Személyi adatlap
Herendiné Kónya, Eszter
Doktori Iskola Tanácsa
Debreceni Egyetem
Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola
Maria Alessandra Mariotti, Kónya Eszter, Kovács Zoltán: Conceptualising the regular pentagon in collaborative argumentation
In: Drijvers, P.; Csapodi, C.; Palmér, H.; Gosztonyi, K.; Kónya, E. (szerk.) Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), Alfréd Rényi Institute of Mathematics, Hungarian Academy of Sciences (2024) pp. 176-183.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
EDUCATION SCIENCES 13: (2) 151
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
ANNALES UNIVERSITATIS PAEDAGOGICAE CRACOVIENSIS: STUDIA AD DIDACTICAM MATHEMATICAE PERTINENTIA 15: pp. 69-82.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Kondé Zoltán, Kovács Zoltán, Kónya Eszter: Modeling teachers’ reactions to unexpectedness
LEARNING AND INSTRUCTION 86: 101784
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
Kónya Eszter, Kovács Zoltán: Management of Problem Solving in a Classroom Context
CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL 12: (1) pp. 81-101.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
IEJME: MATHEMATICS EDUCATION 14: (3) pp. 513-521.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
Eszter Kónya, Zoltán Kovács: Do Calculators Support Inductive Thinking?
ELECTRONIC JOURNAL OF MATHEMATICS AND TECHNOLOGY 13: (2) pp. 181-189.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 50: pp. 217-236.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
Eszter Herendiné-Kónya: The level of understanding geometric measurement
In: Krainer, K; Vondrová, N (szerk.) Proceedings of the 9th congress of the European Society for Research in Mathematics Education, CERME9, Charles University, Faculty of Education (2015) pp. 536-542.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: angol
Herendiné Kónya E: A matematika tanítása az alsó tagozaton
Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó Zrt
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: magyar

