Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Józsa, Krisztián

személyes adatok
név
Józsa Krisztián
születési év
1973

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-04-16

doktori iskolák
intézmény neve
doktori iskola
időszak
2007-11-01 –
testületi tagságok
szavazati jogú belső tag

Doktori Iskola Tanácsa
Szegedi Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola

szavazati jogú belső tag

Tudományági Habilitációs Bizottság
Szegedi Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola

fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2003
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Eötvös Loránd Tudományegyetem
címek
tudományos cím
DSc
cím megszerzésének éve
2023
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
Magyar Tudományos Akadémia
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2013
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
Szegedi Tudományegyetem
munkahelyek
2001 –

Szegedi Tudományegyetem

egyetemi tanár

kutatás
kutatási terület
Tanulási motiváció, elsajátítási motiváció. Kognitív készségek fejlődése és fejlesztése óvodás és kisiskolás korban. Hátrányos helyzet, tanulásban akadályozottság.
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
közlemények
2023

Józsa Krisztián, Oo Tun Zaw, Borbélyová Diana, Zentai Gabriella: Exploring the Growth and Predictors of Fine Motor Skills in Young Children Aged 4–8 Years

EDUCATION SCIENCES 13: (9) 939

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 9

nyelv: angol

2021

Stephen Amukune, Krisztián Józsa: The Childhood Executive Functioning Inventory (CHEXI)

JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH 29: (1) pp. 154-176.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 16

nyelv: angol

2020

Józsa Krisztián, D. Molnár Éva, Zsolnai Anikó: Az iskola affektív és szociális jelenségvilágának kutatása

MAGYAR TUDOMÁNY 181: (1) pp. 47-55.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 17

nyelv: magyar

2018

Józsa K, Barrett K C: Affective and Social Mastery Motivation in Preschool as Predictors of Early School Success: A Longitudinal Study

EARLY CHILDHOOD RESEARCH QUARTERLY 45: (4) pp. 81-92.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 102

nyelv: angol

2017

Krisztián Józsa, George A Morgan: Reversed items in Likert scales: Filtering out invalid responders

JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH 25: (1) pp. 7-25.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 106

nyelv: angol

2009

Józsa Krisztián, Steklács János: Az olvasástanítás kutatásának aktuális kérdései

MAGYAR PEDAGÓGIA 109: (4) pp. 365-397.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 128

nyelv: magyar

2007

Józsa Krisztián: Az elsajátítási motiváció

Műszaki Könyvkiadó

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 245

nyelv: magyar

2004

Nagy József, Józsa Krisztián, Vidákovich Tibor, Fazekasné Fenyvesi Margit: Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer 4-8 évesek számára

Mozaik Kiadó

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 154

nyelv: magyar