Személyi adatlap
Vígh-Kiss, Erika
fokozatot szerzett
Fokozatot szerzett: 2021, PhD
Vígh-Kiss Erika Rozália: A fejben számolás stratégiáinak vizsgálata hatodik évfolyamos tanulók körében
In: Szerk.: Talata István Matematikát, Fizikát és Informatikát Oktatók 41. Országos Konferenciája. Budapest: Szent István Egyetem Ybl Miklós Építéstudományi Kar, 2017. pp. 261-266.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Vígh-Kiss Erika Rozália: A segítés értelmezése a matematika tanítása során
In: Szerk.: Buda András, Szerk.: Kiss Endre Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása: A IX. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata. Debrecen: Kiss Árpád Archívum Könyvtára; DE Neveléstudományok Intézete, 2016. pp. 374-382.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Erika Rozália Vígh-Kiss: Development of 11-12 years−old children’s multiplication strategies
In: Szerk.: Csíkos Csaba, Szerk.: Rausch Attila, Szerk.: Szitányi Judit Proceedings of the 40th conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education: PME40. Konferencia helye, ideje: Szeged, Magyarország, 2016.08.03-2016.08.07. [s. l.] - Nemzetközi: International Group for the Psychology of Mathematics Education, 2016. Szeged: International Group for the Psychology of Mathematics Education, 2016. p. 260. 1 p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Vígh-Kiss Erika Rozália: A metakogníció tárgykörében végzett legújabb kutatások eredményei
ISKOLAKULTÚRA 25: (12) pp. 121-133.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Vígh-Kiss Erika Rozália: Franz Schubert nyomában Zselízen
PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT 57: (5) Paper Vigh-Kiss-Erika_Franz-Schubert-Zseliz.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Vígh-Kiss Erika Rozália: Tudás és gazda(g)ság
ÚJ KÉP: PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK FOLYÓIRATA 2015: (1-4) pp. 7-17.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Erika Rozália Vígh-Kiss: 14-18 year old students' use of adaptive skills
In: Szerk.: Engin Ader METAcognition: 6th Biennial Meating of the EARLI Special Interest Group 16. Istanbul: Bogaziçi University, 2014. p. 154. 1 p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Vígh-Kiss Erika: Feladatok tehetséggondozó szakkörre
A MATEMATIKA TANÍTÁSA 22: (1) pp. 20-27.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Erika Rozália Vígh-Kiss: The Development of Talented Students
PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 2014: (4) pp. 350-356.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Erika Rozália Vígh-Kiss: Adaptive Strategy Use in Mathematics Education
In: Szerk.: Karlovitz János Tibor Questions and perspectives in education. Komárno: International Research Institute, 2013. pp. 342-352.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol

