Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Herendiné Kónya, Eszter

személyes adatok
név
Herendiné Kónya Eszter

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-01-02

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2012-04-18 –
testületi tagságok
szavazati jogú belső tag

Doktori Iskola Tanácsa
Debreceni Egyetem
Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola

fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2007
fokozatot kiadó intézmény neve
Debreceni Egyetem
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2016
címet kiadó intézmény neve
Debreceni Egyetem
munkahelyek
2012 –

Debreceni Egyetem

egyetemi oktató

kutatás
kutatási terület
matematika didaktika
jelenlegi kutatásainak tudományága
matematika- és számítástudományok, neveléstudományok
közlemények
2024

Maria Alessandra Mariotti, Kónya Eszter, Kovács Zoltán: Conceptualising the regular pentagon in collaborative argumentation

In: Drijvers, P.; Csapodi, C.; Palmér, H.; Gosztonyi, K.; Kónya, E. (szerk.) Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), Alfréd Rényi Institute of Mathematics, Hungarian Academy of Sciences (2024) pp. 176-183.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2023

Kovács Zoltán, Báró Emőke, Lócska Orsolya, Kónya Eszter: Incorporating Problem-Posing into Sixth-Grade Mathematics Classes

EDUCATION SCIENCES 13: (2) 151

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 5

nyelv: angol

2023

Bihari Gábor, Kónya Eszter: Insights into exponentiation: ninth-graders' struggles and teacher's influence

ANNALES UNIVERSITATIS PAEDAGOGICAE CRACOVIENSIS: STUDIA AD DIDACTICAM MATHEMATICAE PERTINENTIA 15: pp. 69-82.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2023

Kondé Zoltán, Kovács Zoltán, Kónya Eszter: Modeling teachers’ reactions to unexpectedness

LEARNING AND INSTRUCTION 86: 101784

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: angol

2022

Kónya Eszter, Kovács Zoltán: Management of Problem Solving in a Classroom Context

CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL 12: (1) pp. 81-101.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 9

nyelv: angol

2019

Gabriella Ambrus, Eszter Herendiné Kónya, Zoltán Kovács, Judit Szitányi, Csaba Csíkos: A Cross-sectional Analysis of Students’ Answers to a Realistic Word Problem from Grade 2 to 10

IEJME: MATHEMATICS EDUCATION 14: (3) pp. 513-521.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 5

nyelv: angol

2019

Eszter Kónya, Zoltán Kovács: Do Calculators Support Inductive Thinking?

ELECTRONIC JOURNAL OF MATHEMATICS AND TECHNOLOGY 13: (2) pp. 181-189.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: angol

2019

Győry Ákos, Kónya Eszter: Proving skills in geometry of secondary grammar school leavers specialized in mathematics

ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 50: pp. 217-236.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: angol

2015

Eszter Herendiné-Kónya: The level of understanding geometric measurement

In: Krainer, K; Vondrová, N (szerk.) Proceedings of the 9th congress of the European Society for Research in Mathematics Education, CERME9, Charles University, Faculty of Education (2015) pp. 536-542.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 16

nyelv: angol

2013

Herendiné Kónya E: A matematika tanítása az alsó tagozaton

Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó Zrt

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 10

nyelv: magyar