Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Vidákovich, Tibor

személyes adatok
név
Vidákovich Tibor

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-04-08

doktori iskolák
intézmény neve
doktori iskola
időszak
2007-11-01 –
 
intézmény neve
időszak
2012-02-16 –
testületi tagságok
szavazati jogú belső tag

Doktori Iskola Tanácsa
Szegedi Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola

szavazati jogú belső tag

Tudományági Habilitációs Bizottság
Szegedi Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola

fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
1991
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Magyar Tudományos Akadémia
tudományos fokozat
CSc
fokozat megszerzésének éve
1991
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Magyar Tudományos Akadémia
munkahelyek
1988 –

Szegedi Tudományegyetem

egyetemi tanár

kutatás
kutatási terület
Pedagógiai értékelés, tesztelés; diagnosztikus értékelés, tesztbankok; vizsgák, vizsgarendszerek. A deduktív gondolkodás és a matematikai kompetencia értelmezése, fejlődése és fejlesztése.
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
közlemények
2024

Suherman Suherman, Vidákovich Tibor: Relationship between ethnic identity, attitude, and mathematical creative thinking among secondary school students

THINKING SKILLS AND CREATIVITY 51: 101448

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: angol

2023

Amalina I.K., Vidákovich T.: Assessment of domain-specific prior knowledge: A development and validation of mathematical problem-solving test

INTERNATIONAL JOURNAL OF EVALUATION AND RESEARCH IN EDUCATION 12: (1) pp. 468-476.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2022

Ijtihadi Kamilia Amalina, Tibor Vidákovich: An integrated STEM-based mathematical problem-solving test: Developing and reporting psychometric evidence

Journal on Mathematics Education 13: (4) pp. 587-604.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2022

Amalina Ijtihadi Kamilia, Vidákovich Tibor: Assessment in STEM Problem-Solving: A Systematic Review

INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT AND EVALUATION 29: (2) pp. 63-80.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2022

Suherman Suherman, Vidákovich Tibor: Assessment of mathematical creative thinking: A systematic review

THINKING SKILLS AND CREATIVITY 44: 101019

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 50

nyelv: angol

2019

Tibor Vidákovich, Anita Habók: Integration and ICT Tools in the Education of SEN Students in Hungary

In: Tadeu, Pedro; Brigas, Carlos (szerk.) TELESEICT, Wolters Kluwer (2019) pp. 89-100.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2016

Vidákovich Tibor, Csíkos Csaba, Gáspár Csaba, Krajcsi Attila, Szemerédi Endre, Szitányi Judit, Vancsó Ödön: Mathematics Education in Hungary

In: Csaba, Csíkos; Attila, Rausch; Szitányi, Judit (szerk.) Proceedings of the 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Vol 1, International Group for the Psychology of Mathematics Education (2016) pp. 93-104.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2012

Csíkos Csaba, Vidákovich Tibor: A matematikatudás alakulása az empirikus vizsgálatok tükrében

In: Csapó, Benő (szerk.) Mérlegen a magyar iskola, Nemzeti Tankönyvkiadó (2012) pp. 83-130.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 5

nyelv: magyar

2009

Vidákovich T: A tapasztalati következtetés fejlődése az óvodától a középiskoláig

MAGYAR PEDAGÓGIA 108: (3) pp. 199-224.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 4

nyelv: magyar

2004

Nagy József, Józsa Krisztián, Vidákovich Tibor, Fazekasné Fenyvesi Margit: Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer 4-8 évesek számára

Mozaik Kiadó

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 154

nyelv: magyar