Bejelentkezés
 Fórum
 
 
A Pécsi Tudományegyetem aktuális témakiírásai
A Pécsi Tudományegyetem aktuális témakiírásai

témavezető

kutatási téma

jelentkezési határidő

helyszín (magyar oldal)
Bertók RózsaEtik, etikatörténet2018-05-31B141
Boros JánosEtika2018-05-31B141
Boros JánosImmanuel Kant2018-05-31B141
Boros JánosRichard Rorty filozófiája2018-05-31B141
Boros JánosAnalitikus filozófia2018-05-31B141
Boros JánosTudatfilozófia2018-05-31B141
Boros JánosNyelvfilozófia2018-05-31B141
Boros JánosIsmeretelmélet2018-05-31B141
Boros JánosPragmatizmus2018-05-31B141
Boros JánosDemokrácia2018-05-31B141
Bús ImreGyermekek kultúrája és nevelése filozófiai megközelítésben2018-05-31B141
Bús ImreA játék kulturális és filozófiai szempontú kutatása2018-05-31B141
Csathó ÁrpádVizuális neuroesztétika: Az idő és a képi dinamizmus, mint esztétikai jellemzők2018-05-31B141
Demeter TamásSzociológia és filozófia kapcsolódási pontjai2018-05-31B141
Demeter TamásMorál- és természetfilozófiák kapcsolata a 17-18. században2018-05-31B141
Demeter TamásFikcionalizmus2018-05-31B141
Kocsis MiklósA kortárs kultúra- és tudományelmélet perspektívái2018-05-31B141
Kovács GusztávBioetika és filozófia2018-05-31B141
Somos RóbertAntik császárkori filozófiatörténet2018-05-31B141
Somos RóbertPatrisztikus filozófiatörténet2018-05-31B141
Somos RóbertA magyar filozófia története2018-05-31B141
Szécsi GáborKommunikációs nyelvfilozófia2018-05-31B141
Szolcsányi TiborA multimodális ingerfeldolgozás kognitív tudományi és elmefilozófiai implikációi2018-05-31B141
Szolcsányi TiborBioetika és transzhumanizmus2018-05-31B141
Tassoni LuigiKortárs olasz filozófia2018-05-31B141
Weiss JánosNémet idealizmus2018-05-31B141
Weiss JánosA Frankfurti Iskola, Habermas2018-05-31B141
Bögre ZsuzsannaVallás, identitás és traumafeldolgozás a XX-XXI. századi magyar társadalomban2018-05-31E25
Bögre ZsuzsannaCsalád szerepe és struktúrája a modern társadalomban2018-05-31E25
Lampek Kinga
Bögre Zsuzsanna
A válás egyéni és társadalmi hatásai, következményei2018-05-30E25
Sándorné Kriszt ÉvaA demografiai folyamatok hatása a társadalmi szerkezetre különös tekintettel a felsőoktatásra és annak társadalomra gyakorolt következményeire2018-05-06E25
Fülöp József AndrásAnyagok extrém terahertzes térben2018-05-25PTEFI
Fülöp József AndrásExtrém terahertzes források2018-05-25PTEFI
Korpa CsabaMezonok és barionok a maganyagban2018-05-25PTEFI
Tibai ZoltánDielektrikumos részecskegyorsítás THz-es impulzusokkal2018-05-25PTEFI
Tóth GyörgyÁllandó frekvencián modulált elektromágneses impulzusok előállítása2018-05-25PTEFI
Boros ÁkosHumán és állati mintákból kimutatható DNS genomú vírusok genetikai diverzitásának vizsgálata2018-05-25ÁNTSZ
Albert GáborA hazai tankönyvrevíziós mozgalom története2018-05-20OTNDI
Albert GáborTankönyvpiaci, tankönyvhasználati és iskolatörténeti kutatások2018-05-20OTNDI
Ambrusné Kéri KatalinLánynevelés és női művelődés a 18-19. században Magyarországon – európai kitekintéssel2018-05-20OTNDI
Ambrusné Kéri KatalinAz Európán kívüli népek neveléstörténete, különös tekintettel az iszlámra2018-05-20OTNDI
Ambrusné Kéri KatalinIskolatörténet a 19. század közepétől a 20. század közepéig terjedő időszakban2018-05-20OTNDI
András IstvánSzervezetfejlesztés az oktatásban2018-05-20OTNDI
András IstvánA képzők képzésének paradigmái: a tanuló szervezet megközelítés2018-05-20OTNDI
Bajusz KláraIskolarendszerű felnőttoktatás2018-05-20OTNDI
Bálint ÁgnesA tanulás és a tanítás pszichológiai kérdései2018-05-20OTNDI
Barakonyi KárolyHigher Education2018-05-20OTNDI
Beck ZoltánAz oktatás-nevelés terei a magyarországi cigány irodalomban2018-05-20OTNDI
Beck ZoltánCigány kisebbségi népismeret2018-05-20OTNDI
Benkő ZsuzsannaIskolai klíma elemei, mint erőforrások az egészségfejlesztésben2018-05-20OTNDI
Bertalan PéterA felsőoktatás 21. századi átalakulásának és HR. vonatkozásainak vizsgálata.2018-05-20OTNDI
Bertók RózsaTanítások módszertani változásai a XXI. században2018-05-20OTNDI
Bertók RózsaAz erkölcsi nevelés lehetőségei2018-05-20OTNDI
Bertók RózsaGyerekfilozófia2018-05-20OTNDI
Bertók RózsaPragmatizmus2018-05-20OTNDI
Bertók RózsaNemzetgazdák és nevelők2018-05-20OTNDI
Bertók RózsaJátékelméletek2018-05-20OTNDI
Bredács Alice MáriaA művészeti nevelés inklúziót támogató lehetőségei és ennek gyakorlati megvalósulásai.2018-05-20OTNDI
Bredács Alice MáriaA hagyományos és az IKT-vel támogatott mérés és értékelés „jó gyakorlatai” a művészeti, vagy a szakmai képzésben és nevelésben.2018-05-20OTNDI
Bús ImreA játék kutatása a pedagógiai gyakorlat fejlesztéséhez2018-05-20OTNDI
Cserti Csapó TiborCigányság és a kisebbségvédelem problémái, kisebbségi oktatás2018-05-20OTNDI
Cserti Csapó TiborA cigány népesség szociológiai problémái Magyarországon és összefüggésük az oktatásüggyel2018-05-20OTNDI
Dezső Renáta AnnaProduktív tanulás2018-05-20OTNDI
Dezső Renáta AnnaPlurális intelligenciakoncepciók neveléstudományi aspektusai2018-05-20OTNDI
Di Blasio BarbaraA gyógypedagógia fejlődését befolyásoló tudományos és társadalmi hatások a 20. század második felében2018-05-20OTNDI
Fischerné Dárdai ÁgnesNyomtatott és digitális taneszközök több szempontú (szaktudományi, pedagógiai-didaktikai, nyelvi, könyvészeti, információ-technológiai, médiapedagógiai) elemzése2018-05-20OTNDI
Fischerné Dárdai ÁgnesA történelmi tanulás sajátosságai2018-05-20OTNDI
Forray R. KatalinRegionális oktatáskutatás2018-05-20OTNDI
Forray R. KatalinRoma társadalom – cigány kultúra; esélyek és korlátok2018-05-20OTNDI
Géczi JánosA felsőoktatási diákrekrutáció kérdései2018-05-20OTNDI
Györgyi ZoltánKépzés és a munkaerőpiac2018-05-20OTNDI
Győri JánosA pedagógusokról és a pedagógiai tevékenységről alkotott kép társadalmi változatai2018-05-20OTNDI
Győri JánosAz oktatási életútkutatások elméleti és gyakorlati módszertani kérdései2018-05-20OTNDI
Győri JánosA pedagógus szakma és pedagógus pálya választásának szocializációs összetevői többgenerációs pedagóguscsaládokban2018-05-20OTNDI
H. Temesvári ÁgotaA matematika oktatása a régi és az új tankönyvek tükrében2018-05-20OTNDI
H. Temesvári ÁgotaA térszemlélet fejlesztésének matematikai, pedagógiai és pszichológiai háttere2018-05-20OTNDI
Héjj AndreasHagyománytudat és társadalmi beilleszkedés2018-05-20OTNDI
Héjj AndreasMitől jó egy tanár?2018-05-20OTNDI
Héjj AndreasKulturális összehasonlítás: Nevelés és beavatás a hagyományos társadalmakban.2018-05-20OTNDI
Héjj AndreasAz iskolakultúra, a motiváció, a figyelem és a teljesítmény összefüggése a neveléstudományban.2018-05-20OTNDI
Héjj AndreasÉlvezettel tanítani: A flow alkalmazása a neveléstudományban2018-05-20OTNDI
Hoóz IstvánA demográfiai változások hatása a közoktatásra2018-05-20OTNDI
Horváth BélaReferencialitás és értelmezés2018-05-20OTNDI
Horváth Béla„Rejtelmek ha zengenek”2018-05-20OTNDI
Horváth BélaÉrtelmezési stratégiák és alkalmazási lehetőségeik a mai magyar iskolákban2018-05-20OTNDI
Horváth BélaIrodalompedagógia az új évezredben2018-05-20OTNDI
Horváth H. AttilaA tanulás segítése2018-05-20OTNDI
Jenei SándorA társadalomtudományi kutatások támogatására adatbányászati módszerek alkalmazásai.2018-05-20OTNDI
Kaposi JózsefDrámapedagógia és színházi nevelés2018-05-20OTNDI
Kaposi JózsefTantervi szabályozás - tantervek2018-05-20OTNDI
Kaposi JózsefTankönyvek2018-05-20OTNDI
Kaposi JózsefÉrettségi2018-05-20OTNDI
Kaposi JózsefKövetelmények, standardok2018-05-20OTNDI
Kaposi JózsefTörténelem és állampolgári ismeretek tanítása2018-05-20OTNDI
Kereszty OrsolyaNőnevelés-történet, különös tekintettel a dualizmus korára.2018-05-20OTNDI
Kozma TamásKisebbségi oktatás Közép-Európában2018-05-20OTNDI
Lakner TamásA művészet oktatásának interdiszciplináris vonatkozásai:2018-05-20OTNDI
Lampek KingaMásság és előítélet2018-05-20OTNDI
Lükő IstvánA fenntarthatóság és a felnőttképzés2018-05-20OTNDI
Majdán JánosIskola és oktatástörténet2018-05-20OTNDI

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )