Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem aktuális témakiírásai
Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem aktuális témakiírásai

témavezető

kutatási téma

jelentkezési határidő

helyszín (magyar oldal)
Somogyvári LajosKontinuitás és diszkontinuitás az 1945 utáni oktatástörténetben2024-06-10EKKE
Szűts ZoltánA digitális pedagógiai kultúra jellemzői és az új tanári szerepek2024-06-10EKKE
Szűts ZoltánA digitális technológia célnak megfelelő használata az oktatásban2024-06-10EKKE
Szűts ZoltánA mesterséges intelligencia pedagógiai kihívásai2024-06-10EKKE
Szűts-Novák RitaA 19-20. századi magyar felsőoktatás történetének vizsgálata2024-06-10EKKE
Szűts-Novák RitaA könyvtártudomány, az olvasáskutatás, és a neveléstudomány metszéspontjai2024-06-10EKKE
Szűts-Novák RitaA keresztény pedagógia helye és módszerei az oktatásban2024-06-10EKKE
Szűts-Novák Rita19-20. századi magyar nőnevelés-történet2024-06-10EKKE
Téglási IlonaA matematika tanítása vizuális művészeteken keresztül2024-06-10EKKE
Téglási Ilona"Belső motivációs leltár” a matematika tanulásához2024-06-10EKKE
Téglási IlonaA matematikai kompetencia értelmezése nemzetközi viszonylatban2024-06-10EKKE
Turós MátyásEmpirikus iskolakutatások - az alternatív és a többségi iskolamodellek eredményességének összehasonlító vizsgálatai2024-06-10EKKE
Turós MátyásEmpirikus pedagóguskutatások - a nézetek, a tudás, a hatékonyság és a kompetenciák vizsgálatai2024-06-10EKKE
Verók Attila(3) A Kárpát-medencei művelődés- és neveléstörténeti örökség áthagyományozódásának folyamatai – komparatív elemzés2024-06-10EKKE
Verók Attila(2) Könyvkultúra és neveléstudomány. A könyvek és könyvtárak szerepe az oktatás történetében – történeti, komparatív megközelítésben2024-06-10EKKE
Verók Attila(1) Az iskoláztatás és az oktatás története a Kárpát-medencében (16–20. század) – összehasonlító elemzés2024-06-10EKKE
Csizér KataA nyelvtanulási autonómia feljlődésének és fejlesztésenek lehetőségei2024-06-10EKE
Csizér KataAz osztálytermi motiváció elméleti és emprikus kérdései2024-06-10EKE
Domonkosi ÁgnesSzociolingvisztikai és pragmatikai kérdések a segítő pedagógiában, különös tekintettel az idegen nyelvek tanításában2024-06-10EKE
Einhorn ÁgnesOsztálytermi mérés-értékelés, fejlesztő értékelés2024-06-10EKE
Einhorn ÁgnesA tevékenységalapú tanulás az idegennyelv-tanításban2024-06-10EKE
Einhorn ÁgnesNyelvtanárok pedagógiai kultúrája és annak fejlesztése2024-06-10EKE
Falus IvánA kezdő pedagógusok támogatása, a bevezető szakasz Európa országaiban2024-06-10EKE
Falus IvánA pedagógusok szakmai fejlődésének előmozdítása iskolai környezetben2024-06-10EKE
Falus IvánA pedagógus tudásának, nézeteinek és tevékenységének kölcsönhatása, ezen tényezők szerepe a pedagógiai munka hatékonyságában2024-06-10EKE
Falus IvánA kezdő pedagógusok támogatásának hatása beilleszkedésükre, szakmai fejlődésükre2024-06-10EKE
Hoffmann MiklósGender különbségek a térszemlélet fejlesztésében2024-06-10EKE
Hoffmann MiklósIKT eszközök hatásvizsgálata a matematika tantárgypedagóiájában2024-06-10EKE
Hoffmann MiklósA matematika tanításának tantárgy-pedagógiája2024-06-10EKE
Kaposi JózsefTörténelem és állampolgári ismeretek tantárgypedagógiája2024-06-10EKE
Kaposi JózsefA tankönyvek világának változásai és a tantárgypedagógiák2024-06-10EKE
Kiss VirágKortárs művészetpedagógiai törekvések és jó gyakorlatok, nemzetközi tendenciák2024-06-10EKE
Kiss VirágSzemélyközpontú, illetve inkluzív művészetpedagógiai módszerek és jó gyakorlatok, közösségi művészet2024-06-10EKE
Kiss VirágMűvészetalapú módszerek, művészettel nevelés, művészetterápia elméleti kérdései és gyakorlat2024-06-10EKE
Koltay TiborAz újmédia és az írástudás új típusai a tanulásban2024-06-10EKE
Koltay TiborAz információs műveltség és a digitális írástudás az oktatásban2024-06-10EKE
Koltay TiborA médiaműveltség (médiatudatosság, média-írástudás, médiaértés) és az információs műveltség az iskolában2024-06-10EKE
Mester DolliTanulási stratégiák2024-06-10EKE
Monok IstvánXVI-XIII. századi olvasástörténet az iskolarendszerben és a hagyományok közvetítésében2024-06-10EKE
Pintér Márta ZsuzsannaA magyarországi iskolák története a 16-18. században2024-06-10EKE
Pintér Márta ZsuzsannaAz iskolai színjátszás pedagógiai aspektusai2024-06-10EKE
Schwendtner TiborNevelés és neveléstudomány a náci Németországban. Kortárs viták a totalitárius neveléskoncepciókról2024-06-10EKE
Schwendtner TiborAz újhumanizmus hatása a neveléselméletekre2024-06-10EKE
Schwendtner TiborAz európai egyetemi hagyomány – filozófiai és neveléstudományi megközelítések2024-06-10EKE


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )