Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Albert, Ágnes

személyes adatok
név
Albert Ágnes

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-01-06

doktori iskolák
időszak
2014-12-18 –
elérhetőségek
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2009
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Eötvös Loránd Tudományegyetem
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2023
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
Eötvös Loránd Tudományegyetem
munkahelyek
2000 –
kutatás
kutatási terület
Az egyéni különbségek hatása a nyelvtanulásra Feladat-alapú nyelvtanulás
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok, nyelvtudományok
közlemények
2024

Piniel Katalin, Albert Ágnes: Changes in Language Learners’ Affect: A Complex Dynamic Systems Theory Perspective

LANGUAGE LEARNING 0: (0) pp. 1-35.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2024

Csizér Kata, Smid Dávid, Zólyomi Anna, Albert Ágnes: Motivation, Autonomy and Emotions in Foreign Language Learning

Multilingual Matters

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: angol

2022

Albert Ágnes: Investigating the Role of Affective Factors in Second Language Learning Tasks

Springer International Publishing

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2021

Csizér Kata, Albert Ágnes, Piniel Katalin: The Interrelationship of Language Learning Autonomy, Self-Efficacy, Motivation and Emotions

In: Pawlak, Mirosław (szerk.) Investigating Individual Learner Differences in Second Language Learning, Springer Cham (2021) pp. 1-21.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 13

nyelv: angol

2021

Csizér Kata, Albert Ágnes: Trait and State Perspectives of Individual Difference Research

In: Gregersen, Tammy; Mercer, Sarah (szerk.) The Routledge Handbook of the Psychology of Language Learning and Teaching, Routledge (2021) pp. 339-349.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 3

nyelv: angol

2019

Piniel Katalin, Albert Ágnes: Motivation and Flow

In: Lamb, Martin; Csizér, Kata; Henry, Alastair; Ryan, Stephen (szerk.) The Palgrave Handbook of Motivation for Language Learning, Springer Netherlands (2019) pp. 579-597.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 23

nyelv: angol

2018

Piniel K, Albert Á: Advanced learners’ foreign language-related emotions across the four skills

STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 8: (1) pp. 127-147.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 162

nyelv: angol

2011

Ágnes Albert: When individual differences come into play

In: Robinson, Peter (szerk.) Second Language Task Complexity, John Benjamins (2011) pp. 239-265.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 19

nyelv: angol

2006

Ágnes Albert: Learner creativity as a potentially important individual variable

In: Nikolov, Marianne; Horvath, József (szerk.) Empirical Studies in English Applied Linguistics, Lingua Franca Csoport (2006) pp. 77-98.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 26

nyelv: angol

2004

Albert A, Kormos Judit: Creativity and narrative task performance

LANGUAGE LEARNING 54: (2) pp. 277-310.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 103

nyelv: angol