Személyi adatlap
Szekeres, Ágota
| Berényi Diana | 2027-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Borsodi Zsófia | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Horváth Endre | 2024-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Kármán Bianka | 2022-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Szentpétery-Nagy Melinda | 2025-06-26 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Tóth Adrienn Anita | 2023-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
JOURNAL OF AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISORDERS 54: (.) p. ..
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
INTERNATIONAL JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION 38: (2) pp. 176-187.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
JOURNAL OF APPLIED RESEARCH IN INTELLECTUAL DISABILITIES 35: (3) pp. 641-654.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
Herbainé Szekeres Erika, Szekeres Ágota, Horváth Endre: A szociometria alkalmazását támogató SMETRY keretrendszer felhasználási lehetőségei a pedagógiai gyakorlatban.
GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 48: (1-2) pp. 99-111.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Horváth Endre, Szekeres Ágota: Az IKT alapú szociometria alkalmazási lehetőségei
GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 48: (3-4) pp. 305-317.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
Szenczi Beáta, Szekeres Ágota: Az intellektuális képességzavarok (tanulási akadályozottság és értelmi akadályozottság) evidenciaalapú oktatási és támogatási módszertanának alapjai
In: Győri, Miklós; Billédi, Katalin (szerk.) Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (2019) pp. 79-87.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 69: (1) pp. 263-281.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES 116: pp. 1855-1860.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: angol
Szekeres Ágota: Integráltan tanuló, enyhén értelmi fogyatékos gyermekek szociális helyzetének felmérése szociometria segítségével
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 22: (11) pp. 3-23.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: magyar
Papp Gabriella, Perlusz Andrea, Schiffer Csilla, Szekeres Ágta, Takács István: Két út van előttem...?
GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 40: (2) pp. 170-187.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: magyar

