Személyi adatlap
Brózik-Piniel, Katalin
LANGUAGE LEARNING 0: pp. 1-35.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Piniel Katalin, Zólyomi Anna: Gender differences in foreign language classroom anxiety
STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 12: (2) pp. 173-203.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 43
nyelv: angol
STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 12: (2) pp. 157-171.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
In: Goriot, Claire; De Wilde, Vanessa (szerk.) Second Language Learning Before Adulthood, De Gruyter (2022) pp. 155-176.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
In: Pawlak, Mirosław (szerk.) Investigating Individual Learner Differences in Second Language Learning, Springer Cham (2021) pp. 1-21.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 24
nyelv: angol
Piniel K, Albert Á: Advanced learners’ foreign language-related emotions across the four skills
STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 8: (1) pp. 127-147.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 43
nyelv: angol
Czimmermann Éva, Piniel Katalin: Advanced language learners' experiences of flow in the Hungarian EFL classroom
In: MacIntyre, P D; Gregersen, T; Mercer, S (szerk.) Positive Psychology in SLA, Multilingual Matters Ltd. (2016) pp. 193-214.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: angol
In: Zoltán, Dörnyei; Peter, D MacIntyre; Alastair, Henry (szerk.) Motivational dynamics in language learning, Multilingual Matters Ltd. (2014) pp. 164-194.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 75
nyelv: angol
Piniel Katalin, Csizér Kata: L2 motivation, anxiety and self-efficacy
STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 3: (4) pp. 523-550.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 44
nyelv: angol
Piniel Katalin: Foreign language classroom anxiety
In: Nikolov, Marianne; Horvath, József (szerk.) Empirical Studies in English Applied Linguistics, Lingua Franca Csoport (2006) pp. 39-58.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 44
nyelv: angol

