témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Sebestyén Tamás | Szisztematikus kockázat és hatékonyság kapcsolata a globális termelési hálózatokban. | 2024-09-30 | KTK |
Sebestyén Tamás Farkas Richárd | Alkalmazott és empirikus piacelméleti kutatások, különösen a piaci ármechanizmusok vizsgálata | 2024-09-30 | KTK |
Sebestyén Tamás Szabó Norbert | Alternatív technológiák gazdasági és környezeti hatáselemzése térben kiterjesztett általános egyensúlyi modellel | 2024-09-30 | KTK |
Sebestyén Tamás Farkas Richárd | Térökonometria empirikus alkalmazása regionális és térbeli kutatásokban | 2024-09-30 | KTK |
Sipos Norbert | Projektmenedzsment megközelítések és gyakorlat – a regionális hatás | 2024-09-30 | KTK |
Sipos Norbert | KKV versenyképesség RBV megközelítése a világ egyes országaiban | 2024-09-30 | KTK |
Sipos Norbert | Felsőfokú végzettségűek regionális sajátosságai | 2024-09-30 | KTK |
Sipos Norbert | KKV versenyképesség RBV megközelítése a világ egyes országaiban | 2024-09-30 | KTK |
Somogyiné Komlósi Éva | A vállalkozási ökoszisztémák helyi, regionális, illetve nemzeti szinten történő vizsgálata | 2024-09-30 | KTK |
Szerb László Kovács Balázs | Regionális és digitális vállalkozói ökoszisztémák vizsgálata | 2024-09-30 | KTK |
Szerb László Kovács Balázs | Kisvállalatok működésének és versenyképességének a vizsgálata | 2024-09-30 | KTK |
Szűcs Krisztián | OMNICHANNEL VÁSÁRLÓI DÖNTÉSEK - vevőélmény a tipikus vásárlói útvonalakon | 2024-09-30 | KTK |
Törőcsik Mária | OMNICHANNEL VÁSÁRLÓI DÖNTÉSEK - a nemfogyasztás kérdése, aktualitása, modellezése | 2024-09-30 | KTK |
Ulbert József | Befektetői döntések | 2024-09-30 | KTK |
Vitai Zsuzsanna | A szervezeti struktúrák és a digitalizáció kapcsolata | 2024-09-30 | KTK |
Vörös József | Termelési és szolgáltatási hálózatok irányítása | 2024-09-30 | KTK |
Györkő Enikő | Eltérő útvonalak a tudatelmélet hálójában | 2024-08-31 | KPVK |
Györkő Enikő | Eltérő útvonalak a tudatelmélet hálójában | 2024-08-31 | KPVK |
Györkő Enikő | Eltérő útvonalak a tudatelmélet hálójában | 2024-08-31 | KPVK |
Halász László | A racionális érvelés filozófiája | 2024-08-31 | KPVK |
Halász László | Okság és etika | 2024-08-31 | KPVK |
Héder Mihály | A Mesterséges Intelligencia filozófiája | 2024-08-31 | KPVK |
Héder Mihály | A Mesterséges Intelligencia filozófiája | 2024-08-31 | KPVK |
Kékesi Balázs | A kognitív tudomány filozófiája | 2024-08-31 | KPVK |
Kucsera Tamás Gergely | Társadalom- és politikafilozófia: A föderációelméletek filozófiai megalapozása | 2024-08-31 | KPVK |
Kucsera Tamás Gergely | Társadalom- és politikafilozófia: A föderációelméletek filozófiai megalapozása | 2024-08-31 | KPVK |
Kucsera Tamás Gergely | Filozófiatörténet: A XX. századi magyar filozófiatörténet és eszmetörténet érintkezési pontjai | 2024-08-31 | KPVK |
Kucsera Tamás Gergely | Művészetfilozófia: A kortárs művészetelmélet filozófiai megalapozhatóságának lehetősége | 2024-08-31 | KPVK |
Kucsera Tamás Gergely | Filozófiatörténet: A XX. századi magyar filozófiatörténet és eszmetörténet érintkezési pontjai | 2024-08-31 | KPVK |
Kucsera Tamás Gergely | Társadalom- és politikafilozófia: A föderációelméletek filozófiai megalapozása | 2024-08-31 | KPVK |
Kucsera Tamás Gergely | Filozófiatörténet: A XX. századi magyar filozófiatörténet és eszmetörténet érintkezési pontjai | 2024-08-31 | KPVK |
Kucsera Tamás Gergely | Művészetfilozófia: A kortárs művészetelmélet filozófiai megalapozhatóságának lehetősége | 2024-08-31 | KPVK |
Kucsera Tamás Gergely | Művészetfilozófia: A kortárs művészetelmélet filozófiai megalapozhatóságának lehetősége | 2024-08-31 | KPVK |
Maksa-Egri Petra | Művészetfilozófia és dekonstrukció | 2024-08-31 | KPVK |
Molnár László | A vizuális kultúra antropológiai vizsgálata. | 2024-08-31 | KPVK |
Molnár László | A vizuális hermeneutika lehetőségei a 21. században. | 2024-08-31 | KPVK |
Nagy Janka Teodóra | A jog, mint kulturális jelenség a jog- és társadalomfilozófia fogalmi rendszerében | 2024-08-31 | KPVK |
Nagy Janka Teodóra | A jog, mint kulturális jelenség a jog- és társadalomfilozófia fogalmi rendszerében | 2024-08-31 | KPVK |
Nemeskéri Zsolt | A gazdaság metafizikai megalapozása | 2024-08-31 | KPVK |
Nemeskéri Zsolt | A munkáról vallott értékek kulturális és vallási összehasonlításban | 2024-08-31 | KPVK |
Nemeskéri Zsolt | A gazdaság metafizikai megalapozása | 2024-08-31 | KPVK |
Schnell Zsuzsanna | Pragmatika, nyelvfilozófia, a társalgás pszichológiai és filozófiai vonatkozásai | 2024-08-31 | KPVK |
Schnell Zsuzsanna | Alkalmazott filozófia, nevelésfilozófia, neveléselmélet | 2024-08-31 | KPVK |
Szoboszlai-Kiss Katalin | Etikai kihívások a modern korban | 2024-08-31 | KPVK |
Szoboszlai-Kiss Katalin | Magyar államelméleti gondolkodók | 2024-08-31 | KPVK |
Szoboszlai-Kiss Katalin | Antikvitás filozófiája | 2024-08-31 | KPVK |
Glied Viktor Imre | migráció; környezetpolitika; fejlesztéspolitika | 2024-05-24 | BTK/D |
Kacziba Péter | Nemzetközi kapcsolatok Délkelet-Európában és a Közel-Keleten | 2024-05-24 | BTK/D |
Vörös Zoltán | Választási és pártrendszerek | 2024-05-24 | BTK/D |
Vörös Zoltán | A Kínai Népköztársaság a nemzetközi térben | 2024-05-24 | BTK/D |
Ács Marianna | Iskola és emlékezete | 2024-05-25 | OTNDI |
Albert Gábor | A felsőfokú agrárszakoktatás első intézményszervezői | 2024-05-25 | OTNDI |
Albert Gábor | Tankönyvpiac - tankönyvhasználat - iskolatörténet | 2024-05-25 | OTNDI |
Albert Gábor | Történeti stúdiumok és tananyagtartalmak az agrárszakoktatás intézményrendszerében a XX. század első felében | 2024-05-25 | OTNDI |
Bacsa-Bán Anetta | A szakmaipedagógus-képzés és a szakmai pedagógusok helyzete és perspektívái az iskolarendszerű és az iskolarendszeren kívüli oktatásban | 2024-05-25 | OTNDI |
Bacsa-Bán Anetta | A pályakövetés lehetőségei, perspektívái a pedagógusképzés különböző szintjein (pályán maradás, pályaszocializáció). | 2024-05-25 | OTNDI |
Bajusz Klára | Az időskori tanulás hatása az életvitelre (idősoktatás, gerontagógia) | 2024-05-25 | OTNDI |
Bajusz Klára | Az iskolázatlanság társadalmi voantkozásai | 2024-05-25 | OTNDI |
Bajusz Klára | Tanulási motivációk és gátak. Motivációs eszközök. Reziliencia | 2024-05-25 | OTNDI |
Bene Krisztián | A 20. század első felének magyar oktatástörténete | 2024-05-25 | OTNDI |
Bene Krisztián | A franciaországi oktatási rendszer jellegzetességei | 2024-05-25 | OTNDI |
Bene Krisztián | A magyarországi francia nyelvoktatás története | 2024-05-25 | OTNDI |
Bertalan Péter | Oktatási hálózatok a 21. században | 2024-05-25 | OTNDI |
Bertalan Péter | Egy adott régió, megye oktatástörténeti trendjeinek a feltárása | 2024-05-25 | OTNDI |
Bertók Rózsa | Pedagógus-etika | 2024-05-25 | OTNDI |
Bredács Alice Mária | A pozitív pedagógia és a reziliencia szerepe és fejlesztésük lehetőségei a nevelésben és az oktatásban | 2024-05-25 | OTNDI |
Bredács Alice Mária | A művészeti képzés, oktatás és nevelés hagyományos és alternatív formái és lehetőségei | 2024-05-25 | OTNDI |
Bredács Alice Mária | A hagyományos, a digitális eszközökkel és a mesterséges intelligenciával támogatott oktatás „jó gyakorlatai” a művészeti vagy a szakmai képzésben, oktatásban, nevelésb | 2024-05-25 | OTNDI |
Bús Imre | A játék kutatása a pedagógiai gyakorlat fejlesztéséhez | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserné Adermann Gizella | A tanulási környezet szerepe a tanulás támogatásában | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserné Adermann Gizella | Önbeteljesítő jóslatok – Pygmalion hatás a pedagógiában | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserti Csapó Tibor | A cigány népesség szociológiai problémái Magyarországon és összefüggésük az oktatásüggyel | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserti Csapó Tibor | Oktatás és társadalom | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserti Csapó Tibor | Hazai kisebbségek és a kisebbségvédelem helyzete, kisebbségi oktatáspolitika | 2024-05-25 | OTNDI |
Csima Melinda | Sajátos nevelési igényű gyermekek iránti attitűd vizsgálata pedagógusok körében | 2024-05-25 | OTNDI |
Csima Melinda | Egészségműveltség vizsgálata különböző szociodemográfiai jellemzőkkel rendelkező csoportok esetén, az egészségműveltség mérésének lehetőségei | 2024-05-25 | OTNDI |
Czabaji Horváth Attila | Az informális tanulás szerepe a tanulás-tanítás folyamatában | 2024-05-25 | OTNDI |
Dezső Renáta Anna | Educational Experiments | 2024-05-25 | OTNDI |
Dezső Renáta Anna | Egyéni és társas jóllét nevelési és oktatási intézményekben | 2024-05-25 | OTNDI |
Di Blasio Barbara | Börtönpedagógia | 2024-05-25 | OTNDI |
Di Blasio Barbara | Tanulástudományok, szakmódszertan | 2024-05-25 | OTNDI |
Di Blasio Barbara | Gyógypedagógia, pszichopedagógia | 2024-05-25 | OTNDI |
Di Blasio Barbara | Tanárképzés, pályaszocializáció | 2024-05-25 | OTNDI |
Fischer Márta | Magyar és idegen nyelvű tankönyvek / pedagógiai szövegek terminológiai szempontú elemzése | 2024-05-25 | OTNDI |
Fischer Márta | Fordítás(politika) és tudástranszfer | 2024-05-25 | OTNDI |
Gálosi Adrienne | 1. A művészet lehetséges funkciói történeti áttekintésben, valamint a kortárs társadalomban, ill. az autonóm művészet problémája | 2024-05-25 | OTNDI |
Gálosi Adrienne | Az esztétikai tanulás és nevelés céljai és lehetőségei a mai társadalomban | 2024-05-25 | OTNDI |
Gocsál Ákos | Verbális és nemverbális kommunikáció a pedagógiában | 2024-05-25 | OTNDI |
Gocsál Ákos | IKT-használat az iskolában | 2024-05-25 | OTNDI |
Hegedűs Roland | Sajátos nevelési igényű tanulók lemorzsolódással való veszélyeztetettségének vizsgálata az Észak-Magyarország régióban | 2024-05-25 | OTNDI |
Heidl György | Antik neveléselméletek és nevelési gyakorlatok mai tanulságai | 2024-05-25 | OTNDI |
Heidl György | Személyiségfejlesztés az európai filozófiai és teológiai hagyományban | 2024-05-25 | OTNDI |
Herpay Ágnes | Az alap- és középfokú zenei versenyek, és/vagy csoportos zenei programok társadalmi beágyazódásának vizsgálata | 2024-05-25 | OTNDI |
Herpay Ágnes | A társadalmi kontextusok hatása a zeneoktatásra. | 2024-05-25 | OTNDI |
Herpay Ágnes | A probléma és projekt alapú zenetanítás | 2024-05-25 | OTNDI |
Horváth Attila | Reakciókinetikai alapfogalmak elmélyítése órareakciókon keresztül középiskolában | 2024-05-25 | OTNDI |
Huszár Zoltán | A Duna mint tudástranszfer és integráló tényező a 19-20. századi Közép-Európában | 2024-05-25 | OTNDI |
Huszár Zoltán | Művelődéstörténet, oktatás- és neveléstörténet, múzeumtörténet a 19–20. századi Magyarországon és Közép- Európában. | 2024-05-25 | OTNDI |
Jancsák Csaba | A munka-magánélet összeegyeztethetőségének mintázatai a pedagóguspályán és az oktatási/nevelési intézményekben | 2024-05-25 | OTNDI |
Jancsák Csaba | Ifjúsági szervezetek, diák mozgalmak a XX. században és napjainkban | 2024-05-25 | OTNDI |