Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem aktuális témakiírásai
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem aktuális témakiírásai

témavezető

kutatási téma

jelentkezési határidő

helyszín (magyar oldal)
Győri MiklósInfo-kommunikációs technológiák alkalmazása kutatási, támogatási, oktatási vagy diagnosztikus célokra sajátos oktatási és/vagy támogatási szükségletekkel élő személyek...2019-04-23BGGYK
Győri MiklósPsychological and educational aspects of the autism spectrum2019-01-15BGGYK
Győri MiklósEye-tracking methodology2019-01-15BGGYK
Győri MiklósICT-based assistive, educational and diagnostic methods2019-01-15BGGYK
Győri MiklósAtypical cognition, language, and communication2019-01-15BGGYK
Jakab ZoltánFind the research areas are below:2019-01-15BGGYK
Könczei GyörgyOppression and Disability: Reasons, Forms and Means in Modern Societies2019-01-15BGGYK
Könczei GyörgyElnyomás és fogyatékosság: okok, formák, eszközök a modern társadalomban2019-04-23BGGYK
Könczei GyörgyThe Disabled Body - As Object of Desire and Refusal2019-01-15BGGYK
Könczei GyörgyA fogyatékosság története, mint (h)arcok története2019-04-23BGGYK
Könczei GyörgyHistory of Disability from Taygetos to Equal Opportunities - and Backwards2019-01-15BGGYK
Könczei GyörgyA fogyatékos test, mint a vágy és az elutasítás tárgya2019-04-23BGGYK
Márkus EszterSpecial educational support for People with profound and multiple disabilities (high support need) - from early childhood intervention to self-determination/autonomy2019-01-15BGGYK
Márkus EszterSúlyosan-halmozottan fogyatékos (magas támogatási szükségletű) személyek gyógypedagógiai támogatása - korai fejlesztéstől az önrendelkezésig2019-04-23BGGYK
Marton KláraKognitív funkciók és nyelvi folyamatok kapcsolata fogyatékos gyermekek és felnőttek csoportjaiban2019-04-23BGGYK
Marton KláraCognitive functions and language processes in developmental and acquired language disorders.2019-01-15BGGYK
Marton KláraA kétnyelvűség kognitív és társadalmi jellemzői2019-04-23BGGYK
Marton KláraBilingualism: theories, practices, education, and development2019-01-15BGGYK
Marton KláraCognitive control and working memory: models, development, and disorders2019-01-15BGGYK
Papp GabriellaIntegráció/Inklúzió a nevelési és oktatási folyamatokban2019-04-23BGGYK
Szekeres ÁgotaOnline szociometria alkalmazása különböző közösségekben2019-04-23BGGYK
Szekeres ÁgotaStudents with mild intellectual disabilities in communities, sociometry2019-01-15BGGYK
Szekeres ÁgotaAz együttnevelést segítő tényezők rendszerének feltárása2019-04-23BGGYK
Brózik-Piniel KatalinÉrzelmeink szerepe a nyelvtanulásban2019-04-23BTK
Brózik-Piniel KatalinIndividual differences in language learning2019-01-15BTK
Brózik-Piniel KatalinIndividual differences and dynamic systems2019-01-15BTK
Brózik-Piniel KatalinIdegennyelvi-szorongás2019-04-23BTK
Brózik-Piniel KatalinEnsuring quality in the quantitative measurement of individual differences in language learning2019-01-15BTK
Brózik-Piniel KatalinEgyéni különbségek a nyelvtanulásban2019-04-23BTK
Brózik-Piniel KatalinThe role of emotions in language learning2019-01-15BTK
Brózik-Piniel KatalinDinamikus rendszerek vizsgálata az egyéni változók kutatásában2019-04-23BTK
Brózik-Piniel KatalinKvantitatív mérőeszközök minőségbiztosítása az egyéni változók kutatásában2019-04-23BTK
Brózik-Piniel KatalinLanguage anxiety2019-01-15BTK
Csizér KataQuantitative language pedagogy research2019-01-15BTK
Csizér KataAttitűdkutatás2019-04-23BTK
Csizér KataMotivation2019-01-15BTK
Csizér KataResearch into attitudes2019-01-15BTK
Csizér KataCsoportdinamika2019-04-23BTK
Csizér KataKvantitatív nyelvpedagógiai kutatások2019-04-23BTK
Csizér KataGroup dynamics2019-01-15BTK
Csizér KataMotiváció2019-04-23BTK
Dávid GergelyLanguage test validation2019-01-15BTK
Dávid GergelyMeasuring foreign language proficiency2019-01-15BTK
Dávid GergelyAz idegen nyelvi mérés validitása2019-04-23BTK
Dávid GergelyAz idegen nyelvtudás mérése2019-04-23BTK
Dávid GergelyInterlanguage analysis2019-01-15BTK
Dávid GergelyA "köztes nyelv(ek)"2019-04-23BTK
Heltai PálA fordítás lexikai kérdései2019-04-23BTK
Heltai PálLexical issues in translation2019-01-15BTK
Holló DorottyaThe integration of culture and language teaching2019-01-15BTK
Holló DorottyaNyelvoktatási és tanárképzési programok tartalmi elemzése2019-04-23BTK
Holló DorottyaContent analysis of language teaching and teacher education programmes2019-01-15BTK
Holló DorottyaA kultúra szerepe a nyelvoktatásban2019-04-23BTK
Holló DorottyaThe role of culture in langauge teaching2019-01-15BTK
Holló DorottyaInterkulturális kommunikáció2019-04-23BTK
Holló DorottyaIntercultural communication2019-01-15BTK
Holló DorottyaA kultúra és nyelvtanítás integrációja2019-04-23BTK
Illés ÉvaEnglish as a lingua franca (ELF): research and pedagogic application2019-01-15BTK
Illés ÉvaPragmatika a nyelvtanítás elméletében és gyakorlatában2019-04-23BTK
Illés ÉvaPragmatics in language teaching theory and practice2019-01-15BTK
Illés ÉvaNyelvtanár a kutatásban és a gyakorlatban2019-04-23BTK
Illés ÉvaThe role of language teacher in pedagogical research and classroom practice2019-01-15BTK
Illés ÉvaElméleti nyelvpedagógiai kutatás2019-04-23BTK
Illés ÉvaTheoretical research in language pedagogy2019-01-15BTK
Illés ÉvaAz angol mint lingua franca a kutatásban és nyelvpedagógiában2019-04-23BTK
Károly KrisztinaDiskurzuselemzés2019-04-23BTK
Károly KrisztinaDiscourse analysis2019-01-15BTK
Károly KrisztinaAz idegen nyelvi fogalmazáskészség kutatása2019-04-23BTK
Károly KrisztinaResearching EFL writing2019-01-15BTK
Károly KrisztinaSzaknyelvkutatás2019-04-23BTK
Károly KrisztinaESP research2019-01-15BTK
Károly KrisztinaFordításkutatás2019-04-23BTK
Károly KrisztinaTranslation Studies2019-01-15BTK
Kurtán ZsuzsaDiscipline-specific languag education2019-01-15BTK
Kurtán ZsuzsaSzaknyelvoktatás2019-04-23BTK
Kurtán ZsuzsaSzaknyelvi képzés2019-04-23BTK
Kurtán ZsuzsaLanguage education for specific purposes2019-01-15BTK
Lázár IldikóLanguage teacher education, teacher education programs2019-01-15BTK
Lázár IldikóDeveloping intercultural competence2019-01-15BTK
Lázár IldikóKooperatív tanulás, csoportdinamika és a tanári szerepek2019-04-23BTK
Lázár IldikóThe assessment of learning and assessment as learning2019-01-15BTK
Lázár IldikóTanárképzés, tanárképzési programok2019-04-23BTK
Lázár IldikóAz interkulturális kompetencia fejlesztése2019-04-23BTK
Lázár IldikóCooperative learning, group dynamics and teachers' roles2019-01-15BTK
Lázár IldikóA tanulás értékelése és értékelés mint tanulás2019-04-23BTK
Major ÉvaOktatáspolitika2019-04-23BTK
Major ÉvaTeacher education2019-01-15BTK
Major ÉvaIKT a nyelvtanulásban, a nyelvoktatásban és a nyelvtanárképzésben2019-04-23BTK
Major ÉvaEducational Policy2019-01-15BTK
Major ÉvaTanárképzés2019-04-23BTK
Major ÉvaICT in language learning, language teaching and language teacher training2019-01-15BTK
Medgyes PéterPolitical issues in ELT2019-01-15BTK
Medgyes PéterMagyarországi nyelvpedagógiai kutatások2019-04-23BTK
Medgyes PéterAlkalmazott nyelvészeti kutatások és tananyagfejlesztés2019-04-23BTK
Medgyes PéterApplied linguistic research and course materials development2019-01-15BTK
Medgyes PéterAz angoltanítás politikai vonatkozásai2019-04-23BTK
Medgyes PéterLanguage planning and the ELT curriculum2019-01-15BTK
Medgyes PéterRecent research on language education in Hungarian contexts2019-01-15BTK
Medgyes PéterNyelvi tervezés és az angol nyelvi tanterv2019-04-23BTK
Németh T. EnikőNeo-grice-i és kognitív pragmatikaelméletek2019-04-23BTK

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )