Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Malota, Erzsébet

személyes adatok
név
Malota Erzsébet

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-01-18

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2016-01-07 –
elérhetőségek
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2008
fokozatot kiadó intézmény neve
Budapesti Corvinus Egyetem
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
0
címet kiadó intézmény neve
Budapesti Corvinus Egyetem
munkahelyek
2008 –

Budapesti Corvinus Egyetem

tanszékvezető, egyetemi docens

kutatás
kutatási terület
interkulturális kommunikáció, fogyasztói magatartás, nemzetközi marketing
jelenlegi kutatásainak tudományága
gazdálkodás- és szervezéstudományok
közlemények
2022

Borquez Claudia Lizzette Gomez, Török Anna, Centeno Edgar, Malota Erzsébet: Systematic literature review of the female stereotypes in advertising within the different periods of feminism

In: Juliann, Allen; Bruna, Jochims; Shuang, Wu (szerk.) Celebrating the Past and Future of Marketing and Discovery with Social Impact, Springer International Publishing (2022) pp. 319-320.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2021

Török Anna, Malota Erzsébet: Femvertising

JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (2) pp. 103-117.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2021

Malota Erzsébet, Mucsi Attila: Tasting a new culture

FOOD CULTURE & SOCIETY Early Access

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2020

Mucsi Attila, Malota Erzsébet, Török Anna: Kulturális sokk és pozitív szájreklám – a felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók körében

VEZETÉSTUDOMÁNY 51: (2) pp. 23-31.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: magyar

2019

Malota Erzsébet, Gyulavári Tamás, Bogáromi Eszter: „Az vagy, amit megeszel”

VEZETÉSTUDOMÁNY 50: (1) pp. 80-88.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 15

nyelv: magyar

2019

Malota Erzsébet, Mucsi Attila: Sok(k) meglepetés Magyarországon : Kultúrsokk és országimázs magyar és külföldi hallgatók szemével

JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 8: (1) pp. 53-62.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2019

Gyulavári Tamás, Malota Erzsébet: The role of culture personality and self-congruity in the evaluation of cultures as destinations

TOURISM REVIEW 74: (3) pp. 632-645.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 3

nyelv: angol

2018

Tamás Gyulavári, Erzsébet Malota: Do Perceived Culture Personality Traits Lead to a More Favourable Rating of Countries as Tourist Destinations?

TRZISTE / MARKET 30: (1) pp. 77-91.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 3

nyelv: angol

2018

Malota Erzsébet, Gyulavári Tamás: The Role Of Culture Personality And The Self-Congruence Theory In The Evaluation Of A Country

In: Gounaris, Spiros; Alexandr, Matthew; Hamilton, Kathy; Karampela, Maria; Lacka, Ewelina (szerk.) 47th EMAC Conference, University of Strathclyde (2018) p. 1.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol