Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Megyeri, Eszter

személyes adatok
név
Megyeri Eszter

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2024-04-24

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2024-01-30 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2012
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Szegedi Tudományegyetem
munkahelyek
2007 –

Szegedi Tudományegyetem

egyetemi oktató

kutatás
kutatási terület
A fenntarthatóság sürgető kérdésköre minden gazdálkodástudományi területet fundamentális átgondolásra, átformálásra és innovációra késztet. Az ellátásilánc-menedzsment terület különösen érintett e folyamatokban, ahol az költségérzékenység, valamint a rugalmasság és agilitás igénye számos más tényező mellett folyamatosan jelen van arra késztetve az üzleti szereplőket, hogy revitalizálják üzleti modelljeiket. A karbonsemlegesség jegyében látványos elmozdulás történik a járműgyártás területén, ahol az elektromos és hybrid járművek veszik fel a verseny a belső égésű motorokkal szemben. E folyamat eredményeként az akkumulátor ellátás jelentős felfutása várható, ami számos kihívást jelent globális szinten az ellátási lánc minden pontján az alapanyagellátástól az akkumulátorok újrahasznosításáig. Az Európai Unió Green Deal, Climate Law, Fit for 55 programjaiban ezen ellátási területeit kívánja egyrészt előmozdítani, másrészt szabályozni elősegítve ezzel egy új értéklánc kialakítását. E folyam
jelenlegi kutatásainak tudományága
gazdálkodás- és szervezéstudományok, közgazdaságtudományok
doktori képzés
aktuálisan témavezetett hallgatók
abszolutóriumot szerzett hallgatók
fokozatot szerzett hallgatók
doktori tanulmányok
intézmény neve
doktori iskola
státusz

fokozatot szerzett

Fokozatot szerzett: 2012, PhD

doktori iskola
státusz

Az adatbázisban nem található részletes információ a tanulmányokról.

közlemények
2023

Beata Glinka, Megyeri Eszter, Gabriella Tabajdi: Perception of entrepreneurship and entrepreneurs: institutional celebration or stigmatisation?

INTERNATIONAL JOURNAL OF ENTREPRENEURSHIP AND SMALL BUSINESS 49: (1) pp. 123-149.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: angol

2023

Megyeri Eszter, Pelle Anita, Tabajdi Gabriella: The realities of EU industrial policies analysed through automotive value chain dynamics

SOCIETY AND ECONOMY 28 Mar 2023: (28 Mar 2023) p. 1.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: angol

2022

Somosi Sarolta, Megyeri Eszter: A Moving Target: Changing Priorities in the Energy Policy of the European Union

INTERNATIONAL JOURNAL OF ENERGY ECONOMICS AND POLICY 12: (4) pp. 542-552.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 3

nyelv: angol

2022

Rai Sumita, Megyeri Eszter, Tabajdi Gabriella: REMOTE WORK AND WORK-LIFE BALANCE: EXPERIENCE FROM COVID-19 IN A CROSS-CULTURAL PERSPECTIVE

In: Maria, Nikolcheva (szerk.) NORDSCI . [szerk.]. NORDSVI International Conference: Conference Proceedings. (2022), NORDSCI (2022) p. 193.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2021

Sumita Rai, Megyeri Eszter, Kazár Klára: The impact of equity sensitivity on mental health, innovation orientation, and turnover intention in the Hungarian and Indian contexts

INTERNATIONAL JOURNAL OF ORGANIZATIONAL ANALYSIS 29: (4) pp. 1044-1062.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 10

nyelv: angol

2019

Megyeri Eszter, Glinka Beata, Tabajdi Gabriella: Perception of entrepreneurship and entrepreneurs. Institutional celebration or stigmatization of entrepreneurship?

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2019

Glinka Beata, Megyeri Eszter: TRANSNATIONAL ENTREPRENEURSHIP: THE CASE OF POLAND

Journal of Positive Management 10: (4) p. 32.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: angol

2012

Megyeri Eszter: A méltányosság: egy kísérlet a fogalom tisztázására.

VEZETÉSTUDOMÁNY 43: (6) pp. 25-39.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 4

nyelv: magyar

2012

Megyeri Eszter: A méltányosság helye és szerepe az üzleti kapcsolatok modellezésében.

MARKETING ÉS MENEDZSMENT 46: (1-2) pp. 133-146.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar