témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Hoffmann Miklós | A matematika tanításának tantárgy-pedagógiája | 2024-06-10 | EKE |
Hoffmann Miklós | Gender különbségek a térszemlélet fejlesztésében | 2024-06-10 | EKE |
Hoffmann Miklós | IKT eszközök hatásvizsgálata a matematika tantárgypedagóiájában | 2024-06-10 | EKE |
Kaposi József | Történelem és állampolgári ismeretek tantárgypedagógiája | 2024-06-10 | EKE |
Kaposi József | A tankönyvek világának változásai és a tantárgypedagógiák | 2024-06-10 | EKE |
Kiss Virág | Művészetalapú módszerek, művészettel nevelés, művészetterápia elméleti kérdései és gyakorlat | 2024-06-10 | EKE |
Kiss Virág | Kortárs művészetpedagógiai törekvések és jó gyakorlatok, nemzetközi tendenciák | 2024-06-10 | EKE |
Kiss Virág | Személyközpontú, illetve inkluzív művészetpedagógiai módszerek és jó gyakorlatok, közösségi művészet | 2024-06-10 | EKE |
Koltay Tibor | A médiaműveltség (médiatudatosság, média-írástudás, médiaértés) és az információs műveltség az iskolában | 2024-06-10 | EKE |
Koltay Tibor | Az újmédia és az írástudás új típusai a tanulásban | 2024-06-10 | EKE |
Koltay Tibor | Az információs műveltség és a digitális írástudás az oktatásban | 2024-06-10 | EKE |
Mester Dolli | Tanulási stratégiák | 2024-06-10 | EKE |
Monok István | XVI-XIII. századi olvasástörténet az iskolarendszerben és a hagyományok közvetítésében | 2024-06-10 | EKE |
Pintér Márta Zsuzsanna | Az iskolai színjátszás pedagógiai aspektusai | 2024-06-10 | EKE |
Pintér Márta Zsuzsanna | A magyarországi iskolák története a 16-18. században | 2024-06-10 | EKE |
Schwendtner Tibor | Az európai egyetemi hagyomány – filozófiai és neveléstudományi megközelítések | 2024-06-10 | EKE |
Schwendtner Tibor | Nevelés és neveléstudomány a náci Németországban. Kortárs viták a totalitárius neveléskoncepciókról | 2024-06-10 | EKE |
Schwendtner Tibor | Az újhumanizmus hatása a neveléselméletekre | 2024-06-10 | EKE |
Domonkosi Ágnes | Az anya- és idegen nyelv tanításának és tanulásának alkalmazott aspektusai | 2024-06-10 | EKF |
Falus Iván | A pedagógussá válás folyamatának elemzése a képzés során | 2024-06-10 | EKF |
Falus Iván | A pedagógusok tudásának, tevékenységének empirikus vizsgálata, kompetenciáik feltárása | 2024-06-10 | EKF |
Heltai Pál | A szókincs-elsajátítás és a szókincstanítás kérdései | 2024-06-10 | EKF |
Heltai Pál | A szaknyelvi szókincs elsajátítása | 2024-06-10 | EKF |
Heltai Pál | Nyelvek közötti kölcsönhatások a szókincs-elsajátításban | 2024-06-10 | EKF |
Heltai Pál | A szókincs elsajátításának kortárs elmélete és gyakorlata | 2024-06-10 | EKF |
Heltai Pál | A frazeológia és a kollokációk szerepe a szókincs-elsajátításban | 2024-06-10 | EKF |
Heltai Pál | A relevancia-elmélet szerepe a fordítástudományban | 2024-06-10 | EKF |
Heltai Pál | A fordítás és tolmácsolás nyelvpedagógiai kérdései | 2024-06-10 | EKF |
Jedlovszky Pál | Légköri szennyezők jégfelszíni adszorpciójának számítógépes szimulációs vizsgálata és az eredmények hasznosítása középiskolai oktatásban | 2024-06-10 | EKF |
Kárász Imre | A környezeti nevelés dokumentumainak fejlődéstörténete és kritikai vizsgálata | 2024-06-10 | EKF |
Kárász Imre | Környezeti nevelési-oktatási oktatócsomagok kritikai elemzése és továbbfejlesztése | 2024-06-10 | EKF |
Kárász Imre | A környezeti oktatócsomagok helye, szerepe, hatékonysága a korszerű oktatásban, különösen a fenntarthatóságra történő felkészítésben | 2024-06-10 | EKF |
Loboczky János | Új pedagógiai módszerek alkalmazási lehetőségei az erkölcstan és az etika oktatásában | 2024-06-10 | EKF |
Monok István | Európai neveléstudományi eszmék magyarországi befogadás története | 2024-06-10 | EKF |
Monok István | Kora újkori iskolák könyvtárai, mint potenciális olvasmányanyag | 2024-06-10 | EKF |
Pajtókné Tari Ilona | Korszerű módszerek a természettudományok oktatásában II.: Az elektronikus tanulási környezetek kihasználása | 2024-06-10 | EKF |
Pintér Miklósné Eőry Vilma | A magyar mint idegen nyelv tanításának hungarológiai vonatkozásai | 2024-06-10 | EKF |
Pintér Miklósné Eőry Vilma | A szótárhasználat elméleti és tantárgypedagógiai kérdései | 2024-06-10 | EKF |
Schwendtner Tibor | Az etika tanításának módszertani kérdései | 2024-06-10 | EKF |
Schwendtner Tibor | A humboldti egyetem eszméje és aktualitása neveléstudományi kérdésfeltevések fényében | 2024-06-10 | EKF |
Simándi Szilvia Ildikó | Iskolarendszeren kívüli képzések, a nem-formális tanulás színterei | 2024-06-10 | EKF |
Simándi Szilvia Ildikó | Felsőoktatás-pedagógia módszertani kérdései | 2024-06-10 | EKF |
Szíjártó Imre | Médiumelméletek / médiafilozófia / média episztemológia | 2024-06-10 | EKF |
Szlávik János | A fenntartható fejlődés gazdasági összefüggéseinek nevelési és oktatási elvei, gyakorlata | 2024-06-10 | EKF |