Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Jessner-Schmid, Ulrike

személyes adatok
név
Jessner-Schmid Ulrike

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-12-01

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2015-03-17 –
testületi tagságok
szavazati jogú belső tag

Tudományági Habilitációs Bizottság és Doktori Tanács
Pannon Egyetem
Többnyelvűségi Nyelvtudományi Doktori Iskola

fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
1988
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
University of Graz
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2006
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
University of Innsbruck
munkahelyek
2015 –

Pannon Egyetem

egyetemi tanár

kutatás
kutatási terület
nyelvelsajátítás, két- és többnyelvűség, társadalmi nem és nyelvhasználat, interkulturális pragmatika, angol mint a harmadik nyelv, dinamikus rendszerek elmélet, komplexitáselmélet, nyelvvesztés
jelenlegi kutatásainak tudományága
nyelvtudományok
akkreditációs szempontból jelentős további információk
A független idézőim (Google Scholar Citations): 2692, 2010 óta: 1542. H-index: 20.
közlemények
2025

Hofer Barbara, Jessner Ulrike: Research agenda: From monolingual to multilingual norms in multilingual classrooms

LANGUAGE TEACHING 2025: pp. 1–16

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2024
2018

Jessner-Schmid Ulrike: Metacognition in Multilingual Learning: A DMM Perspective

In: Åsta Haukås, Camilla Bjørke, Magne Dypedahl: Metacognition in Language Learning and Teaching (2018) pp. 31–47

dokumentum típusa: Könyvrészlet

nyelv: angol

2016

Hofer B, Jessner U: Multilingualism at the primary level in South Tyrol: How does multilingual education affect young learners’ metalinguistic awareness and competence in L1, L2 and L3?

LANGUAGE LEARNING JOURNAL 1: pp. 1–12

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 22

nyelv: angol

2015

Angelis Gessica de (Szerkesztő), Kresic Marijana (Szerkesztő), Jessner Ulrike (Szerkesztő): Crosslinguistic Influence and Crosslinguistic Interaction in Multilingual Language Learning

272 p.

dokumentum típusa: Könyv

nyelv: angol

2012

Cenoz J, Jessner U: Editorial

INTERNATIONAL JOURNAL OF MULTILINGUALISM 9: (2)

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol