.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 8

nyelv: magyar

2019

Pásztor-Kovács Anita: A kollaboráció hatékonyságának feltételei és mérési lehetőségei

ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (9) pp. 3-20.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: magyar

2016

Pásztor-Kovács Anita: A kollaboratív problémamegoldó képesség mérésének elméleti és módszertani megfontolásai: egy pilot kutatás eredményei

MAGYAR PEDAGÓGIA 116: (1) pp. 51-72.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 5

nyelv: magyar

2015

Molnár Gyöngyvér, Pásztor-Kovács Anita: A számítógépes vizsgáztatás infrastrukturális kérdései: az iskolák eszközparkjának helyzete és a változás tendenciái

ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 25: (4) pp. 49-61.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 24

nyelv: magyar

2014

Krkovic K, Pásztor-Kovács A, Molnár Gy, Greiff S: New technologies in psychological assessment: The example of computer-based collaborative problem solving assessment

INTERNATIONAL JOURNAL OF E-ASSESSMENT 1: (1) pp. 28-41.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 8

nyelv: angol

2013

Pásztor-Kovács Anita, Magyar Andrea, Hülber László, Pásztor Attila, Tongori Ágota: Áttérés online tesztelésre – a mérés-értékelés új dimenziói

ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 23: (11) pp. 86-100.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 16

nyelv: magyar