Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Gyenge, Balázs

személyes adatok
név
Gyenge Balázs

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-03-05

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2024-07-17 –
elérhetőségek
honlap
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2009
fokozatot kiadó intézmény neve
SZIE Gazdálkodás és Szervezéstudományok Doktori Iskola
munkahelyek
kutatás
kutatási terület
Fogyasztói üzletválasztás, fogyasztói magatartás, kereskedelmi marketing, kulturális marketing
jelenlegi kutatásainak tudományága
gazdálkodás- és szervezéstudományok
közlemények
2024

Horváth Ádám, Gyenge Balázs: Theoretical links between consumer behavior and movie watching decisions

INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT INVENTION 13: (12) pp. 16-22.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2023

Amberg Nóra, Lehota József, Gyenge Balázs: A hazai kozmetikumpiacra ható trendek bemutatása

In: Szűcs, Krisztián; Csapó, János; Jakopánecz, Eszter (szerk.) Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) (2023) pp. 7-11.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2023

Horváth Ádám, Gyenge Balázs: Changes and Trends Based on Perceived Lifestyles Reflected in Movies

SOCIOECONOMIC CHALLENGES 7: (3) pp. 174-183.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2022

Amberg Nóra, Gyenge Balázs, Lehota József: A magyarországi kozmetikum-vásárlói magatartást befolyásoló tényezők feltárása kvalitatív kutatás segítségével, különös tekintettel a téma modellfejlesztési vonatkozásaira

In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Az ember és gazdagsága egészséges és biztonságos környezetben, International Research Institute (2022) pp. 26-46.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: magyar

2021

Horváth Ádám, Gyenge Balázs: Movie Consumption Related Trends and Countertrends In Consumer Behavior

SOCIOECONOMIC CHALLENGES 5: (1) pp. 79-88.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2015

Gyenge Balázs, Lehota József, Rácz Georgina, Fehér Debóra Katalin: A cukrászdák marketing tevékenységének elemzése szervezeti és fogyasztói oldalról

In: Szerk.: Könyves Erika, Szerk.: Lehota József A fogyasztói magatartás vizsgálata a gasztronómiában. Debrecen: Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 2015. pp. 34-64.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2015

Lehota József, Gyenge Balázs, Komáromi Nándor, Komáromi Gergely Anikó, Rácz Georgina, Horváth Ádám, Könyves Erika, Törőné Dunay Anna: Az étteremválasztás összefüggéseinek vizsgálata Magyarországon

In: Szerk.: Könyves Erika, Szerk.: Lehota József A fogyasztói magatartás vizsgálata a gasztronómiában. Debrecen: Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 2015. pp. 77-141.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2015

Lehota József, Németh Nikolett, Gyenge Balázs: Fogyasztói szokások felmérése az étrend-kiegészítők körében az élelmiszer-biztonság szempontjából - demokutatás

GAZDÁLKODÁS 59: (6)

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2014

Rácz Georgina, Horváth Ágnes, Gyenge Balázs, Komáromi Nándor, Lehota József: Az élelmiszerjelölések vásárlási döntést befolyásoló szerepe a fenntartható fogyasztás trendjének függvényében

In: Szerk.: Lehota József, Szerk.: Berács József, Szerk.: Rekettye Gábor Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel : Felolvasó ülés és tanulmánykötet. Budapest: MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, 2014. pp. 279-299.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2012

Fodor M, J Lehota, B Gyenge, A Horváth: Model of the factors affecting the selection of the mode of institutional catering

INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS INSIGHTS AND TRANSFORMATION 5: (3)

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol