Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Verspoor, Marjolijn

személyes adatok
név
Verspoor Marjolijn

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2024-03-18

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2015-03-17 –
testületi tagságok
szavazati jogú belső tag

Tudományági Habilitációs Bizottság és Doktori Tanács
Pannon Egyetem
Többnyelvűségi Nyelvtudományi Doktori Iskola

fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
1991
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
University of Leiden
munkahelyek
2015 –

Pannon Egyetem

egyetemi tanár

kutatás
kutatási terület
A második nyelvelsajátítás használatalapú megközelítése, Kognitív nyelvészet
jelenlegi kutatásainak tudományága
nyelvtudományok
akkreditációs szempontból jelentős további információk
A független idézőim (Google Scholar Citations): 2010, 2010 óta: 1213. H-index: 18.
közlemények
2022

Sun He, Verspoor Marjolijn: Mandarin vocabulary growth, teacher qualifications and teacher talk in child heritage language learners

INTERNATIONAL JOURNAL OF BILINGUAL EDUCATION AND BILINGUALISM 25: (6) pp. 1976-1991.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 4

nyelv: angol

2022

Gombert Wim, Keijzer Merel, Verspoor Marjolijn H.: Structure-based versus Dynamic Usage-Based instruction: L2 French writing skills after six years of instruction in high school

DUTCH JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS 11: pp. 35-35.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: angol

2021

Verspoor Marjolijn, de Bot Kees: Measures of variability in transitional phases in second language development

IRAL-INTERNATIONAL REVIEW OF APPLIED LINGUISTICS IN LANGUAGE TEACHING 0: (0) pp. 1-17.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 10

nyelv: angol

2021

Kyle Kristopher, Crossley Scott, Verspoor Marjolijn: MEASURING LONGITUDINAL WRITING DEVELOPMENT USING INDICES OF SYNTACTIC COMPLEXITY AND SOPHISTICATION

STUDIES IN SECOND LANGUAGE ACQUISITION 43: (4) pp. 781-812.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 14

nyelv: angol

2021

Rousse-Malpat Audrey, Koote Lise, Steinkrauss Rasmus, Verspoor Marjolijn: Parlez-vous francais? Effects of structure-based versus dynamic-usage-based approaches on oral proficiency

LANGUAGE TEACHING RESEARCH 13621688211040298

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: angol

2017

M Verspoor, H Chan, M van Dijk, W Lowie: Finding the key to succesful L2 learning in groups and individuals

STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 7: (1) pp. 127-148.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 8

nyelv: angol

2015

Chan H, Verspoor M, Vahtrick L: Dynamic Development in Speaking Versus Writing in Identical Twins

LANGUAGE LEARNING 65: (2) pp. 298-325.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 15

nyelv: angol

2012

Verspoor M, Schmid MS, Xu X: A dynamic usage based perspective on L2 writing

JOURNAL OF SECOND LANGUAGE WRITING 21: (3) pp. 239-263.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 97

nyelv: angol

2010

Spoelman M, Verspoor M: Dynamic patterns in development of accuracy and complexity: A longitudinal case study in the acquisition of finnish

APPLIED LINGUISTICS 31: (4) pp. 532-553.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 88

nyelv: angol

2003

Verspoor M, Lowie W: Making Sense of Polysemous Words

LANGUAGE LEARNING 53: (3) pp. 547-586.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 59

nyelv: angol