Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Vígh-Kiss, Erika

személyes adatok
név
Vígh-Kiss Erika
elérhetőségek
munkahelyek
2014 –

Balassi Bálint Nyolcévfolyamos Gimnázium

tanár

kutatás
kutatási terület
metakognícióra alapozott iskolai fejlesztés; adaptív problémamegoldó stratégiák; tanulásra vonatkozó meggyőződések
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
doktori tanulmányok
intézmény neve
doktori iskola
státusz

fokozatot szerzett

Fokozatot szerzett: 2021, PhD

közlemények
2017

Vígh-Kiss Erika Rozália: A fejben számolás stratégiáinak vizsgálata hatodik évfolyamos tanulók körében

In: Szerk.: Talata István Matematikát, Fizikát és Informatikát Oktatók 41. Országos Konferenciája. Budapest: Szent István Egyetem Ybl Miklós Építéstudományi Kar, 2017. pp. 261-266.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2016

Vígh-Kiss Erika Rozália: A segítés értelmezése a matematika tanítása során

In: Szerk.: Buda András, Szerk.: Kiss Endre Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása: A IX. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata. Debrecen: Kiss Árpád Archívum Könyvtára; DE Neveléstudományok Intézete, 2016. pp. 374-382.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2016

Erika Rozália Vígh-Kiss: Development of 11-12 years−old children’s multiplication strategies

In: Szerk.: Csíkos Csaba, Szerk.: Rausch Attila, Szerk.: Szitányi Judit Proceedings of the 40th conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education: PME40. Konferencia helye, ideje: Szeged, Magyarország, 2016.08.03-2016.08.07. [s. l.] - Nemzetközi: International Group for the Psychology of Mathematics Education, 2016. Szeged: International Group for the Psychology of Mathematics Education, 2016. p. 260. 1 p.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2015

Vígh-Kiss Erika Rozália: A metakogníció tárgykörében végzett legújabb kutatások eredményei

ISKOLAKULTÚRA 25: (12) pp. 121-133.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2015

Vígh-Kiss Erika Rozália: Franz Schubert nyomában Zselízen

PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT 57: (5) Paper Vigh-Kiss-Erika_Franz-Schubert-Zseliz. 18 p.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2015

Vígh-Kiss Erika Rozália: Tudás és gazda(g)ság

ÚJ KÉP: PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK FOLYÓIRATA 2015: (1-4) pp. 7-17.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2014

Erika Rozália Vígh-Kiss: 14-18 year old students' use of adaptive skills

In: Szerk.: Engin Ader METAcognition: 6th Biennial Meating of the EARLI Special Interest Group 16. Istanbul: Bogaziçi University, 2014. p. 154. 1 p.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2014

Vígh-Kiss Erika: Feladatok tehetséggondozó szakkörre

A MATEMATIKA TANÍTÁSA 22: (1) pp. 20-27.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2014

Erika Rozália Vígh-Kiss: The Development of Talented Students

PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 2014: (4) pp. 350-356.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2013

Erika Rozália Vígh-Kiss: Adaptive Strategy Use in Mathematics Education

In: Szerk.: Karlovitz János Tibor Questions and perspectives in education. Komárno: International Research Institute, 2013. pp. 342-352.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol