Személyi adatlap
Papp-Váry, Árpád Ferenc
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
habil. egy. docens, marketing szakvezető
marketing és turizmus doktori prg vezető
senior kutató (településmarketing)
Magyar Marketing Szövetség
alelnök
Budapesti Metropolitan Egyetem
habilitált főiskolai tanár, szakvezető, intézetvező, dékán, általános rektorhelyettes, akadémiai vezérigazgató-helyettes
ENGINEERING FOR RURAL DEVELOPMENT 22: pp. 233-241.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: angol
SUSTAINABILITY 15: (21) 15676
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: angol
MULTIDISZCIPLINÁRIS KIHÍVÁSOK SOKSZÍNŰ VÁLASZOK (2) pp. 3-33.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: angol
ENERGIES 15: (19) 7082
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 50
nyelv: angol
Papp-Váry Á, Tóth T Zs: Analysis of Budapest as a Film Tourism Destination
In: Baleiro, R; Pereira, R (szerk.) Global Perspectives on Literary Tourism and Film-Induced Tourism, IGI Global (2021) pp. 257-279.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: angol
Papp-Váry Árpád Ferenc: Márkázott szórakoztatás - a termékmegjelenítés nemzetközi és hazai alkalmazása
Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 39
nyelv: magyar
Papp-Váry Árpád Ferenc: A márkanév ereje – Szempontok a sikeres brandépítéshez
Dialóg Campus Kiadó
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 59
nyelv: magyar
Papp-Váry Árpád Ferenc: The Anholt-GMI City Brand Hexagon and the Saffron European City Brand Barometer: A Comparative Study
REGIONAL AND BUSINESS STUDIES 3: (Suppl. 1) pp. 555-562.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 75
nyelv: angol
Papp-Váry Árpád Ferenc: Országmárkázástól a versenyképes identitásig: A country branding megjelenése, céljai és természete
MARKETING ÉS MENEDZSMENT 43: (2) pp. 4-19.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 60
nyelv: magyar
In: Czagány, László; Garai, László (szerk.) A szociális identitás, az információ és a piac, JATEPress (2004) pp. 297-315.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 54
nyelv: magyar

