Személyi adatlap
Korom, Erzsébet
Doktori Iskola Tanácsa
Szegedi Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola
Tudományági Habilitációs Bizottság
Szegedi Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola
| Bánfi Gréta | 2023-01-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (SzTE) |
| Hégető Katalin | 2023-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (SzTE) |
| Purák Szandra | 2023-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (SzTE) |
| Veres Gábor | 2021-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (SzTE) |
SCIENCE AND EDUCATION: CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY AND SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
HELIYON 9: (9) e20023
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE 24: (1) pp. 50-70.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 62
nyelv: angol
THINKING SKILLS AND CREATIVITY 49: 101376
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
Korom Erzsébet, Z. Orosz Gábor: A természettudományos nevelés fő kutatási irányzatai
MAGYAR TUDOMÁNY 181: (1) pp. 34-46.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: magyar
Korom Erzsébet: Fogalmi fejlődés és fogalmi váltás
Műszaki Könyvkiadó
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 141
nyelv: magyar
Korom Erzsébet: A fogalmi váltás elméletei
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 55: (2-3) pp. 179-205.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 45
nyelv: magyar
Korom Erzsébet: Az iskolai tudás és a hétköznapi tapasztalat ellentmondásai
In: Csapó, Benő (szerk.) Az iskolai tudás, Osiris Kiadó (1998) pp. 139-167.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 58
nyelv: magyar
Korom E, Csapó B: A természettudományos fogalmak megértésének problémái
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1997: (2) pp. 12-20.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 36
nyelv: magyar
Korom Erzsébet: Naiv elméletek és tévképzetek a természettudományos fogalmak tanulásakor
MAGYAR PEDAGÓGIA 97: (1) pp. 19-40.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 84
nyelv: magyar

