Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem aktuális témakiírásai
Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem aktuális témakiírásai

témavezető

kutatási téma

jelentkezési határidő

helyszín (magyar oldal)
Romsics IgnácMagyarország története a 19. és 20. században2024-05-01EKKE
Czeglédi LászlóDigitális könyvtárpedagógia (módszertan)2024-05-30EKKE
Czeglédi LászlóIskola, könyvtár, nevelés (és az iskolaszékek)2024-05-30EKKE
Bárdos JenőA nyelvek tanításának kultúrtörténete Magyarországon, Európában, vagy más országokban2024-06-10EKKE
Bárdos JenőA nyelvi mérés és értékelés elmélete és gyakorlata2024-06-10EKKE
Bárdos JenőA kortárs nyelvtanítás interdiszciplináris alapjai és az elmélet érvényesülése a gyakorlatban2024-06-10EKKE
Bognár JózsefAz iskolai testnevelés és sport pedagógiai kérdései.2024-06-10EKKE
Bognár JózsefSporttehetség és beválás komplex területei2024-06-10EKKE
Bognár JózsefFiatalok, felnőttek és idősek egészségmagatartása és életminősége2024-06-10EKKE
Dávid MáriaAz IKT használat gyakorisága és a képességfejlődés összefüggései.2024-06-10EKKE
Dávid MáriaAz önszabályozott tanulás fejlesztése, tanulási tanácsadás2024-06-10EKKE
Dávid MáriaKiemelt figyelmet igénylő tanulók motivációs jellemzői2024-06-10EKKE
Guncaga JanA kutatásalapú tanulás matematikaoktatásban és lehetséges interdiszciplináris átfedései2024-06-10EKKE
Guncaga JanA Szepeskáptalani és Egri Tanítóképző Intézetek - alapkövek a néptanítók szakmódszertani professzionalizációjában a 19. században a Magyar Királyság területén2024-06-10EKKE
Guncaga JanIKT oktatási eszközök - a matematikaoktatási eszközei és interdiszciplináris átfedései2024-06-10EKKE
Hanák ZsuzsannaA végzettség nélküli iskolaelhagyás problémakörének kutatása.2024-06-10EKKE
Hanák ZsuzsannaA tanuláshoz szükséges részképességek fejlődésének kutatása.2024-06-10EKKE
Kővári AttilaA tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés lehetőségei online tanulási környezetben2024-06-10EKKE
Kővári AttilaA digitális pedagógiai tervezés, tanulásszervezés és értékelés sajátosságai, tapasztalatai és lehetőségei2024-06-10EKKE
Kusper JuditAz irodalomtanítás módszertanai2024-06-10EKKE
Kusper JuditNyelv- és történetalapú pedagógiai módszerek2024-06-10EKKE
Kusper JuditIrodalmi művek a nevelési munkában (biblioterápia, narratív terápia, meseterápia)2024-06-10EKKE
Lengyelné Molnár TündeA nonformális és informális tanulás szerepének változása a tanulási folyamatban2024-06-10EKKE
Lengyelné Molnár TündeAdatalapú tanulás és digitális támogatási lehetőségei2024-06-10EKKE
Mika JánosA klímaváltozás iskolai feldolgozása a természettudomány(ok)ban2024-06-10EKKE
Mika JánosA természettudomány(ok) és a fenntartható fejlődés kapcsolódásai mindkét terület pedagógiai céljainak eléréséért2024-06-10EKKE
Molnár GyörgyÚjmédia és web 2.0 eszközök és rendszerek használatának oktatás/tanulásmódszertani kérdései2024-06-10EKKE
Molnár GyörgyTanulói motiváció és tanulási eredmény mérése a különböző elektronikus tanulási környezetben2024-06-10EKKE
Molnár GyörgyHálózat alapú tanulás és az informális tanulás szerepe a 21. században2024-06-10EKKE
Molnár GyörgyAz egész életen át tartó tanulás motivációi és IKT-alapú támogatási lehetőségei2024-06-10EKKE
Nádor OrsolyaNyelvkönyvek és módszerek régen és ma2024-06-10EKKE
Nádor OrsolyaA magyar mint szakmai idegen nyelv tanításának kérdései2024-06-10EKKE
Novák IstvánAlternatív pedagógia módszerek alkalmazása egyházi fenntartású köznevelési és szakképzési intézményben2024-06-10EKKE
Novák IstvánA pasztorálpedagógia és pasztorálpszichológia új kihívásai a szekularizált társadalom 20. századi iskolarendszerében2024-06-10EKKE
Novák IstvánTradíció és modernitás a 21. századi egyházi nevelésben2024-06-10EKKE
Lengyelné Molnár TündeAz oktatás digitális ökoszisztémájának vizsgálata2024-06-10EKKE
Námesztovszki ZsoltOnline tananyagfejlesztés elmélete és gyakorlata2024-06-10EKKE
Bacsa-Bán AnettaA digitalizáció szakképzésre gyakorolt hatásának feltárása (pedagógus és tanulói vizsgálatok mentén)2024-06-10EKKE
Námesztovszki ZsoltHallgatói aktivitás az online kurzusok felületén2024-06-10EKKE
Bacsa-Bán AnettaA pedagógiai kompetenciák feltáró vizsgálata a szakmai szocializáció és pályamotiváció kettős hatása alatt a szakképzésben valamint, a szakmai oktatók körében2024-06-10EKKE
Námesztovszki ZsoltKompetenciafejlesztés robotprogramozás segítségével2024-06-10EKKE
Falus IvánA pedagógussá válás folyamatának elemzése a képzés során2024-06-10EKF
Domonkosi ÁgnesAz anya- és idegen nyelv tanításának és tanulásának alkalmazott aspektusai2024-06-10EKF
Falus IvánA pedagógusok tudásának, tevékenységének empirikus vizsgálata, kompetenciáik feltárása2024-06-10EKF
Einhorn ÁgnesA tevékenységalapú tanulás az idegennyelv-tanításban2024-06-10EKE
Einhorn ÁgnesOsztálytermi mérés-értékelés, fejlesztő értékelés2024-06-10EKE
Einhorn ÁgnesNyelvtanárok pedagógiai kultúrája és annak fejlesztése2024-06-10EKE
Falus IvánA pedagógus tudásának, nézeteinek és tevékenységének kölcsönhatása, ezen tényezők szerepe a pedagógiai munka hatékonyságában2024-06-10EKE
Csizér KataAz osztálytermi motiváció elméleti és emprikus kérdései2024-06-10EKE
Csizér KataA nyelvtanulási autonómia feljlődésének és fejlesztésenek lehetőségei2024-06-10EKE
Falus IvánA kezdő pedagógusok támogatása, a bevezető szakasz Európa országaiban2024-06-10EKE
Falus IvánA kezdő pedagógusok támogatásának hatása beilleszkedésükre, szakmai fejlődésükre2024-06-10EKE
Falus IvánA pedagógusok szakmai fejlődésének előmozdítása iskolai környezetben2024-06-10EKE
Domonkosi ÁgnesSzociolingvisztikai és pragmatikai kérdések a segítő pedagógiában, különös tekintettel az idegen nyelvek tanításában2024-06-10EKE
Heltai PálA fordítás és tolmácsolás nyelvpedagógiai kérdései2024-06-10EKF
Heltai PálA szókincs elsajátításának kortárs elmélete és gyakorlata2024-06-10EKF
Kárász ImreA környezeti nevelés dokumentumainak fejlődéstörténete és kritikai vizsgálata2024-06-10EKF
Heltai PálA relevancia-elmélet szerepe a fordítástudományban2024-06-10EKF
Heltai PálA szaknyelvi szókincs elsajátítása2024-06-10EKF
Kárász ImreA környezeti oktatócsomagok helye, szerepe, hatékonysága a korszerű oktatásban, különösen a fenntarthatóságra történő felkészítésben2024-06-10EKF
Heltai PálNyelvek közötti kölcsönhatások a szókincs-elsajátításban2024-06-10EKF
Kaposi JózsefTörténelem és állampolgári ismeretek tantárgypedagógiája2024-06-10EKE
Jedlovszky PálLégköri szennyezők jégfelszíni adszorpciójának számítógépes szimulációs vizsgálata és az eredmények hasznosítása középiskolai oktatásban2024-06-10EKF
Kaposi JózsefA tankönyvek világának változásai és a tantárgypedagógiák2024-06-10EKE
Hoffmann MiklósIKT eszközök hatásvizsgálata a matematika tantárgypedagóiájában2024-06-10EKE
Kárász ImreKörnyezeti nevelési-oktatási oktatócsomagok kritikai elemzése és továbbfejlesztése2024-06-10EKF
Heltai PálA szókincs-elsajátítás és a szókincstanítás kérdései2024-06-10EKF
Heltai PálA frazeológia és a kollokációk szerepe a szókincs-elsajátításban2024-06-10EKF
Hoffmann MiklósA matematika tanításának tantárgy-pedagógiája2024-06-10EKE
Hoffmann MiklósGender különbségek a térszemlélet fejlesztésében2024-06-10EKE
Koltay TiborAz újmédia és az írástudás új típusai a tanulásban2024-06-10EKE
Koltay TiborA médiaműveltség (médiatudatosság, média-írástudás, médiaértés) és az információs műveltség az iskolában2024-06-10EKE
Koltay TiborAz információs műveltség és a digitális írástudás az oktatásban2024-06-10EKE
Kiss VirágMűvészetalapú módszerek, művészettel nevelés, művészetterápia elméleti kérdései és gyakorlat2024-06-10EKE
Kiss VirágSzemélyközpontú, illetve inkluzív művészetpedagógiai módszerek és jó gyakorlatok, közösségi művészet2024-06-10EKE
Kiss VirágKortárs művészetpedagógiai törekvések és jó gyakorlatok, nemzetközi tendenciák2024-06-10EKE
Loboczky JánosÚj pedagógiai módszerek alkalmazási lehetőségei az erkölcstan és az etika oktatásában2024-06-10EKF
Mester DolliTanulási stratégiák2024-06-10EKE
Monok IstvánEurópai neveléstudományi eszmék magyarországi befogadás története2024-06-10EKF
Monok IstvánKora újkori iskolák könyvtárai, mint potenciális olvasmányanyag2024-06-10EKF
Monok IstvánXVI-XIII. századi olvasástörténet az iskolarendszerben és a hagyományok közvetítésében2024-06-10EKE
Pajtókné Tari IlonaKorszerű módszerek a természettudományok oktatásában II.: Az elektronikus tanulási környezetek kihasználása2024-06-10EKF
Csontó LajosA vizuális megjelenés, a design változó szerepének lehetőségei az oktatás médiumaiban2024-06-10EKKE
Csontó LajosA tervezői művészetek közvetítésének, oktatásának módszertani kérdései.2024-06-10EKKE
Csontó LajosEgyéni téma2024-06-10EKKE
Hegedűs RolandTanulók szóasszociációs- és/vagy szókincsvizsgálata természettudományos témakörben2024-06-10EKKE
Hegedűs RolandHátrányos és nem hátrányos helyzetű gyermekek nyelvi fejlettségének vizsgálata2024-06-10EKKE
Hegedűs RolandSajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók ellátásának nehézségei több szempontból (szakértés, utazó gyógypedagógiai ellátás)2024-06-10EKKE
Németh ErzsébetMunka, család, szülői szerepek összehangolásának kutatása2024-06-10EKKE
Németh ErzsébetA pénzügyi kultúra fejlesztésének, tudás, személyiség, attitűd és viselkedési tényezőinek kutatása2024-06-10EKKE
Dorner LászlóAz önkéntes munka megalapozása a köznevelési intézményekben - a motivációs és személyiségháttér jelentősége az önkéntesség kapcsán.2024-06-10Ekke
Balázs LászlóA digitális pedagógia sikerkritériumainak elemzése2024-06-10EKKE
Balázs LászlóA digitális pedagógia és az iskolai szervezt életvilágának kapcsolata2024-06-10EKKE
Balázs LászlóA szalutogén pedagógia értelmezése és alkalmazási lehetőségének vizsgálata2024-06-10EKKE
Pénzesné Kónya ErikaAz integrált ökológiai szemlélet és a reziliencia kapcsolatának kialakítása az iskolában.2024-06-10EKKE
Pukánszky BélaAz iskola mint a gyermekkor sajátos világa - összehasonlító gyermekkor-történeti elemzések.2024-06-10EKKE
Pukánszky BélaA pedagógusképzés története. Az egyes pedagógusszakmákba való intézményes bevezetés történetének komparatív feldolgozása.2024-06-10EKKE
Pukánszky BélaMagyar zenepedagógia-történet. A zenei nevelés-oktatás különböző színterein intézményesült gyakorlati zenepedagógia egyes irányzatainak összehasonlító történeti elemzése.2024-06-10EKKE
Racsko RékaA digitális kompetencia fejlesztésének lehetőségei a köznevelésben és a pedagógusképzésben2024-06-10EKKE
Racsko RékaÖsszehasonlító vizsgálatok a digitális transzformáció nemzetközi helyzetéről oktatási vonatkozásban2024-06-10EKKE


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )