Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Habók, Anita

személyes adatok
név
Habók Anita

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2024-06-21

doktori iskolák
intézmény neve
doktori iskola
időszak
2015-02-03 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2010
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Szegedi Tudományegyetem
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2018
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
Szegedi Tudományegyetem
munkahelyek
2007 –

Szegedi Tudományegyetem

egyetemi oktató

kutatás
kutatási terület
A tanulás tanulásának kutatása. Anyanyelvi és idegen nyelvi olvasási stratégiák vizsgálata. A tanulási stratégiák és az önszabályozott nyelvtanulási stratégiák alkalmazásának vizsgálata.
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
közlemények
2023

Lan Anh Thuy Nguyen, Anita Habók: Tools for assessing teacher digital literacy: a review

JOURNAL OF COMPUTERS IN EDUCATION

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 4

nyelv: angol

2022
2022

Anita Habók, Andrea Magyar, Gyöngyvér Molnár: Investigating the Relationship Among English Language Learning Strategies, Language Achievement, and Attitude

FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 13: 867714

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: angol

2021

Oo Tun Zaw, Magyar Andrea, Habók Anita: Effectiveness of the reflection-based reciprocal teaching approach for reading comprehension achievement in upper secondary school in Myanmar

ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW 22: (4) pp. 675-698.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 7

nyelv: angol

2020

Habók Anita, Magyar Andrea, Németh Mária B., Csapó Benő: Motivation and self-related beliefs as predictors of academic achievement in reading and mathematics: Structural equation models of longitudinal data

INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 103: 101634

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 32

nyelv: angol

2018

Anita Habók, Andrea Magyar: The Effect of Language Learning Strategies on Proficiency, Attitudes and School Achievement

FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 8: 2358

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 104

nyelv: angol

2018

Habok A, Magyar A: Validation of a Self-Regulated Foreign Language Learning Strategy Questionnaire Through Multidimensional Modelling.

FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 9: 1388

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 22

nyelv: angol

2016

Anita Habók, Judit Nagy: In-service teachers’ perceptions of project-based learning

SPRINGERPLUS 5: 83

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 169

nyelv: angol

2015

Anita Habok: Implementation of a project-based concept mapping developmental programme to facilitate children's experiential reasoning and comprehension of relations

EUROPEAN EARLY CHILDHOOD EDUCATION RESEARCH JOURNAL 23: (1) pp. 129-142.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 26

nyelv: angol