Személyi adatlap
Mészáros, György
| Feng Jinyang | 2028-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Kalauserang Esther Deborah | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) | |
| Károlyi Júlia | 2026-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Mátó Áron | 2027-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Szarka Alexandra | 2025-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Csík Orsolya | 2015-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) |
| Győrfiné Körtvélyesi Franciska | 2024-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) |
| Jakubikné Tóth Mária | 2025-07-03 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Lukács Lilla Judit | 2021-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) |
| Maringa John Njeru Mutua | 2022-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Snani Nourhane | 2024-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Szentpétery-Nagy Melinda | 2025-06-26 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Totoba Baru | 2024-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) |
In: Bíró, Zsuzsanna Hanna; Çela, Eriada; Krasztev, Péter; Sipos, Flórián; Xhemi, Envina (szerk.) Equity in Education, CEEOL Press (2025) pp. 194-223.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
INTERNATIONAL JOURNAL OF HIGHER EDUCATION PEDAGOGIES 3: (2) pp. 1-13.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
REVISTA DE STIINTELE EDUCATIEI / JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES 23: (1) pp. 3-21.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Mészáros György: Kritikai pedagógiák - megközelítések és viták
FORDULAT (28) pp. 22-42.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Neumann Eszter, Mészáros György: From Public Education to National Public Upbringing
In: Kenneth, Jones; Anna, Traianou (szerk.) Austerity and the Remaking of European Education, Bloomsbury Publishing (2019) pp. 117-146.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: angol
POLICY FUTURES IN EDUCATION 16: (4) pp. 465-481.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
Mészáros György: Pedagógiai etnográfia
ELTE Eötvös Kiadó
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
Mészáros György: Reconsidering the identity approach of the EU LGBT+ architecture from a feminist perspective
In: Eszter, Kováts (szerk.) The Future of the European Union: Feminist Perspectives from East-Central Europe, Friedrich Ebert Stiftung (2017) pp. 46-56.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
Mészáros György: The “Gay Eye” of a Researcher and a Student in a Hungarian School
In: Paul, Smeyers; David, Bridges; Nicholas, C. Burbules; Morwenna, Griffiths (szerk.) International Handbook of Interpretation in Educational Research, Springer Netherlands (2015) pp. 705-726.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol

