Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Dorner, Helga

személyes adatok
név
Dorner Helga

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-04-16

doktori iskolák
doktori iskola
időszak
2016-03-01 –
testületi tagságok
szavazati jogú belső tag

Doktori Iskola Tanácsa
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola

szavazati jogú belső tag

Tudományági Habilitációs Bizottság
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola

szavazati jogú belső tag

Tudományági Habilitációs Bizottság
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Pszichológiai Doktori Iskola

elérhetőségek
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2011
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Szegedi Tudományegyetem
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2021
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
Eötvös Loránd Tudományegyetem
munkahelyek
2020 –
kutatás
kutatási terület
- tanulás - tanítás
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
közlemények
2021

Dorner Helga, Belic Jelena: From an individual to an institution: observations about the evolutionary nature of conversations

International Journal for Academic Development 26: (3) pp. 210-223.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: angol

2021

Dorner Helga, Misic Gorana, Rymarenko Margaryta: Online mentoring for academic practice: strategies, implications, and innovations

ANNALS OF THE NEW YORK ACADEMY OF SCIENCES 1483: (1) pp. 98-111.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 17

nyelv: angol

2021

Zagir Togtokhmaa, Dorner Helga: Revisiting competences of adult learning facilitators: Perspectives from the Mongolian context

JOURNAL OF ADULT AND CONTINUING EDUCATION 28: (1) pp. 184-207.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2020

Káplár-Kodácsy Kinga, Dorner Helga: Rebuilding faculty capacities in higher education: An alternative for relational mentoring

INNOVATIONS IN EDUCATION AND TEACHING INTERNATIONAL 1: pp. 1-11.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 4

nyelv: angol

2020

Káplár-Kodácsy Kinga, Dorner Helga: The use of audio diaries to support reflective mentoring practice in Hungarian teacher training

INTERNATIONAL JOURNAL OF MENTORING AND COACHING IN EDUCATION 9: (3) pp. 257-277.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: angol

2018

Dorner Helga: Exploring students’ conceptions of internationalised learning: experiences from international online collaborative seminars

INNOVATIONS IN EDUCATION AND TEACHING INTERNATIONAL 55: (3) pp. 304-313.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 14

nyelv: angol

2017

Dorner Helga, Kumar Swapna: Pre- and inservice teacher satisfaction with online collaborative mentoring for technology integration: Applying the Kano quality attributes

Online Learning Journal 21: (4) pp. 283-301.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 15

nyelv: angol

2016

Dorner Helga, Swapna Kumar: Online Collaborative Mentoring for Technology Integration in Pre-Service Teacher Education

TECHTRENDS 60: (1) pp. 48-55.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 43

nyelv: angol

2012

Dorner H: Effects of Online Mentoring in Computer-Supported Collaborative Learning Environments: Mentor Presence and Cognitive Engagement

AMERICAN JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION 26: (3) pp. 157-171.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 19

nyelv: angol

2010

Dorner H, Kárpáti A: Mentoring for innovation: key factors affecting participant satisfaction in the process of collaborative knowledge construction in teacher training

JOURNAL OF ASYNCHRONOUS LEARNING NETWORKS 14: (4) pp. 63-77.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 24

nyelv: angol