Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Révész, Balázs

személyes adatok
név
Révész Balázs

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2024-03-19

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2013-09-09 –
elérhetőségek
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2011
fokozatot kiadó intézmény neve
Pécsi Tudományegyetem
munkahelyek
1999 –

Szegedi Tudományegyetem

egyetemi oktató

kutatás
kutatási terület
Kutatói munkája elsősorban az információs technológia valamint a kapcsolatorientáció marketingre gyakorolt hatásának vizsgálatára irányul az egyéni vásárlói és a szervezeti piacokon egyaránt.
jelenlegi kutatásainak tudományága
gazdálkodás- és szervezéstudományok
közlemények
2023

Révész Balázs, Gyulai Zsófia: REZILIENS MARKETING - VÁLASZOK VÁLTOZÓ KIHÍVÁSOKRA

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2022

Piricz Noémi, Révész Balázs: A működő smart grid tanulságai egy magyar önkormányzati példán keresztül

PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY (1963-) 67: (3) pp. 398-413.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 9

nyelv: magyar

2021

Tibor MANDJAK, Julian HOFMANN, Balázs RÉVÉSZ, Marek ZIELINSKI: Do B2B platforms reflect a metamorphose of business relationships and management in networks

In: 37th Annual IMP Conference and Doctoral Colloquium, (2021) p. &.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2020

Gyulai Zsófia, Révész Balázs: Az eredményalapú ügyfélélmény-mérési módszer alkalmazása B2B piacon

MARKETING ÉS MENEDZSMENT 54: (3 klsz) pp. 27-34.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2019

Simon Judit, Révész Balázs, Mandják Tibor, Szalkai Zsuzsanna, Hetesi Erzsébet: Construction projects as a vehicle for health care innovation?

In: Havenvid, Malena Ingemansson; Linné, Åse; Bygballe, Lena E.; Harty, Chris (szerk.) The Connectivity of Innovation in the Construction Industry, Routledge (2019) pp. 143-172.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: angol

2018

Hetesi E, Kazár K, Révész B: Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon

MARKETING ÉS MENEDZSMENT EMOK Különszám: pp. 31-42.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2012

Hetesi Erzsébet, Révész Balázs: Az információtechnológia átrajzolja-e a személyes kapcsolatok szerepét a szervezetek közötti együttműködésekben?

INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 12: (2) pp. 41-67.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2009

Lindgreen Adam, Révész Balázs, Glynn Mark: Purchasing orientation

JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 24: (3-4) pp. 148-153.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 22

nyelv: angol

2005

Révész Balázs: A CRM, illetve az e-CRM rendszerek alkalmazásának hatása a vállalat ügyféloldali megítélésére

MARKETING ÉS MENEDZSMENT 38-39: (2004/6, 2005/1) pp. 42-47.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 9

nyelv: magyar

2004

Hetesi Erzsébet, Révész Balázs: A kapcsolati marketing és a kommunikáció szerepe a közüzemi szolgáltatóknál a piaci liberalizáció folyamatában

VEZETÉSTUDOMÁNY 35: (6) pp. 30-37.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 3

nyelv: magyar