Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem aktuális témakiírásai
Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem aktuális témakiírásai

témavezető

kutatási téma

jelentkezési határidő

helyszín (magyar oldal)
Bacsa-Bán AnettaA pedagógiai kompetenciák feltáró vizsgálata a szakmai szocializáció és pályamotiváció kettős hatása alatt a szakképzésben valamint, a szakmai oktatók körében2024-06-10EKKE
Bacsa-Bán AnettaA digitalizáció szakképzésre gyakorolt hatásának feltárása (pedagógus és tanulói vizsgálatok mentén)2024-06-10EKKE
Balázs LászlóA szalutogén pedagógia értelmezése és alkalmazási lehetőségének vizsgálata2024-06-10EKKE
Balázs LászlóA digitális pedagógia és az iskolai szervezt életvilágának kapcsolata2024-06-10EKKE
Balázs LászlóA digitális pedagógia sikerkritériumainak elemzése2024-06-10EKKE
Bárdos JenőA kortárs nyelvtanítás interdiszciplináris alapjai és az elmélet érvényesülése a gyakorlatban2024-06-10EKKE
Bárdos JenőA nyelvi mérés és értékelés elmélete és gyakorlata2024-06-10EKKE
Bárdos JenőA nyelvek tanításának kultúrtörténete Magyarországon, Európában, vagy más országokban2024-06-10EKKE
Bognár JózsefSporttehetség és beválás komplex területei2024-06-10EKKE
Bognár JózsefAz iskolai testnevelés és sport pedagógiai kérdései.2024-06-10EKKE
Bognár JózsefFiatalok, felnőttek és idősek egészségmagatartása és életminősége2024-06-10EKKE
Csontó LajosA tervezői művészetek közvetítésének, oktatásának módszertani kérdései.2024-06-10EKKE
Csontó LajosA vizuális megjelenés, a design változó szerepének lehetőségei az oktatás médiumaiban2024-06-10EKKE
Csontó LajosEgyéni téma2024-06-10EKKE
Czeglédi LászlóDigitális könyvtárpedagógia (módszertan)2024-05-30EKKE
Czeglédi LászlóIskola, könyvtár, nevelés (és az iskolaszékek)2024-05-30EKKE
Dávid MáriaAz IKT használat gyakorisága és a képességfejlődés összefüggései.2024-06-10EKKE
Dávid MáriaKiemelt figyelmet igénylő tanulók motivációs jellemzői2024-06-10EKKE
Dávid MáriaAz önszabályozott tanulás fejlesztése, tanulási tanácsadás2024-06-10EKKE
Dorner LászlóAz önkéntes munka megalapozása a köznevelési intézményekben - a motivációs és személyiségháttér jelentősége az önkéntesség kapcsán.2024-06-10Ekke
Guncaga JanA kutatásalapú tanulás matematikaoktatásban és lehetséges interdiszciplináris átfedései2024-06-10EKKE
Guncaga JanIKT oktatási eszközök - a matematikaoktatási eszközei és interdiszciplináris átfedései2024-06-10EKKE
Guncaga JanA Szepeskáptalani és Egri Tanítóképző Intézetek - alapkövek a néptanítók szakmódszertani professzionalizációjában a 19. században a Magyar Királyság területén2024-06-10EKKE
Hanák ZsuzsannaA tanuláshoz szükséges részképességek fejlődésének kutatása.2024-06-10EKKE
Hanák ZsuzsannaA végzettség nélküli iskolaelhagyás problémakörének kutatása.2024-06-10EKKE
Hegedűs RolandTanulók szóasszociációs- és/vagy szókincsvizsgálata természettudományos témakörben2024-06-10EKKE
Hegedűs RolandSajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók ellátásának nehézségei több szempontból (szakértés, utazó gyógypedagógiai ellátás)2024-06-10EKKE
Hegedűs RolandHátrányos és nem hátrányos helyzetű gyermekek nyelvi fejlettségének vizsgálata2024-06-10EKKE
Kővári AttilaA tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés lehetőségei online tanulási környezetben2024-06-10EKKE
Kővári AttilaA digitális pedagógiai tervezés, tanulásszervezés és értékelés sajátosságai, tapasztalatai és lehetőségei2024-06-10EKKE
Kusper JuditAz irodalomtanítás módszertanai2024-06-10EKKE
Kusper JuditIrodalmi művek a nevelési munkában (biblioterápia, narratív terápia, meseterápia)2024-06-10EKKE
Kusper JuditNyelv- és történetalapú pedagógiai módszerek2024-06-10EKKE
Lengyelné Molnár TündeA nonformális és informális tanulás szerepének változása a tanulási folyamatban2024-06-10EKKE
Lengyelné Molnár TündeAdatalapú tanulás és digitális támogatási lehetőségei2024-06-10EKKE
Lengyelné Molnár TündeAz oktatás digitális ökoszisztémájának vizsgálata2024-06-10EKKE
Mika JánosA klímaváltozás iskolai feldolgozása a természettudomány(ok)ban2024-06-10EKKE
Mika JánosA természettudomány(ok) és a fenntartható fejlődés kapcsolódásai mindkét terület pedagógiai céljainak eléréséért2024-06-10EKKE
Molnár GyörgyTanulói motiváció és tanulási eredmény mérése a különböző elektronikus tanulási környezetben2024-06-10EKKE
Molnár GyörgyAz egész életen át tartó tanulás motivációi és IKT-alapú támogatási lehetőségei2024-06-10EKKE
Molnár GyörgyÚjmédia és web 2.0 eszközök és rendszerek használatának oktatás/tanulásmódszertani kérdései2024-06-10EKKE
Molnár GyörgyHálózat alapú tanulás és az informális tanulás szerepe a 21. században2024-06-10EKKE
Nádor OrsolyaA magyar mint szakmai idegen nyelv tanításának kérdései2024-06-10EKKE
Nádor OrsolyaNyelvkönyvek és módszerek régen és ma2024-06-10EKKE
Námesztovszki ZsoltHallgatói aktivitás az online kurzusok felületén2024-06-10EKKE
Námesztovszki ZsoltOnline tananyagfejlesztés elmélete és gyakorlata2024-06-10EKKE
Námesztovszki ZsoltKompetenciafejlesztés robotprogramozás segítségével2024-06-10EKKE
Németh ErzsébetMunka, család, szülői szerepek összehangolásának kutatása2024-06-10EKKE
Németh ErzsébetA pénzügyi kultúra fejlesztésének, tudás, személyiség, attitűd és viselkedési tényezőinek kutatása2024-06-10EKKE
Novák IstvánAlternatív pedagógia módszerek alkalmazása egyházi fenntartású köznevelési és szakképzési intézményben2024-06-10EKKE
Novák IstvánTradíció és modernitás a 21. századi egyházi nevelésben2024-06-10EKKE
Novák IstvánA pasztorálpedagógia és pasztorálpszichológia új kihívásai a szekularizált társadalom 20. századi iskolarendszerében2024-06-10EKKE
Pénzesné Kónya ErikaAz integrált ökológiai szemlélet és a reziliencia kapcsolatának kialakítása az iskolában.2024-06-10EKKE
Pénzesné Kónya ErikaAz integrált technológiai és környezeti érzékenység az oktatási programok kidolgozásában2024-06-10EKKE
Pukánszky BélaAz iskola mint a gyermekkor sajátos világa - összehasonlító gyermekkor-történeti elemzések.2024-06-10EKKE
Pukánszky BélaMagyar zenepedagógia-történet. A zenei nevelés-oktatás különböző színterein intézményesült gyakorlati zenepedagógia egyes irányzatainak összehasonlító történeti elemzése.2024-06-10EKKE
Pukánszky BélaA pedagógusképzés története. Az egyes pedagógusszakmákba való intézményes bevezetés történetének komparatív feldolgozása.2024-06-10EKKE
Racsko RékaA digitális kompetencia fejlesztésének lehetőségei a köznevelésben és a pedagógusképzésben2024-06-10EKKE
Racsko RékaÚj típusú tanulási környezetek módszertani kérdései az oktatástechnológiai innovációk szemszögéből2024-06-10EKKE
Racsko RékaÖsszehasonlító vizsgálatok a digitális transzformáció nemzetközi helyzetéről oktatási vonatkozásban2024-06-10EKKE
Révész LászlóA testnevelés és a sport oktatásmódszertani kérdései2024-06-10EKKE
Révész LászlóA testnevelés és a sport nevelési környezete2024-06-10EKKE
Révész LászlóIKT eszközök alkalmazásnak hatása a testnevelés órán és a sportban2024-06-10EKKE
Révész-Kiszela KingaAz egyéb pszichés fejlődési zavarban érintett gyermekekre/tanulókra jellemző képességprofil vizsgálatai, differenciáldiagnosztikai célkitűzések2024-06-10EKKE
Révész-Kiszela KingaA mozgásállapot és az egyéb pszichés fejlődési zavar összefüggései különböző életkorokban2024-06-10EKKE
Révész-Kiszela KingaA gyógypedagógia pszichopedagógiai aspektusainak vizsgálata2024-06-10EKKE
Romsics IgnácMagyarország története a 19. és 20. században2024-05-01EKKE
Sántha KálmánA tanári nézetek, reflektív gondolkodás vizsgálata a hálózatelemzés technikáival / új elemzési módszerek kidolgozása2024-06-10EKKE
Sántha KálmánA kvalitatív összehasonlító elemzés lehetőségei a neveléstudományban2024-06-10EKKE
Sántha KálmánAbdukció a tanári tevékenységben, gondolkodásban, tanórán2024-06-10EKKE
Sárkány PéterEgzisztenciális pedagógia2024-06-10EKKE
Sárkány PéterTér és térbeliség2024-06-10EKKE
Sárkány PéterA szociálpedagógia szakmaelméleti dilemmái2024-06-10EKKE
Somogyvári LajosKontinuitás és diszkontinuitás az 1945 utáni oktatástörténetben2024-06-10EKKE
Somogyvári LajosA szocialista pedagógia kialakulása és fejlődéstörténete2024-06-10EKKE
Szűts ZoltánA mesterséges intelligencia pedagógiai kihívásai2024-06-10EKKE
Szűts ZoltánA digitális pedagógiai kultúra jellemzői és az új tanári szerepek2024-06-10EKKE
Szűts ZoltánA digitális technológia célnak megfelelő használata az oktatásban2024-06-10EKKE
Szűts-Novák RitaA 19-20. századi magyar felsőoktatás történetének vizsgálata2024-06-10EKKE
Szűts-Novák RitaA keresztény pedagógia helye és módszerei az oktatásban2024-06-10EKKE
Szűts-Novák Rita19-20. századi magyar nőnevelés-történet2024-06-10EKKE
Szűts-Novák RitaA könyvtártudomány, az olvasáskutatás, és a neveléstudomány metszéspontjai2024-06-10EKKE
Téglási IlonaA matematikai kompetencia értelmezése nemzetközi viszonylatban2024-06-10EKKE
Téglási IlonaA matematika tanítása vizuális művészeteken keresztül2024-06-10EKKE
Téglási Ilona"Belső motivációs leltár” a matematika tanulásához2024-06-10EKKE
Verók Attila(1) Az iskoláztatás és az oktatás története a Kárpát-medencében (16–20. század) – összehasonlító elemzés2024-06-10EKKE
Verók Attila(3) A Kárpát-medencei művelődés- és neveléstörténeti örökség áthagyományozódásának folyamatai – komparatív elemzés2024-06-10EKKE
Verók Attila(2) Könyvkultúra és neveléstudomány. A könyvek és könyvtárak szerepe az oktatás történetében – történeti, komparatív megközelítésben2024-06-10EKKE
Csizér KataAz osztálytermi motiváció elméleti és emprikus kérdései2024-06-10EKE
Csizér KataA nyelvtanulási autonómia feljlődésének és fejlesztésenek lehetőségei2024-06-10EKE
Domonkosi ÁgnesSzociolingvisztikai és pragmatikai kérdések a segítő pedagógiában, különös tekintettel az idegen nyelvek tanításában2024-06-10EKE
Einhorn ÁgnesNyelvtanárok pedagógiai kultúrája és annak fejlesztése2024-06-10EKE
Einhorn ÁgnesOsztálytermi mérés-értékelés, fejlesztő értékelés2024-06-10EKE
Einhorn ÁgnesA tevékenységalapú tanulás az idegennyelv-tanításban2024-06-10EKE
Falus IvánA kezdő pedagógusok támogatásának hatása beilleszkedésükre, szakmai fejlődésükre2024-06-10EKE
Falus IvánA kezdő pedagógusok támogatása, a bevezető szakasz Európa országaiban2024-06-10EKE
Falus IvánA pedagógusok szakmai fejlődésének előmozdítása iskolai környezetben2024-06-10EKE
Falus IvánA pedagógus tudásának, nézeteinek és tevékenységének kölcsönhatása, ezen tényezők szerepe a pedagógiai munka hatékonyságában2024-06-10EKE
Hoffmann MiklósA matematika tanításának tantárgy-pedagógiája2024-06-10EKE
Hoffmann MiklósGender különbségek a térszemlélet fejlesztésében2024-06-10EKE


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )