Személyi adatlap
Albert, Ágnes
LANGUAGE LEARNING 0: (0) pp. 1-35.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Multilingual Matters
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
Albert Ágnes: Investigating the Role of Affective Factors in Second Language Learning Tasks
Springer International Publishing
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
In: Pawlak, Mirosław (szerk.) Investigating Individual Learner Differences in Second Language Learning, Springer Cham (2021) pp. 1-21.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: angol
Csizér Kata, Albert Ágnes: Trait and State Perspectives of Individual Difference Research
In: Gregersen, Tammy; Mercer, Sarah (szerk.) The Routledge Handbook of the Psychology of Language Learning and Teaching, Routledge (2021) pp. 339-349.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
Piniel Katalin, Albert Ágnes: Motivation and Flow
In: Lamb, Martin; Csizér, Kata; Henry, Alastair; Ryan, Stephen (szerk.) The Palgrave Handbook of Motivation for Language Learning, Springer Netherlands (2019) pp. 579-597.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 23
nyelv: angol
Piniel K, Albert Á: Advanced learners’ foreign language-related emotions across the four skills
STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 8: (1) pp. 127-147.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 162
nyelv: angol
Ágnes Albert: When individual differences come into play
In: Robinson, Peter (szerk.) Second Language Task Complexity, John Benjamins (2011) pp. 239-265.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: angol
Ágnes Albert: Learner creativity as a potentially important individual variable
In: Nikolov, Marianne; Horvath, József (szerk.) Empirical Studies in English Applied Linguistics, Lingua Franca Csoport (2006) pp. 77-98.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 26
nyelv: angol
Albert A, Kormos Judit: Creativity and narrative task performance
LANGUAGE LEARNING 54: (2) pp. 277-310.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 103
nyelv: angol

