Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Szekeres, Ágota

személyes adatok
név
Szekeres Ágota

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-01-31

doktori iskolák
időszak
2015-04-21 –
elérhetőségek
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2011
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Eötvös Loránd Tudományegyetem
munkahelyek
2017 –
kutatás
kutatási terület
enyhén értelmi fogyatékos tanulók közösségekben, szociometria
jelenlegi kutatásainak tudományága
pszichológiai tudományok, neveléstudományok
közlemények
2023

Horváth Endre, Szekeres Ágota: Changes in the Social Characteristics of General Classroom Communities Including Children with Mild Intellectual Disability in Three Years

INTERNATIONAL JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION 38: (2) pp. 176-187.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2022

Kármán Bianka, Szekeres Ágota, Papp Gabriella: Interventions for acceptance and inclusion of people with intellectual disability: A systematic review

JOURNAL OF APPLIED RESEARCH IN INTELLECTUAL DISABILITIES 35: (3) pp. 641-654.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 4

nyelv: angol

2020

Herbainé Szekeres Erika, Szekeres Ágota, Horváth Endre: A szociometria alkalmazását támogató SMETRY keretrendszer felhasználási lehetőségei a pedagógiai gyakorlatban.

GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 48: (1-2) pp. 99-111.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2020

Horváth Endre, Szekeres Ágota: Az IKT alapú szociometria alkalmazási lehetőségei

GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 48: (3-4) pp. 305-317.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: magyar

2019

Szenczi Beáta, Szekeres Ágota: Az intellektuális képességzavarok (tanulási akadályozottság és értelmi akadályozottság) evidenciaalapú oktatási és támogatási módszertanának alapjai

In: Győri, Miklós; Billédi, Katalin (szerk.) Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (2019) pp. 79-87.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2014

Szekeres Ágota, Horváth Endre: Enyhén értelmi fogyatékos gyermekeket integráló iskolai osztályok szociometriai jellemzői

MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 69: (1) pp. 263-281.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 5

nyelv: magyar

2014

Szekeres Ágota: Social integration of children with mild intellectual disabilities in the primary school

PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES 116: pp. 1855-1860.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 19

nyelv: angol

2012

Szekeres Ágota: Integráltan tanuló, enyhén értelmi fogyatékos gyermekek szociális helyzetének felmérése szociometria segítségével

ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 22: (11) pp. 3-23.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 22

nyelv: magyar

2012

Papp Gabriella, Perlusz Andrea, Schiffer Csilla, Szekeres Ágta, Takács István: Két út van előttem...?

GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 40: (2) pp. 170-187.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 25

nyelv: magyar