Személyi adatlap
Gyenge, Balázs
| Rafai Andrea | 2029-08-31 | Innováció Menedzsment Doktori Iskola (OE) (50%) |
INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT INVENTION 13: (12) pp. 16-22.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Amberg Nóra, Lehota József, Gyenge Balázs: A hazai kozmetikumpiacra ható trendek bemutatása
In: Szűcs, Krisztián; Csapó, János; Jakopánecz, Eszter (szerk.) Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) (2023) pp. 7-11.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Horváth Ádám, Gyenge Balázs: Changes and Trends Based on Perceived Lifestyles Reflected in Movies
SOCIOECONOMIC CHALLENGES 7: (3) pp. 174-183.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Amberg Nóra, Gyenge Balázs, Lehota József: A magyarországi kozmetikum-vásárlói magatartást befolyásoló tényezők feltárása kvalitatív kutatás segítségével, különös tekintettel a téma modellfejlesztési vonatkozásaira
In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Az ember és gazdagsága egészséges és biztonságos környezetben, International Research Institute (2022) pp. 26-46.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Horváth Ádám, Gyenge Balázs: Movie Consumption Related Trends and Countertrends In Consumer Behavior
SOCIOECONOMIC CHALLENGES 5: (1) pp. 79-88.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Gyenge Balázs, Lehota József, Rácz Georgina, Fehér Debóra Katalin: A cukrászdák marketing tevékenységének elemzése szervezeti és fogyasztói oldalról
In: Szerk.: Könyves Erika, Szerk.: Lehota József A fogyasztói magatartás vizsgálata a gasztronómiában. Debrecen: Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 2015. pp. 34-64.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Lehota József, Gyenge Balázs, Komáromi Nándor, Komáromi Gergely Anikó, Rácz Georgina, Horváth Ádám, Könyves Erika, Törőné Dunay Anna: Az étteremválasztás összefüggéseinek vizsgálata Magyarországon
In: Szerk.: Könyves Erika, Szerk.: Lehota József A fogyasztói magatartás vizsgálata a gasztronómiában. Debrecen: Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 2015. pp. 77-141.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Lehota József, Németh Nikolett, Gyenge Balázs: Fogyasztói szokások felmérése az étrend-kiegészítők körében az élelmiszer-biztonság szempontjából - demokutatás
GAZDÁLKODÁS 59: (6)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Rácz Georgina, Horváth Ágnes, Gyenge Balázs, Komáromi Nándor, Lehota József: Az élelmiszerjelölések vásárlási döntést befolyásoló szerepe a fenntartható fogyasztás trendjének függvényében
In: Szerk.: Lehota József, Szerk.: Berács József, Szerk.: Rekettye Gábor Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel : Felolvasó ülés és tanulmánykötet. Budapest: MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, 2014. pp. 279-299.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS INSIGHTS AND TRANSFORMATION 5: (3)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol

