Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Brózik-Piniel, Katalin

személyes adatok
név
Brózik-Piniel Katalin

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-02-03

doktori iskolák
időszak
2017-05-12 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2010
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
ELTE PPK
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2025
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
ELTE PPK
munkahelyek
2001 –
kutatás
kutatási terület
Egyéni különbségek a nyelvtanulásban, idegennyelvi-szorongás, nyelvi mérés és értékelés,
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok, nyelvtudományok
akkreditációs szempontból jelentős további információk
MTA köztestületi tagság 2017 óta
közlemények
2024

Piniel Katalin, Albert Ágnes: Changes in Language Learners’ Affect: A Complex Dynamic Systems Theory Perspective

LANGUAGE LEARNING 0: pp. 1-35.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2022

Piniel Katalin, Zólyomi Anna: Gender differences in foreign language classroom anxiety

STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 12: (2) pp. 173-203.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 43

nyelv: angol

2022

Csizér Kata, Albert Ágnes, Piniel Katalin: Introduction to the special issue on conducting research syntheses on individual differences in SLA

STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 12: (2) pp. 157-171.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: angol

2022

Albert Ágnes, Dóczi Brigitta, Piniel Katalin, Csizér Kata: The contribution of motivation and emotions to language learning autonomy in the Hungarian secondary school classroom

In: Goriot, Claire; De Wilde, Vanessa (szerk.) Second Language Learning Before Adulthood, De Gruyter (2022) pp. 155-176.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 4

nyelv: angol

2021

Csizér Kata, Albert Ágnes, Piniel Katalin: The Interrelationship of Language Learning Autonomy, Self-Efficacy, Motivation and Emotions

In: Pawlak, Mirosław (szerk.) Investigating Individual Learner Differences in Second Language Learning, Springer Cham (2021) pp. 1-21.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 24

nyelv: angol

2018

Piniel K, Albert Á: Advanced learners’ foreign language-related emotions across the four skills

STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 8: (1) pp. 127-147.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 43

nyelv: angol

2016

Czimmermann Éva, Piniel Katalin: Advanced language learners' experiences of flow in the Hungarian EFL classroom

In: MacIntyre, P D; Gregersen, T; Mercer, S (szerk.) Positive Psychology in SLA, Multilingual Matters Ltd. (2016) pp. 193-214.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 25

nyelv: angol

2014

Katalin Piniel, Kata Csizér: Changes in motivation, anxiety, and self-efficacy during the course of an academic writing seminar

In: Zoltán, Dörnyei; Peter, D MacIntyre; Alastair, Henry (szerk.) Motivational dynamics in language learning, Multilingual Matters Ltd. (2014) pp. 164-194.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 75

nyelv: angol

2013

Piniel Katalin, Csizér Kata: L2 motivation, anxiety and self-efficacy

STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 3: (4) pp. 523-550.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 44

nyelv: angol

2006

Piniel Katalin: Foreign language classroom anxiety

In: Nikolov, Marianne; Horvath, József (szerk.) Empirical Studies in English Applied Linguistics, Lingua Franca Csoport (2006) pp. 39-58.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 44

nyelv: angol