Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Pethő, Beáta

személyes adatok
név
Pethő Beáta
doktori tanulmányok
intézmény neve
státusz

fokozatot szerzett

Fokozatot szerzett: 2019, PhD

közlemények
2018

Veres Zoltán, Tarján Tamás, Pethő Beáta: IN-STORE DECISION TIME VERSUS PRODUCT CATEGORY

INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT AND APPLIED SCIENCE 4: (4) pp. 42-44.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2018

Dörnyei Otília, Pethő Beáta, Tarján Tamás: Preferenciastabilitás

In: Józsa, László; Korcsmáros, Enikő; Seres, Huszárik Erika (szerk.) A hatékony marketing, Selye János Egyetem (2018) pp. 141-147.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2017

Pethő Beáta: Egy eye tracking vizsgálat tapasztalatai

TRADE MAGAZIN: A NAPI FOGYASZTÁSI CIKKEK PIACÁRÓL ŰZLETI DÖNTÉSHOZÓK RÉSZÉRE XII: (4) pp. 112-113.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2017

Pethő Beáta, Veres Zoltán, Bátor Attila, Tarján Tamás: Preferencia-alapú termékválasztási magatartás kivételes instore szemkamera segítségével

MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (EMOK különszám) pp. 28-37.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2016

Beata Pethő: Involvement of Students in Experimental In-store Research Projects

EUROPEAN SCIENTIFIC JOURNAL 12: (APRIL 2016 /SPECIAL/ EDITION) pp. 133-138.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2016

Pethő Beáta, Veres Zoltán, Bátor Attila, Tarján Tamás: Preferencia-alapú termékválasztási magatartás kísérletes instore kutatása szemkamera segítségével

In: Fehér, András; Kiss, Virág Ágnes; Soós, Mihály; Szakály, Zoltán (szerk.) EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar (2016) pp. 137-144.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2015

Bátor Attila, Lógó Emma, Pethő Beáta, Topa Szabina, Veres Zoltán: Élelmiszeripari termékekre vonatkozó eladáshelyi kihelyezések hatékonyságának felmérésére alkalmas módszertan fejlesztése egy közepes méretű élelmiszerboltban

In: Bíró-Szigeti, Szilvia; Petruska, Ildikó; Szalkai, Zsuzsanna; Kovács, István; Magyar, Mária (szerk.) Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete, Budapesti Műszaki Egyetem (2015) pp. 102-111.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar