Személyi adatlap
Verspoor, Marjolijn
Tudományági Habilitációs Bizottság és Doktori Tanács
Pannon Egyetem
Többnyelvűségi Nyelvtudományi Doktori Iskola
| Németh László | 2024-08-01 | Többnyelvűségi Nyelvtudományi Doktori Iskola (PE) (50%) |
INTERNATIONAL JOURNAL OF BILINGUAL EDUCATION AND BILINGUALISM 25: (6) pp. 1976-1991.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
DUTCH JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS 11: pp. 35-35.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
IRAL-INTERNATIONAL REVIEW OF APPLIED LINGUISTICS IN LANGUAGE TEACHING 0: (0) pp. 1-17.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
STUDIES IN SECOND LANGUAGE ACQUISITION 43: (4) pp. 781-812.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: angol
LANGUAGE TEACHING RESEARCH 13621688211040298
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 7: (1) pp. 127-148.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
Chan H, Verspoor M, Vahtrick L: Dynamic Development in Speaking Versus Writing in Identical Twins
LANGUAGE LEARNING 65: (2) pp. 298-325.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: angol
Verspoor M, Schmid MS, Xu X: A dynamic usage based perspective on L2 writing
JOURNAL OF SECOND LANGUAGE WRITING 21: (3) pp. 239-263.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 97
nyelv: angol
APPLIED LINGUISTICS 31: (4) pp. 532-553.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 88
nyelv: angol
Verspoor M, Lowie W: Making Sense of Polysemous Words
LANGUAGE LEARNING 53: (3) pp. 547-586.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 59
nyelv: angol

