Személyi adatlap
Fejes, József Balázs
| Diya Peng | 2026-01-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (SzTE) (50%) |
| Halász Csenge | 2029-08-31 | Neveléstudományi Doktori Iskola (SzTE) |
SAGE OPEN 14: (2) 21582440241241916
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
HELIYON 9: (8) e18913
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
Fejes József Balázs: Unpacking classroom goal structures based on students’ own words
SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION 26: (2) pp. 433-472.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOOL AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 10: (1) pp. 170-180.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: angol
INTERSECTIONS: EAST EUROPEAN JOURNAL OF SOCIETY AND POLITICS 7: (3) pp. 60-79.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: angol
MAGYAR TUDOMÁNY 181: (1) pp. 68-78.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: magyar
In: Tóth, István György (szerk.) Hungarian Social Report 2019, TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. (2019) pp. 217-236.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: angol
INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION 10: (2) pp. 59-76.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION 33: (1) pp. 86-101.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
Fejes József Balázs: Célok és motiváció
Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 38
nyelv: magyar

