Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Horváth, László

személyes adatok
név
Horváth László

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-05-23

doktori iskolák
időszak
2020-04-22 –
testületi tagságok
szavazati jogú belső tag

Doktori Iskola Tanácsa
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola

fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2019
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Eötvös Loránd Tudományegyetem
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2025
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
Eötvös Loránd Tudományegyetem
munkahelyek
2019 –
kutatás
kutatási terület
digitális transzformáció, felsőoktatás-menedzsment, szervezeti tanulás és munkahelyi tanulás oktatási intézményekben, oktatási innovációk keletkezése és terjedése, digitális transzformáció az oktatásban, mesterséges intelligencia az oktatásban
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok, gazdálkodás- és szervezéstudományok
doktori tanulmányok
doktori iskola
státusz

fokozatot szerzett

Fokozatot szerzett: 2019, PhD

közlemények
2023

Horváth László: Adaptive pedagogical strategies responding to emergency remote teaching – immediate responses of Hungarian primary school teachers

RESEARCH IN LEARNING TECHNOLOGY 31: 2978

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: angol

2023

Horváth László: Az oktatási szektor alkalmazkodása a digitális transzformáció kihívásaihoz

L'Harmattan Kiadó; ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK)

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: magyar

2023

Horváth László: Feltáró szakirodalmi áttekintés a mesterséges intelligencia oktatási használatáról

PANNON DIGITÁLIS PEDAGÓGIA : E-TANULÁS TÁVOKTATÁS OKTATÁS-INFORMATIKA 3: (1) pp. 5-17.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 4

nyelv: magyar

2022

Kálmán Orsolya, Horváth László, Kardos Dorottya, Kozma Borbála, Feyisa Mebrate Bekele, Rónay Zoltán: Review of benefits and challenges of co‐supervision in doctoral education

EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 57: (3) pp. 452-468.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 21

nyelv: angol

2021

Horváth László, Czirfusz Dóra, Misley Helga, N. Tóth Ágnes: Alkalmazkodási stratégiák a távolléti oktatás során hallgatói, oktatói és intézményi szinten

NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2021: (3) pp. 23-42.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 10

nyelv: magyar

2020

Czirfusz Dóra, Misley Helga, Horváth László: A digitális munkarend tapasztalatai a magyar közoktatásban

OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 7: (3) pp. 220-229.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 40

nyelv: magyar

2020

Horváth László: Psychological contract profiling for managing the learning experience of higher education students

EUROPEAN JOURNAL OF HIGHER EDUCATION 10: (4) pp. 377-396.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 3

nyelv: angol

2020

Horváth László, Misley Helga, Hülber László, Papp-Danka Adrienn, M. Pintér Tibor, Dringó-Horváth Ida: Tanárképzők digitális kompetenciájának mérése – a DigCompEdu adaptálása a hazai felsőoktatási környezetre

NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 8: (2) pp. 5-25.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 15

nyelv: magyar

2017

Fazekas Ágnes, Halász Gábor, Horváth László: Innováció az oktatásban: az Innova kutatás elméleti-fogalmi keretei

NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (4) pp. 26-43.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 24

nyelv: magyar