Személyi adatlap
Doró, Katalin
Doktori Iskola Tanácsa
Szegedi Tudományegyetem
Nyelvtudományi Doktori Iskola
| Bózsó Réka Helga | 2018-08-01 | Nyelvtudományi Doktori Iskola (SzTE) |
| Nagy Judit | 2011-08-01 | Nyelvtudományi Doktori Iskola (SzTE) (50%) |
EDULINGUA 10: (1) pp. 21–29
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
EDULINGUA 9: (1) pp. 1–26
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Doró Katalin: A jövő nyelvoktatását formáló tanári énkép: hallgatói reflexiók a tanárképzés elején
ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK 15: (1) pp. 70–83
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Doró Katalin: The Influence of the Teacher Education Program Type on Students’ Early Teacher Identity Construction: A CorpusBased Study
In: Fekete Adrienn, Farkas Kornél, Lugossy Réka, Simon Krisztián: UPRT 2021: Empirical Studies in English Applied Linguistics (2022) pp. 41–63
dokumentum típusa: Könyvrészlet
nyelv: angol
Doró Katalin: SUPERVISING STUDENT PAPERS IN ENGLISH-MEDIUM INSTRUCTION WHEN BOTH CONTENT AND ACADEMIC LANGUAGE ARE INSUFFICIENT
In: Bakti Mária, Juhász Valéria, Erdei Tamás: The Role of English in Higher Education. Proceedings of the International Seminar. ESP and CLIL – Current Drivers of HEI Internationalisation, 11–12 March 2021 (2021) pp. 103–112
dokumentum típusa: Könyvrészlet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
Doró Katalin: Extended Patchwriting in EFL Academic Writing of Hungarian Students: Signs and Possible Reasons
In: Chitez M, Doroholschi C, Kruse O, Salski Ł, Tucan D: University Writing in Central and Eastern Europe: Tradition, Transition, and Innovation (2018) pp. 201–214
dokumentum típusa: Könyvrészlet
nyelv: angol
Doró Katalin, Habók Anita, Magyar Andrea: Nyelvtanulási stratégiák tanítása és fejlesztése
106 p.
dokumentum típusa: Könyv
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
Doró Katalin: The lexical richness of undergraduate student essays: The influence of writing experience and essay writing strategies
AFINLA-E: SOVELTAVAN KIELITIETEEN TUTKIMUKSIA 2014: (6) pp. 7–19
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
Doró Katalin: Why do students plagiarize? EFL undergraduates’ views on the reasons behind plagiarism
ROMANIAN JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 11: (1) pp. 255–263
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: angol
Doró Katalin: The rhetoric structure of research article abstracts in English studies journals
PRAGUE JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 2: (1) pp. 119–139
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 57
nyelv: angol

