Személyi adatlap
Dorner, Helga
Doktori Iskola Tanácsa
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola
Tudományági Habilitációs Bizottság
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola
Tudományági Habilitációs Bizottság
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Pszichológiai Doktori Iskola
| Antesberger Klára | 2025-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) |
| Gulyás Barnabás | 2025-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Karamuk Elifnur | 2027-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) |
| Lénárt Krisztina Ildikó | 2027-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) |
| Sharma Prasun | 2025-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) |
| Yildirim Beste | 2026-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) |
International Journal for Academic Development 26: (3) pp. 210-223.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
ANNALS OF THE NEW YORK ACADEMY OF SCIENCES 1483: (1) pp. 98-111.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: angol
JOURNAL OF ADULT AND CONTINUING EDUCATION 28: (1) pp. 184-207.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
INNOVATIONS IN EDUCATION AND TEACHING INTERNATIONAL 1: pp. 1-11.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
INTERNATIONAL JOURNAL OF MENTORING AND COACHING IN EDUCATION 9: (3) pp. 257-277.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
INNOVATIONS IN EDUCATION AND TEACHING INTERNATIONAL 55: (3) pp. 304-313.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: angol
Online Learning Journal 21: (4) pp. 283-301.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: angol
TECHTRENDS 60: (1) pp. 48-55.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 43
nyelv: angol
AMERICAN JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION 26: (3) pp. 157-171.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: angol
JOURNAL OF ASYNCHRONOUS LEARNING NETWORKS 14: (4) pp. 63-77.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 24
nyelv: angol

