Személyi adatlap
Jessner-Schmid, Ulrike
Tudományági Habilitációs Bizottság és Doktori Tanács
Pannon Egyetem
Többnyelvűségi Nyelvtudományi Doktori Iskola
| Jarour Anna I.A. | 2022-08-01 | Többnyelvűségi Nyelvtudományi Doktori Iskola (PE) (50%) |
| Megens Manon | 2014-08-01 | |
| Oberhofer Kathrin | 2014-08-01 | |
| Pittracher-Terek Valentina | 2012-08-01 |
FRONTIERS IN LANGUAGE SCIENCES 4:
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
LANGUAGE TEACHING 2025: pp. 1–16
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
LINGUA 301:
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
LANGUAGE MATTERS 55: (1-2) pp. 139–164
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
JOURNAL OF COGNITION 5: (1)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
254 p.
dokumentum típusa: Könyv
nyelv: angol
Jessner-Schmid Ulrike: Metacognition in Multilingual Learning: A DMM Perspective
In: Åsta Haukås, Camilla Bjørke, Magne Dypedahl: Metacognition in Language Learning and Teaching (2018) pp. 31–47
dokumentum típusa: Könyvrészlet
nyelv: angol
LANGUAGE LEARNING JOURNAL 1: pp. 1–12
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: angol
Angelis Gessica de (Szerkesztő), Kresic Marijana (Szerkesztő), Jessner Ulrike (Szerkesztő): Crosslinguistic Influence and Crosslinguistic Interaction in Multilingual Language Learning
272 p.
dokumentum típusa: Könyv
nyelv: angol
INTERNATIONAL JOURNAL OF MULTILINGUALISM 9: (2)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol

