Személyi adatlap
Habók, Anita
Lan Anh Thuy Nguyen, Anita Habók: Tools for assessing teacher digital literacy: a review
JOURNAL OF COMPUTERS IN EDUCATION
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 13: 1019561
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 13: 867714
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
HELIYON 7: (3) e06505
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: angol
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW 22: (4) pp. 675-698.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 103: 101634
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 32
nyelv: angol
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 8: 2358
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 104
nyelv: angol
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 9: 1388
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: angol
Anita Habók, Judit Nagy: In-service teachers’ perceptions of project-based learning
SPRINGERPLUS 5: 83
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 169
nyelv: angol
EUROPEAN EARLY CHILDHOOD EDUCATION RESEARCH JOURNAL 23: (1) pp. 129-142.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 26
nyelv: angol

