Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem aktuális témakiírásai
Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem aktuális témakiírásai

témavezető

kutatási téma

jelentkezési határidő

helyszín (magyar oldal)
Kárász ImreA környezeti oktatócsomagok helye, szerepe, hatékonysága a korszerű oktatásban, különösen a fenntarthatóságra történő felkészítésben2024-06-10EKF
Kárász ImreA környezeti nevelés dokumentumainak fejlődéstörténete és kritikai vizsgálata2024-06-10EKF
Loboczky JánosÚj pedagógiai módszerek alkalmazási lehetőségei az erkölcstan és az etika oktatásában2024-06-10EKF
Monok IstvánKora újkori iskolák könyvtárai, mint potenciális olvasmányanyag2024-06-10EKF
Monok IstvánEurópai neveléstudományi eszmék magyarországi befogadás története2024-06-10EKF
Pajtókné Tari IlonaKorszerű módszerek a természettudományok oktatásában II.: Az elektronikus tanulási környezetek kihasználása2024-06-10EKF
Pintér Miklósné Eőry VilmaA szótárhasználat elméleti és tantárgypedagógiai kérdései2024-06-10EKF
Pintér Miklósné Eőry VilmaA magyar mint idegen nyelv tanításának hungarológiai vonatkozásai2024-06-10EKF
Schwendtner TiborA humboldti egyetem eszméje és aktualitása neveléstudományi kérdésfeltevések fényében2024-06-10EKF
Schwendtner TiborAz etika tanításának módszertani kérdései2024-06-10EKF
Simándi Szilvia IldikóIskolarendszeren kívüli képzések, a nem-formális tanulás színterei2024-06-10EKF
Simándi Szilvia IldikóFelsőoktatás-pedagógia módszertani kérdései2024-06-10EKF
Szíjártó ImreMédiumelméletek / médiafilozófia / média episztemológia2024-06-10EKF
Szlávik JánosA fenntartható fejlődés gazdasági összefüggéseinek nevelési és oktatási elvei, gyakorlata2024-06-10EKF
Csizér KataA nyelvtanulási autonómia feljlődésének és fejlesztésenek lehetőségei2024-06-10EKE
Csizér KataAz osztálytermi motiváció elméleti és emprikus kérdései2024-06-10EKE
Domonkosi ÁgnesSzociolingvisztikai és pragmatikai kérdések a segítő pedagógiában, különös tekintettel az idegen nyelvek tanításában2024-06-10EKE
Einhorn ÁgnesOsztálytermi mérés-értékelés, fejlesztő értékelés2024-06-10EKE
Einhorn ÁgnesA tevékenységalapú tanulás az idegennyelv-tanításban2024-06-10EKE
Einhorn ÁgnesNyelvtanárok pedagógiai kultúrája és annak fejlesztése2024-06-10EKE
Falus IvánA kezdő pedagógusok támogatása, a bevezető szakasz Európa országaiban2024-06-10EKE
Falus IvánA pedagógusok szakmai fejlődésének előmozdítása iskolai környezetben2024-06-10EKE
Falus IvánA pedagógus tudásának, nézeteinek és tevékenységének kölcsönhatása, ezen tényezők szerepe a pedagógiai munka hatékonyságában2024-06-10EKE
Falus IvánA kezdő pedagógusok támogatásának hatása beilleszkedésükre, szakmai fejlődésükre2024-06-10EKE
Hoffmann MiklósGender különbségek a térszemlélet fejlesztésében2024-06-10EKE
Hoffmann MiklósIKT eszközök hatásvizsgálata a matematika tantárgypedagóiájában2024-06-10EKE
Hoffmann MiklósA matematika tanításának tantárgy-pedagógiája2024-06-10EKE
Kaposi JózsefTörténelem és állampolgári ismeretek tantárgypedagógiája2024-06-10EKE
Kaposi JózsefA tankönyvek világának változásai és a tantárgypedagógiák2024-06-10EKE
Kiss VirágKortárs művészetpedagógiai törekvések és jó gyakorlatok, nemzetközi tendenciák2024-06-10EKE
Kiss VirágSzemélyközpontú, illetve inkluzív művészetpedagógiai módszerek és jó gyakorlatok, közösségi művészet2024-06-10EKE
Kiss VirágMűvészetalapú módszerek, művészettel nevelés, művészetterápia elméleti kérdései és gyakorlat2024-06-10EKE
Koltay TiborAz újmédia és az írástudás új típusai a tanulásban2024-06-10EKE
Koltay TiborAz információs műveltség és a digitális írástudás az oktatásban2024-06-10EKE
Koltay TiborA médiaműveltség (médiatudatosság, média-írástudás, médiaértés) és az információs műveltség az iskolában2024-06-10EKE
Mester DolliTanulási stratégiák2024-06-10EKE
Monok IstvánXVI-XIII. századi olvasástörténet az iskolarendszerben és a hagyományok közvetítésében2024-06-10EKE
Pintér Márta ZsuzsannaA magyarországi iskolák története a 16-18. században2024-06-10EKE
Pintér Márta ZsuzsannaAz iskolai színjátszás pedagógiai aspektusai2024-06-10EKE
Schwendtner TiborNevelés és neveléstudomány a náci Németországban. Kortárs viták a totalitárius neveléskoncepciókról2024-06-10EKE
Schwendtner TiborAz újhumanizmus hatása a neveléselméletekre2024-06-10EKE
Schwendtner TiborAz európai egyetemi hagyomány – filozófiai és neveléstudományi megközelítések2024-06-10EKE


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )