Személyi adatlap
Bacskai, Katinka
SOCIAL SCIENCES (BASEL) 14: (2)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
Ceglédi Tímea, Hrabéczy Anett, Bacskai Katinka, Pusztai Gabriella: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion? “Tension, Trust and Transformation.” 16th European Sociological Association (ESA) Con-ference, Porto, 2024.08.27-30.
dokumentum típusa: Egyéb
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 109: (109) pp. 198–213
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
BRITISH JOURNAL OF RELIGIOUS EDUCATION 46: (1) pp. 1–20
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: angol
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 33: (9) pp. 3–29
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
EDUCATION SCIENCES 12: (6) pp. 1–18
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 46
nyelv: angol
Bacskai Katinka: The Impact of Teachers on Student Achievement
In: Gabriella Pusztai: Sociology of education (2022) pp. 274–288
dokumentum típusa: Könyvrészlet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
RELIGIONS 12: (10)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
Katinka Bacskai, Veronika Bocsi, Ágnes Engler, Gabriella Pusztai: Features of the Hungarian Teacher Education System
In: Rompa Esperanta: An In Depth Look at Hungary (2019) pp. 51–72
dokumentum típusa: Könyvrészlet
nyelv: angol
Hörich Balázs, Bacskai Katinka: Az iskolai lemorzsolódás intézményi jellemzői
MAGYAR PEDAGÓGIA 118: (2) pp. 133–156
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
Bacskai Katinka, Bocsi Veronika, Pusztai Gabriella: Teacher Education in the Context of Hungary Educational Policies
In: Karras KG, Wolhuter CC: International Handbook of Teacher Education Worldwide (2018) pp. 711–726
dokumentum típusa: Könyvrészlet
nyelv: angol
Bacskai Katinka, Pándy Árpád: A Denomination-based Description of Church- run Primary Schools : before and after the 2011 Expansion
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 7: (Suppl. 2) pp. 207–219
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Bacskai Katinka: Iskolafenntartók és eredményesség
In: Bacskai Katinka: A felekezeti oktatás új negyedszázada (2017) pp. 132–142
dokumentum típusa: Könyvrészlet
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
Pusztai Gabriella: A PISA és a fenntartói sokszínűség
EDUCATIO 2015/2: pp. 40–50
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Bacskai Katinka: Iskolák a társadalom peremén.
195 p.
dokumentum típusa: Könyv
független idéző közlemények száma: 37
nyelv: magyar
Bacskai Katinka: Református iskolák tanárai
MAGYAR PEDAGÓGIA 108: (4) pp. 359–378
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 21
nyelv: magyar

