témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Somogyvári Lajos | Kontinuitás és diszkontinuitás az 1945 utáni oktatástörténetben | 2024-06-10 | EKKE |
Szűts Zoltán | A digitális pedagógiai kultúra jellemzői és az új tanári szerepek | 2024-06-10 | EKKE |
Szűts Zoltán | A digitális technológia célnak megfelelő használata az oktatásban | 2024-06-10 | EKKE |
Szűts Zoltán | A mesterséges intelligencia pedagógiai kihívásai | 2024-06-10 | EKKE |
Szűts-Novák Rita | A 19-20. századi magyar felsőoktatás történetének vizsgálata | 2024-06-10 | EKKE |
Szűts-Novák Rita | A könyvtártudomány, az olvasáskutatás, és a neveléstudomány metszéspontjai | 2024-06-10 | EKKE |
Szűts-Novák Rita | A keresztény pedagógia helye és módszerei az oktatásban | 2024-06-10 | EKKE |
Szűts-Novák Rita | 19-20. századi magyar nőnevelés-történet | 2024-06-10 | EKKE |
Téglási Ilona | A matematika tanítása vizuális művészeteken keresztül | 2024-06-10 | EKKE |
Téglási Ilona | "Belső motivációs leltár” a matematika tanulásához | 2024-06-10 | EKKE |
Téglási Ilona | A matematikai kompetencia értelmezése nemzetközi viszonylatban | 2024-06-10 | EKKE |
Turós Mátyás | Empirikus iskolakutatások - az alternatív és a többségi iskolamodellek eredményességének összehasonlító vizsgálatai | 2024-06-10 | EKKE |
Turós Mátyás | Empirikus pedagóguskutatások - a nézetek, a tudás, a hatékonyság és a kompetenciák vizsgálatai | 2024-06-10 | EKKE |
Verók Attila | (3) A Kárpát-medencei művelődés- és neveléstörténeti örökség áthagyományozódásának folyamatai – komparatív elemzés | 2024-06-10 | EKKE |
Verók Attila | (2) Könyvkultúra és neveléstudomány. A könyvek és könyvtárak szerepe az oktatás történetében – történeti, komparatív megközelítésben | 2024-06-10 | EKKE |
Verók Attila | (1) Az iskoláztatás és az oktatás története a Kárpát-medencében (16–20. század) – összehasonlító elemzés | 2024-06-10 | EKKE |
Csizér Kata | A nyelvtanulási autonómia feljlődésének és fejlesztésenek lehetőségei | 2024-06-10 | EKE |
Csizér Kata | Az osztálytermi motiváció elméleti és emprikus kérdései | 2024-06-10 | EKE |
Domonkosi Ágnes | Szociolingvisztikai és pragmatikai kérdések a segítő pedagógiában, különös tekintettel az idegen nyelvek tanításában | 2024-06-10 | EKE |
Einhorn Ágnes | Osztálytermi mérés-értékelés, fejlesztő értékelés | 2024-06-10 | EKE |
Einhorn Ágnes | A tevékenységalapú tanulás az idegennyelv-tanításban | 2024-06-10 | EKE |
Einhorn Ágnes | Nyelvtanárok pedagógiai kultúrája és annak fejlesztése | 2024-06-10 | EKE |
Falus Iván | A kezdő pedagógusok támogatása, a bevezető szakasz Európa országaiban | 2024-06-10 | EKE |
Falus Iván | A pedagógusok szakmai fejlődésének előmozdítása iskolai környezetben | 2024-06-10 | EKE |
Falus Iván | A pedagógus tudásának, nézeteinek és tevékenységének kölcsönhatása, ezen tényezők szerepe a pedagógiai munka hatékonyságában | 2024-06-10 | EKE |
Falus Iván | A kezdő pedagógusok támogatásának hatása beilleszkedésükre, szakmai fejlődésükre | 2024-06-10 | EKE |
Hoffmann Miklós | Gender különbségek a térszemlélet fejlesztésében | 2024-06-10 | EKE |
Hoffmann Miklós | IKT eszközök hatásvizsgálata a matematika tantárgypedagóiájában | 2024-06-10 | EKE |
Hoffmann Miklós | A matematika tanításának tantárgy-pedagógiája | 2024-06-10 | EKE |
Kaposi József | Történelem és állampolgári ismeretek tantárgypedagógiája | 2024-06-10 | EKE |
Kaposi József | A tankönyvek világának változásai és a tantárgypedagógiák | 2024-06-10 | EKE |
Kiss Virág | Kortárs művészetpedagógiai törekvések és jó gyakorlatok, nemzetközi tendenciák | 2024-06-10 | EKE |
Kiss Virág | Személyközpontú, illetve inkluzív művészetpedagógiai módszerek és jó gyakorlatok, közösségi művészet | 2024-06-10 | EKE |
Kiss Virág | Művészetalapú módszerek, művészettel nevelés, művészetterápia elméleti kérdései és gyakorlat | 2024-06-10 | EKE |
Koltay Tibor | Az újmédia és az írástudás új típusai a tanulásban | 2024-06-10 | EKE |
Koltay Tibor | Az információs műveltség és a digitális írástudás az oktatásban | 2024-06-10 | EKE |
Koltay Tibor | A médiaműveltség (médiatudatosság, média-írástudás, médiaértés) és az információs műveltség az iskolában | 2024-06-10 | EKE |
Mester Dolli | Tanulási stratégiák | 2024-06-10 | EKE |
Monok István | XVI-XIII. századi olvasástörténet az iskolarendszerben és a hagyományok közvetítésében | 2024-06-10 | EKE |
Pintér Márta Zsuzsanna | A magyarországi iskolák története a 16-18. században | 2024-06-10 | EKE |
Pintér Márta Zsuzsanna | Az iskolai színjátszás pedagógiai aspektusai | 2024-06-10 | EKE |
Schwendtner Tibor | Nevelés és neveléstudomány a náci Németországban. Kortárs viták a totalitárius neveléskoncepciókról | 2024-06-10 | EKE |
Schwendtner Tibor | Az újhumanizmus hatása a neveléselméletekre | 2024-06-10 | EKE |
Schwendtner Tibor | Az európai egyetemi hagyomány – filozófiai és neveléstudományi megközelítések | 2024-06-10 | EKE |