Személyi adatlap
Fábián, Gyöngyi
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 33: (9) pp. 82-97.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Fábián Gyöngyi: A MODERN (NYELV)TANÁRSZEREP HAZAI ASPEKTUSAIRÓL
Pannon Egyetem
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Gyöngyi Fábián: Improved Metaphor Analysis (IMA) for needs analysis: mentor students’ understanding of ‘learning difficulty’ concept
In: Tóth, József (szerk.) Értékmentő és értékteremtő humán tudományok, Akadémiai Kiadó (2021) https://mersz.hu/hivatkozas/m815eeeht_6#m815eeeht_6
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Fábián Gyöngyi: SWOT analízis kísérleti alkalmazása vak tanuló angol nyelvi tanulmányainak tervezése során
In: Makkos, Anikó; Kecskés, Petra; Kövecsesné, Gősi Viktória (szerk.) „Kizökkent világ” Szokatlan és különleges élethelyzetek: a nem-konvencionális, nem “normális”, nem kiszámítható jelenségek korszaka?, Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Kar (2021) pp. 351-363.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY 20: (1) 10.18460/ANY.2020.1.001
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
Fábián Gyöngyi: Analytic framework of the critical classroom
In: Simone, E Pfenninger; Judit, Navracsics (szerk.) Future Research Directions for Applied Linguistics, Multilingual Matters Ltd. (2017) pp. 172-191.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
Fábián Gyöngyi: Non-critical thinking: What if not thinking?
PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES 186: (0) pp. 699-703.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
Fábián Gyöngyi, Horváth H. Attila, Navracsics Judit, Révay Valéria, Szitár Katalin: Kritikai gondolkodás az osztályteremben
Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
Fábián Gyöngyi: The application of Improved Metaphor Analysis in education research
PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES 93: pp. 1025-1029.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 27
nyelv: angol
Fábián Gyöngyi: Tükörtől tükörig: A pedagógus pályakép változásainak elmúlt negyven éve
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 21: (12) pp. 10-22.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar

