Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Papp-Váry, Árpád Ferenc

személyes adatok
név
Papp-Váry Árpád Ferenc

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-03-12

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2017-03-01 –
 
intézmény neve
időszak
2017-03-01 –
 
időszak
2023-09-21 –
elérhetőségek
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2007
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Nyugat-Magyarországi Egyetem
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2015
címet kiadó intézmény neve
Nyugat-Magyarországi Egyetem
munkahelyek
2022 –

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

habil. egy. docens, marketing szakvezető

2021 –

Soproni Egyetem

marketing és turizmus doktori prg vezető

2021 – 2025

Neumann János Egyetem

senior kutató (településmarketing)

2013 –

Magyar Marketing Szövetség

alelnök

2001 – 2022

Budapesti Metropolitan Egyetem

habilitált főiskolai tanár, szakvezető, intézetvező, dékán, általános rektorhelyettes, akadémiai vezérigazgató-helyettes

kutatás
kutatási terület
Márkázás/Branding. A marketing, marketingkommunikáció trendjei és új eszközei. Termékmegjelenítés, márkázott szórakoztatás. Országmárkázás, országimázsépítés. Városmárkázás, városimázsépítés.
jelenlegi kutatásainak tudományága
gazdálkodás- és szervezéstudományok, regionális tudományok
akkreditációs szempontból jelentős további információk
Habilitáció: 2015. Főiskolai tanári kinevezés: 2015. Az Év oktatója a BKF-en (ma Metropolitan) több száz oktató közül: 2007, 2011, 2016 években. A Soproni Egyetemen a Közgáz Doktori Iskolában a Marketing és Turizmus Program vezetője 2021 óta. Doktori opponens: NKE, SZE, MATE, BBTE, SE, SOE, BCE, ELTE, SELYE. A Magyar Marketing Szövetség alelnöke 2013 óta. Tudományos publikációi mellett több mint 100 ismeretterjesztő cikk szerzője, szakmai konferenciákon ad elő, szerepel a médiában.
doktori képzés
közlemények
2023

Lukacs R, Szeberenyi A, Papp-Vary A: Attitudes towards environmentally conscious lifestyle among university students in Budapest - in light of their purchasing decisions and waste management

ENGINEERING FOR RURAL DEVELOPMENT 22: pp. 233-241.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 12

nyelv: angol

2023

Papp-Váry Árpád, Pacsi Diána, Szabó Zoltán: Sustainable Aspects of Startups among Generation Z—Motivations and Uncertainties among Students in Higher Educations

SUSTAINABILITY 15: (21) 15676

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 20

nyelv: angol

2022

Aman Eliyas Ebrahim, Papp-Váry Árpád: Digital Marketing as a Driver for Sustainable Tourism Development

MULTIDISZCIPLINÁRIS KIHÍVÁSOK SOKSZÍNŰ VÁLASZOK (2) pp. 3-33.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 13

nyelv: angol

2022

Szeberényi András, Rokicki Tomasz, Papp-Váry Árpád: Examining the Relationship between Renewable Energy and Environmental Awareness

ENERGIES 15: (19) 7082

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 50

nyelv: angol

2021

Papp-Váry Á, Tóth T Zs: Analysis of Budapest as a Film Tourism Destination

In: Baleiro, R; Pereira, R (szerk.) Global Perspectives on Literary Tourism and Film-Induced Tourism, IGI Global (2021) pp. 257-279.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 20

nyelv: angol

2014

Papp-Váry Árpád Ferenc: Márkázott szórakoztatás - a termékmegjelenítés nemzetközi és hazai alkalmazása

Akadémiai Kiadó

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 39

nyelv: magyar

2013

Papp-Váry Árpád Ferenc: A márkanév ereje – Szempontok a sikeres brandépítéshez

Dialóg Campus Kiadó

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 59

nyelv: magyar

2011

Papp-Váry Árpád Ferenc: The Anholt-GMI City Brand Hexagon and the Saffron European City Brand Barometer: A Comparative Study

REGIONAL AND BUSINESS STUDIES 3: (Suppl. 1) pp. 555-562.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 75

nyelv: angol

2009

Papp-Váry Árpád Ferenc: Országmárkázástól a versenyképes identitásig: A country branding megjelenése, céljai és természete

MARKETING ÉS MENEDZSMENT 43: (2) pp. 4-19.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 60

nyelv: magyar

2004

Papp-Váry Árpád Ferenc: Országok márkái, márkák országai – Az országeredet-hatás elmélete és gyakorlata

In: Czagány, László; Garai, László (szerk.) A szociális identitás, az információ és a piac, JATEPress (2004) pp. 297-315.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 54

nyelv: magyar