Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Garai-Takács, Zsófia

személyes adatok
név
Garai-Takács Zsófia

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2020-12-21

doktori iskolák
időszak
2015-07-22 –
 
időszak
2016-02-24 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2015
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Leideni Egyetem
munkahelyek
2015 –
kutatás
kutatási terület
kisgyermekkori kognitív fejlődés és fejlesztés, nyelvi fejlődés, írás-olvasás készségek fejlődése, végrehajtó múködések fejlődése, mesekönyvolvasás és elektronikus mesekönyvek, meditáció
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok, pszichológiai tudományok
közlemények
2019

Kassai Reka, Futo Judit, Demetrovics Zsolt, Takacs Zsofia K.: A meta-analysis of the experimental evidence on the near- and far-transfer effects among children’s executive function skills.

PSYCHOLOGICAL BULLETIN 145: (2) pp. 165-188.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 33

nyelv: angol

2019

Sarı Burcu, Başal Handan Asûde, Takacs Zsofia K., Bus Adriana G.: A randomized controlled trial to test efficacy of digital enhancements of storybooks in support of narrative comprehension and word learning

JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY 179: pp. 212-226.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: angol

2019

Takacs Zsofia K., Kassai Reka: The efficacy of different interventions to foster children’s executive function skills: A series of meta-analyses.

PSYCHOLOGICAL BULLETIN 145: (7) pp. 653-697.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 23

nyelv: angol

2018

Takacs Zsofia Katalin, Bus Adriana: How pictures in picture storybooks support young children’s story comprehension: An eye-tracking experiment

JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY 174: pp. 1-12.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 9

nyelv: angol

2015

Bus AG, Takacs ZK, Kegel CAT: Affordances and limitations of electronic storybooks for young children's emergent literacy

DEVELOPMENTAL REVIEW 35: pp. 79-97.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 146

nyelv: angol

2015

Takacs Zsofia K, Swart Elise K, Bus Adriana G: Benefits and Pitfalls of Multimedia and Interactive Features in Technology-Enhanced Storybooks A Meta-Analysis

REVIEW OF EDUCATIONAL RESEARCH 85: (4) pp. 698-739.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 186

nyelv: angol