Személyi adatlap
Révész, Balázs
| Csúri-Magosi Rita | 2029-08-31 | Közgazdaságtani Doktori Iskola (SzTE) |
| Főző Nóra | 2025-08-01 | Közgazdaságtani Doktori Iskola (SzTE) |
| Sikó Beáta | 2026-08-01 | Közgazdaságtani Doktori Iskola (SzTE) |
| Szalánczy Eszter | 2029-08-31 | Közgazdaságtani Doktori Iskola (SzTE) (50%) |
Révész Balázs, Gyulai Zsófia: REZILIENS MARKETING - VÁLASZOK VÁLTOZÓ KIHÍVÁSOKRA
Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY (1963-) 67: (3) pp. 398-413.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
Tibor MANDJAK, Julian HOFMANN, Balázs RÉVÉSZ, Marek ZIELINSKI: Do B2B platforms reflect a metamorphose of business relationships and management in networks
In: 37th Annual IMP Conference and Doctoral Colloquium, (2021) p. &.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Gyulai Zsófia, Révész Balázs: Az eredményalapú ügyfélélmény-mérési módszer alkalmazása B2B piacon
MARKETING ÉS MENEDZSMENT 54: (3 klsz) pp. 27-34.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
In: Havenvid, Malena Ingemansson; Linné, Åse; Bygballe, Lena E.; Harty, Chris (szerk.) The Connectivity of Innovation in the Construction Industry, Routledge (2019) pp. 143-172.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
Hetesi E, Kazár K, Révész B: Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon
MARKETING ÉS MENEDZSMENT EMOK Különszám: pp. 31-42.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 12: (2) pp. 41-67.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Lindgreen Adam, Révész Balázs, Glynn Mark: Purchasing orientation
JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 24: (3-4) pp. 148-153.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: angol
Révész Balázs: A CRM, illetve az e-CRM rendszerek alkalmazásának hatása a vállalat ügyféloldali megítélésére
MARKETING ÉS MENEDZSMENT 38-39: (2004/6, 2005/1) pp. 42-47.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
Hetesi Erzsébet, Révész Balázs: A kapcsolati marketing és a kommunikáció szerepe a közüzemi szolgáltatóknál a piaci liberalizáció folyamatában
VEZETÉSTUDOMÁNY 35: (6) pp. 30-37.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar

