Személyi adatlap
Kárpáti, Andrea
Doktori Iskola Tanácsa
Budapesti Corvinus Egyetem
Szociológia és Kommunikációtudomány Doktori Iskola
Egyetemi Habilitációs Bizottság
Szegedi Tudományegyetem
Egyetemi Doktori Tanács
Szegedi Tudományegyetem
Tudományági Habilitációs Bizottság
Szegedi Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola
| Pók Tímea | 2025-08-13 | Magyar Képzőművészeti Egyetem Doktori Iskola (MKE) (50%) |
| Somogyi-Rohonczy Zsófia | 2023-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
INTERNATIONAL JOURNAL OF ART & DESIGN EDUCATION 40: (1) pp. 108-125.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
THINKING SKILLS AND CREATIVITY 39: 100791
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: angol
Groenendijk T, Haanstra F, Kárpáti A: Self-assessment in art education through a visual rubric
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION THROUGH ART 39: (1) pp. 153-175.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
In: G., Coutts; T., Eça (szerk.) Learning Through Art: International Perspectives, International Society For Education Through Art (INSEA) (2020) pp. 219-238.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION THROUGH ART 15: (1) pp. 3-14.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION THROUGH ART 14: (3) 10.1386/eta.14.3.353_1
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
EDUCATIONAL RESEARCH REVIEW 23: pp. 25-56.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 111
nyelv: angol
INTERNATIONAL JOURNAL OF ART & DESIGN EDUCATION 36: (2) pp. 164-175.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
Andrea Kárpáti, Bernadett Babály, László Budai: Onlinetests für die Teilkompetenz Imaginieren (Raumvorstellung)
In: Ernst, Wagner; Diederik, Schönau (szerk.) Cadre Europ.en Commun de Référence pour la Visual Literacy – Prototype, Waxmann Verlag Gmbh (2016) pp. 319-327.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: német
Kerry Freedman, Emiel Heijnen, Mira Kallio-Tavin, Kárpáti Andrea, Papp László: Visual Culture Learning Communities: How and What Students Come to Know in Informal Art Groups
STUDIES IN ART EDUCATION 54: (2) pp. 103-115.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 35
nyelv: angol

