Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Kazár, Klára

személyes adatok
név
Kazár Klára

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-11-05

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2022-07-14 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2016
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Szegedi Tudományegyetem
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2025
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
Szegedi Tudományegyetem
munkahelyek
2012 –

Szegedi Tudományegyetem

egyetemi oktató

kutatás
kutatási terület
Többváltozós adatelemzés, PLS útelemzés, statisztikai modellek alkalmazása a fogyasztói magatartás kutatásában, statisztika oktatás.
jelenlegi kutatásainak tudományága
közgazdaságtudományok
doktori képzés
abszolutóriumot szerzett hallgatók
fokozatot szerzett hallgatók
doktori tanulmányok
közlemények
2024
2024

Éva Kuruczleki, Klára Kazár: Examining Competences Affecting Financial Success Among Micro-Enterprises in The Southern Great Plain

ECONOMY AND FINANCE: ENGLISH-LANGUAGE EDITION OF GAZDASÁG ÉS PÉNZÜGY 11: (1) pp. 107–128

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2022

Kovacs Peter, Kazar Klara, Kuruczleki Eva: Implementing Civic Statistics in Business Education: Technology in Small and Large Classrooms

In: Ridgway Jim: Statistics for Empowerment and Social Engagement (2022) pp. 345–368

dokumentum típusa: Könyvrészlet

független idéző közlemények száma: 3

nyelv: angol

2022

Kovacs Peter, Kazar Klara, Kuruczleki Eva: Seeing Dynamic Data Visualizations in Action: Gapminder Tools

In: Ridgway Jim: Statistics for Empowerment and Social Engagement (2022) pp. 179–198

dokumentum típusa: Könyvrészlet

nyelv: angol

2021

Kovacs Peter, Kuruczleki Eva, Kazar Klara, Liptak Lilla, Racz Tamas: Modern teaching methods in action in statistical classes

STATISTICAL JOURNAL OF THE IAOS 37: (3) pp. 899–919

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 12

nyelv: angol

2021

Sumita Rai, Megyeri Eszter, Kazár Klára: The impact of equity sensitivity on mental health, innovation orientation, and turnover intention in the Hungarian and Indian contexts

INTERNATIONAL JOURNAL OF ORGANIZATIONAL ANALYSIS 29: (4) pp. 1044–1062

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 13

nyelv: angol

2020

Kazár Klára: Brand communities and self-concept congruency in the case of a music festival

TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH 20: (2) pp. 157–169

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 12

nyelv: angol

2020

Kéri Anita, Kazár Klára, Révész Balázs: Factors Contributing to International Student Loyalty – Is It Satisfaction With The University Solely?

In: : EMAC 2020 Annual Conference (2020) 11 p.

dokumentum típusa: Egyéb konferenciaközlemény

nyelv: angol

2020

Balázs Révész, Erzsébet Hetesi, Klára Kazár: Will IT Take Over the Role of Personal Encounters in Business Relationships?

In: : EMAC 2020 Annual Conference (2020)

dokumentum típusa: Egyéb konferenciaközlemény

nyelv: angol

2019

E Hetesi, K Kazár, B Revesz: The Role of Personal Relationship and Information Technology in Business Markets

In: Saša Drezgić, Saša Žiković, Marko Tomljanović: Economics of Digital Transformation (2019) pp. 559–577

dokumentum típusa: Könyvrészlet

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: angol

2018

Kazár Klára, Prónay Szabolcs: Generációs különbségek a zenei fesztivál rajongóinak körében

In: Csapó János, Gerdesics Viktória, Törőcsik Mária: Generációk a turizmusban (2018) pp. 24–30

dokumentum típusa: Könyvrészlet

nyelv: magyar

2018

Hetesi E, Kazár K, Révész B: Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon

MARKETING ÉS MENEDZSMENT 52: (EMOK Klsz) pp. 31–42

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2018

Kéri Anita, Kazár Klára, Révész Balázs: Külföldi hallgatói elégedettségmérés a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán

In: Józsa László, Korcsmáros Enikő, Seres Huszárik Erika: A hatékony marketing (2018) pp. 385–395

dokumentum típusa: Könyvrészlet

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: magyar

2018

Kazár Klára, Prónay Szabolcs: My brand, our festival – Exploring the impact of self-image congruency on loyalty in case of music festivals

In: Gounaris Spiros, Alexandr Matthew, Hamilton Kathy, Karampela Maria, Lacka Ewelina: 47th EMAC Conference (2018)

dokumentum típusa: Könyvrészlet

nyelv: angol

2018

Kovács Péter, Kazár Klára, Kuruczleki Éva: Social and economic networks and financial literacy in statistics classes: lessons and experiences

In: M Alejandra Sorto, A. White, L. Guyot: Looking back, looking forward. Proceedings of the Tenth International Conference on Teaching Statistics (2018)

dokumentum típusa: Egyéb konferenciaközlemény

nyelv: angol

2018

Kovács Péter, Kazár Klára, Kuruczleki Éva: Társadalmi, gazdasági hálózatok és a pénzügyi kultúra alkalmazása a statisztika oktatásban

In: Kovács Péter: Ünnepi kötet Dr. Katona Tamás egyetemi tanár 70. születésnapjára (2018) pp. 245–251

dokumentum típusa: Könyvrészlet

nyelv: magyar

2018

E. Hetesi, K. Kazár, B. Revesz: The Role of Personal Relationship and Information Technology in Business Markets

In: : International Scientific Conference Economics of Digital Transformation (EDT) DIGITOMICS (2018)

dokumentum típusa: Egyéb konferenciaközlemény

nyelv: angol

2018

Kovács Péter, Kazár Klára, Kuruczleki Éva: Using visualisation tools in classes

In: Kovács Péter: Challenges and Innovations in Statistics Education (2018) pp. 44–48

dokumentum típusa: Könyvrészlet

nyelv: angol