témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Koller Inez Zsófia | A közösségi nevelés elmélete és gyakorlata (Theory and practice of community education) | 2024-05-25 | OTNDI |
Koller Inez Zsófia | A társadalmi érzékenyítés szerepe az oktatásban (The role of applying social sensitivity in education) | 2024-05-25 | OTNDI |
Koller Inez Zsófia | Gamifikációs tanulási módszerek fejlesztése és alkalmazása (Game-based learning method design and implementation) | 2024-05-25 | OTNDI |
Kozma Tamás | Közösségi tanulás és társadalmi innováció | 2024-05-25 | OTNDI |
Kozma Tamás | Innovációs ökoszisztéma és felsőoktatás | 2024-05-25 | OTNDI |
Lükő István | A technika-technológiai műveltség társadalmi-oktatási kérdései | 2024-05-25 | OTNDI |
Lükő István | A fenntarthatóság és a felnőttképzés | 2024-05-25 | OTNDI |
Molnár-Kovács Zsófia | Taneszközök és tankönyvek történeti és komparatív elemzése | 2024-05-25 | OTNDI |
Molnár-Kovács Zsófia | Nevelés- és oktatásügy Magyarországon 1867-1989 között | 2024-05-25 | OTNDI |
Mrázik Julianna | Az e-tanulás segítése. A tanulásszervezés átkeretezése hagyományos és nem hagyományos környezetben | 2024-05-25 | OTNDI |
Mrázik Julianna | Szakmai önismeret vizsgálata a pedagógiai gyakorlatban | 2024-05-25 | OTNDI |
Mrázik Julianna | Digital Pedagogy | 2024-05-25 | OTNDI |
Mrázik Julianna | A tanári teljesítmény mérését célzó fejlesztések hatás,-és beválásvizsgálata | 2024-05-25 | OTNDI |
Mrázik Julianna | Kutatásmódszertani modellek és paradigmák a neveléstudományban | 2024-05-25 | OTNDI |
Mrázik Julianna | Comprehensive System for Evaluating and Supporting Effective Teacher | 2024-05-25 | OTNDI |
Nagy Mariann | Az elemi iskolai oktatás ingyenessé tételének következményei különös tekintettel az iskolák fenntartóváltására | 2024-05-25 | OTNDI |
Nagy Mariann | A gimnáziumok és reáliskolák tanulóinak/tanárainak társadalmi háttere, az iskolai élet az iskolai évkönyvek tükrében a dualizmus korában | 2024-05-25 | OTNDI |
Németh Zsolt | A testnevelő tanárokkal szemben támasztott nevelési-, tanítási-, oktatási-, vezetési- és kommunikációs stílusok és kompetenciák megjelenése napjaink változó világában | 2024-05-25 | OTNDI |
Németh Zsolt | Pozitív- és fekete pedagógia megjelenése a testnevelés és sport környezetében | 2024-05-25 | OTNDI |
Németh Zsolt | Konfliktuspedagógia, konfliktusmenedzsment a köznevelés, a közoktatás, a felsőoktatás és sport környezetében. | 2024-05-25 | OTNDI |
Orsós Anna | A magyarországi cigány nyelvek oktatásának nevelésszociológiai és nyelvpedagógiai vonatkozású vizsgálatai | 2024-05-25 | OTNDI |
Orsós Anna | Hátrányos helyzetű tanulók a magyar oktatási rendszerben | 2024-05-25 | OTNDI |
Orsós Anna | A cigány/roma nemzetiségi oktatás (nemzetiségi népismeret és nemzetiségi nyelvoktatás) helyzete és jellemzőinek feltárása | 2024-05-25 | OTNDI |
Prisztóka Gyöngyvér | A pedagógiai kommunikáció és az interakciók hatékonyságának kutatása a sportoktatásban | 2024-05-25 | OTNDI |
Prisztóka Gyöngyvér | A szomatikus nevelés iskolai környezete, a testnevelő tanárral szembeni elvárások változásai az iskolarendszer átalakulási folyamatában | 2024-05-25 | OTNDI |
Prisztóka Gyöngyvér | A kognitív, a szociális és a személyes kompetenciák fejlesztése a sport által | 2024-05-25 | OTNDI |
Rajcsányi-Molnár Mónika | A modern tartalomfejlesztés és oktatásszervezés kérdései | 2024-05-25 | OTNDI |
Rajcsányi-Molnár Mónika | Lemorzsolódás és tehetséggondozás az oktatásban | 2024-05-25 | OTNDI |
Sántha Kálmán | Pedagógusok reflektív gondolkodásának feltárása újgenerációs kvalitatív módszerekkel | 2024-05-25 | OTNDI |
Sántha Kálmán | Mentortanárok tevékenységének elemzése | 2024-05-25 | OTNDI |
Sántha Kálmán | Kvalitatív módszerek a pedagógiai architektúra vizsgálatában | 2024-05-25 | OTNDI |
Somos Róbert | Filozófiai és teológiai iskolák tanítsi módszerei az ókorban | 2024-05-25 | OTNDI |
Somos Róbert | Huszadik századi magyar filozófusok pedagógiai nézetei | 2024-05-25 | OTNDI |
Szombathelyiné Nyitrai Ágnes Anikó | A mese szerepe a gyermekek életében, fejlődésében a koragyermekkorban | 2024-05-25 | OTNDI |
Szombathelyiné Nyitrai Ágnes Anikó | Kisgyermekek nevelése a családban és a bölcsődében | 2024-05-25 | OTNDI |
Tigyi Zoltánné | Az egészségnevelés – egészségfejlesztés aktuális kérdései | 2024-05-25 | OTNDI |
Tigyi Zoltánné | Nőtörténet- nőnevelés | 2024-05-25 | OTNDI |
Tigyi Zoltánné | Oktatás – nevelés és egészség | 2024-05-25 | OTNDI |
V. Gilbert Edit | IRODALOM ÉS MŰVÉSZET A KÖZOKTATÁSI GYAKORLATBAN | 2024-05-25 | OTNDI |
V. Gilbert Edit | A FELSŐOKTATÁS MÓDSZERTANÁHOZ: PEDAGÓGIAI ATTITŰDÖK A BÖLCSÉSZETTUDOMÁNYI KÉPZÉSEK JELENÉBEN | 2024-05-25 | OTNDI |
V. Gilbert Edit | ALKALMAZOTT IRODALOMTUDOMÁNYI MEGKÖZELÍTÉS AZ IRODALOMOKTATÁSBAN | 2024-05-25 | OTNDI |
Vámosi Tamás | A szak- és felnőttképzési rendszerrel kapcsolatos vizsgálatok | 2024-05-25 | OTNDI |
Vámosi Tamás | Pályaorientációs vizsgálatok az oktatási rendszerben | 2024-05-25 | OTNDI |
Varga Katalin | Tudományos folyamatok elemzése, mérése | 2024-05-25 | OTNDI |
Varga Szabolcs | Egyházi nevelés és oktatás a kora újkori és újkori Magyar Királyságban | 2024-05-25 | OTNDI |
Varga László | Gondolatok és gondolkodók a kisgyermekkorról – hazai és nemzetközi komparatív elemzés | 2024-05-25 | OTNDI |
Varga Katalin | A tudásalapú társadalom műveltségfelfogása | 2024-05-25 | OTNDI |
Varga László | A gyermekkori tanulás kulturális és történeti aspektusai | 2024-05-25 | OTNDI |
Varga Szabolcs | Történelmi emlékezet változásai a 16-20. századi Magyarországon | 2024-05-25 | OTNDI |
Várnagy Péter | The impact and role of different norms in human resource development, education and training, especially in the context of legal regulation | 2024-05-25 | OTNDI |
Várnagy Péter | A különböző normarendszerek hatása és szerepe a nevelésben, az oktatásban és a képzésben | 2024-05-25 | OTNDI |
Várnagy Péter | Az állampolgári és emberi jogi nevelés | 2024-05-25 | OTNDI |
Vass Vilmos | A kompetencia-alapú és tanulásközpontú tantervi paradigma komparatisztikai kutatása | 2024-05-25 | OTNDI |
Vass Vilmos | A kreativitás fejlesztésének elmélete és gyakorlata a közoktatásban, a kreatív tudástranszfer lehetőségei | 2024-05-25 | OTNDI |
Vida Gergő | Tanulás és attitűd neveléstudományi diskurzusa | 2024-05-25 | OTNDI |
Vida Gergő | Módszertani polimorfizmus a neveléstudományi kutatásokban | 2024-05-25 | OTNDI |
Vida Gergő | A különleges bánásmód pedagógiai fókuszú vizsgálata | 2024-05-25 | OTNDI |
Glied Viktor Imre | migráció; környezetpolitika; fejlesztéspolitika | 2024-05-24 | BTK/D |
Kacziba Péter | Nemzetközi kapcsolatok Délkelet-Európában és a Közel-Keleten | 2024-05-24 | BTK/D |
Vörös Zoltán | Választási és pártrendszerek | 2024-05-24 | BTK/D |
Vörös Zoltán | A Kínai Népköztársaság a nemzetközi térben | 2024-05-24 | BTK/D |
Kocsis László | Modális logika és analitikus filozófia | 2024-08-31 | B135 |
Kocsis László | Modális logika és analitikus filozófia | 2024-08-31 | B135 |
Kocsis László | Modális logika és analitikus filozófia | 2024-08-31 | B135 |
Kocsis László | Modális logika és analitikus filozófia | 2024-08-31 | B135 |
Dergez-Rippl Dóra | Bergson filozófiája | 2024-08-31 | Szánt |
Dergez-Rippl Dóra | Bergson filozófiája | 2024-08-31 | Szánt |
Dergez-Rippl Dóra | Bergson filozófiája | 2024-08-31 | Szánt |
Bigazzi Sára | Fenyegetett identitás | 2024-05-24 | PTE |
Bigazzi Sára | Társadalmi folyamatok és egyéni folyamatok összefüggései | 2024-05-24 | PTE |
Bigazzi Sára | Csoportközi viszonyok | 2024-05-24 | PTE |
Borgos Anna | Pszichoanalízis, nőiség, kultúra - elméleti és történeti keretben | 2024-05-24 | PTE |
Csabai Zoltán | Vízi makrogerinctelenek genetikai diverzitásának vizsgálata a Pannon ökorégióban és azon túl | 2024-05-31 | PTE |
Csabai Zoltán Boda Pál | Klímaváltozás-indukált kiszáradások hatása a pataklakó életközösségekre | 2024-05-31 | PTE |
Csank Tamás Kurucz Kornélia | Lovak flavivírus fertőzésének klinikai, epidemiológiai és ökológiai vizsgálata | 2024-05-31 | PTE |
Csiky János | A magyarországi Buxbaumia Hedw. fajok elterjedése és termőhelyi preferenciája | 2024-05-31 | PTE |
Csókási Krisztina | Alkalmazkodás krónikus betegségek esetén | 2024-05-24 | PTE |
Deák Anita | Az érzelmek kognitív idegtudományi megközelítése; érzelem és megismerés | 2024-05-24 | PTE |
Gábriel Róbert | A retinális Müller sejtek szerepe normális és patológiás körülmények között | 2024-05-31 | PTE |
Gyimesi Júlia | Modern okkult irányzatok hatásai a pszichológiában és a pszichoanalízisben | 2024-05-24 | PTE |
Gyimesi Júlia | A pszichoanalízis története | 2024-05-24 | PTE |
Gyimesi Júlia | A pszichológia története | 2024-05-24 | PTE |
Gyuris Petra | Az arcprefenciák és a személyiségvonások szerepe a párválasztásban | 2024-05-24 | PTE |
Hámori Eszter | A kötődés vizsgálata a serdülő- és felnőttkori klinikai zavarokban | 2024-05-24 | PTE |
Hámori Eszter | Csecsemő- és kisgyermekkori regulációs zavarok | 2024-05-24 | PTE |
Hernádi István | Humánspecifikus kognitív működések magatartási és pszichofiziológiai korrelátumai egészséges és kóros állapotban | 2024-05-24 | PTE |
Hollódy Katalin | A paroxysmusokban jelentkező pszichogén nem epilepsziás rohamok | 2024-05-24 | PTE |
Hortobágyi Tibor Murlasits Zsolt | A neuromuszkuláris funkció helyreállásának idő lefutása sport-akadémiai edzést követően | 2024-05-31 | PTE |
Hortobágyi Tibor Murlasits Zsolt | Erő edzés hatása a járás biomechanikájára és energia igényére öregedés során | 2024-05-31 | PTE |
Hortobágyi Tibor Váczi Márk | A keresztedzés hatása térd osteoarthritisban (TOA) szenvedő betegekben | 2024-05-31 | PTE |
Hortobágyi Tibor Váczi Márk | A motoros imagery (MI) edzés hatása az élsportolók teljesítményére az edzéskihagyást követően | 2024-05-31 | PTE |
Hortobágyi Tibor Váczi Márk | Az utolsó pillanat: Az egyetemi hallgatók fizikai aktivitási szintjének, közérzetének, és egészségi állapotának felmérése és javítása | 2024-05-31 | PTE |
Hortobágyi Tibor Váczi Márk | Elesés gyakoriságának felmérése és megelőzése térd osteoarthritisban (TOA) szenvedő betegekben | 2024-05-31 | PTE |
Hortobágyi Tibor Váczi Márk | Volt élsportolók psycho-motoros egészségi állapota | 2024-05-31 | PTE |
Hortobágyi Tibor Váczi Márk | Fizikai aktivitás, motoros kompetencia, és a kognitív funkció szintje 6-18 évesekben | 2024-05-31 | PTE |
Jakab Gábor | Rekombináns PRLIP fehérjék funkcionális analízise | 2024-05-31 | PTE |
Járai Róbert | Sportpszichológia, személyiségpszichológia | 2024-05-24 | PTE |
Kemenesi Gábor | Vírusgazdák és vírusterjesztő vektorok genomikai és virális evolúciós szemléletű vizsgálata | 2024-05-31 | PTE |
Kemenesi Gábor | A Lloviu cuevavírus többcélú és komplex virológiai vizsgálata | 2024-05-31 | PTE |
Kiss Szabolcs | Kitüntetett témák a megismeréstudományok témaköréből | 2024-05-24 | PTE |