Személyi adatlap
Kazár, Klára
| Kovács Bence Gábor | 2025-08-01 | Közgazdaságtani Doktori Iskola (SzTE) (50%) |
| Szalánczy Eszter | 2029-08-31 | Közgazdaságtani Doktori Iskola (SzTE) (50%) |
fokozatot szerzett
Fokozatot szerzett: 2016, PhD
GAZDASÁG ÉS PÉNZÜGY 11: (1) pp. 111–132
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
ECONOMY AND FINANCE: ENGLISH-LANGUAGE EDITION OF GAZDASÁG ÉS PÉNZÜGY 11: (1) pp. 107–128
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
In: Ridgway Jim: Statistics for Empowerment and Social Engagement (2022) pp. 345–368
dokumentum típusa: Könyvrészlet
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
In: Ridgway Jim: Statistics for Empowerment and Social Engagement (2022) pp. 179–198
dokumentum típusa: Könyvrészlet
nyelv: angol
STATISTICAL JOURNAL OF THE IAOS 37: (3) pp. 899–919
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: angol
INTERNATIONAL JOURNAL OF ORGANIZATIONAL ANALYSIS 29: (4) pp. 1044–1062
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: angol
Kazár Klára: A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata zenei fesztiválok esetén
159 p.
dokumentum típusa: Könyv
nyelv: magyar
In: Ercsey Ida: Marketing a digitalizáció korában (2020) pp. 339–346
dokumentum típusa: Könyvrészlet
nyelv: magyar
Kazár Klára: Brand communities and self-concept congruency in the case of a music festival
TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH 20: (2) pp. 157–169
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: angol
In: : EMAC 2020 Annual Conference (2020) 11 p.
dokumentum típusa: Egyéb konferenciaközlemény
nyelv: angol
Balázs Révész, Erzsébet Hetesi, Klára Kazár: Will IT Take Over the Role of Personal Encounters in Business Relationships?
In: : EMAC 2020 Annual Conference (2020)
dokumentum típusa: Egyéb konferenciaközlemény
nyelv: angol
E Hetesi, K Kazár, B Revesz: The Role of Personal Relationship and Information Technology in Business Markets
In: Saša Drezgić, Saša Žiković, Marko Tomljanović: Economics of Digital Transformation (2019) pp. 559–577
dokumentum típusa: Könyvrészlet
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
Kazár Klára, Prónay Szabolcs: Generációs különbségek a zenei fesztivál rajongóinak körében
In: Csapó János, Gerdesics Viktória, Törőcsik Mária: Generációk a turizmusban (2018) pp. 24–30
dokumentum típusa: Könyvrészlet
nyelv: magyar
Hetesi E, Kazár K, Révész B: Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon
MARKETING ÉS MENEDZSMENT 52: (EMOK Klsz) pp. 31–42
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
In: Józsa László, Korcsmáros Enikő, Seres Huszárik Erika: A hatékony marketing (2018) pp. 385–395
dokumentum típusa: Könyvrészlet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Kazár Klára, Prónay Szabolcs: My brand, our festival – Exploring the impact of self-image congruency on loyalty in case of music festivals
In: Gounaris Spiros, Alexandr Matthew, Hamilton Kathy, Karampela Maria, Lacka Ewelina: 47th EMAC Conference (2018)
dokumentum típusa: Könyvrészlet
nyelv: angol
Kovács Péter, Kazár Klára, Kuruczleki Éva: Social and economic networks and financial literacy in statistics classes: lessons and experiences
In: M Alejandra Sorto, A. White, L. Guyot: Looking back, looking forward. Proceedings of the Tenth International Conference on Teaching Statistics (2018)
dokumentum típusa: Egyéb konferenciaközlemény
nyelv: angol
In: Kovács Péter: Ünnepi kötet Dr. Katona Tamás egyetemi tanár 70. születésnapjára (2018) pp. 245–251
dokumentum típusa: Könyvrészlet
nyelv: magyar
E. Hetesi, K. Kazár, B. Revesz: The Role of Personal Relationship and Information Technology in Business Markets
In: : International Scientific Conference Economics of Digital Transformation (EDT) DIGITOMICS (2018)
dokumentum típusa: Egyéb konferenciaközlemény
nyelv: angol
Kovács Péter, Kazár Klára, Kuruczleki Éva: Using visualisation tools in classes
In: Kovács Péter: Challenges and Innovations in Statistics Education (2018) pp. 44–48
dokumentum típusa: Könyvrészlet
nyelv: angol

