Bejelentkezés
 Fórum
 
 
A Szegedi Tudományegyetem aktuális témakiírásai
A Szegedi Tudományegyetem aktuális témakiírásai

témavezető

kutatási téma

jelentkezési határidő

helyszín (magyar oldal)
Görög MártaVertragsrecht2024-05-31ÁJTK
Kosztándi IstvánA világi és magyar népzene kapcsolata a reneszánsz és barokk táncokkal2024-06-30BBDI
Maák István ElekA szociálparazitizmus környezetfüggő hatásai a hangyagazdák funkcionális jellegeire2024-06-30SZTE
Sipos PálA vörösiszap semlegesítésének alapjai2024-06-30SZTE
Veres MiklósNanogyémánt vékonyrétegek szerkezetmódosítása femtoszekundumos lézerrel2024-06-30WFK
Vidákovich TiborA vizsgák fejlesztésének, a vizsgatesztek kidolgozásának elmélete és gyakorlata2024-07-09NI
Vidákovich TiborRendszerszintű vizsgálatok: nemzetközi és hazai mérések az oktatási rendszerben2024-07-09NI
Vidákovich TiborA kompetenciák mérése, a kompetencia-alapú oktatás eredményességének értékelése2024-07-09NI
Tarkó KláraMultikulturális és interkulturális nevelés2024-07-09NI
Tarkó KláraEgészséges életmódra nevelés, egészségfejlesztés a köznevelésben és a felsőoktatásban2024-07-09NI
Vígh TiborIdegen nyelvi kompetenciák fejlődése, mérése és értékelése2024-07-09NI
Vígh TiborTanárjelöltek kompetenciáinak fejlődése2024-07-09NI
Szenczi-Velkey BeátaAz affektív tényezők szerepe atipikusan fejlődő tanulók iskolai sikerességében2024-07-09NI
Szenczi-Velkey BeátaAz olvasási motiváció fejlesztése2024-07-09NI
Tóth EditRendszerszintű vizsgálatok tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatása2024-07-09NI
Pásztor AttilaGondolkodási képességek mérése és fejlesztése2024-07-09NI
Janurik MártaA zenei képességek és a végrehajtó funkció kapcsolatának vizsgálata óvodáskorban2024-07-09NI
Nikolov MarianneIndividual differences in language learning2024-07-09NI
Hódi ÁgnesInformációs és kommunikációs technológiák az oktatásban2024-07-09NI
Géczi JánosA felsőoktatási diákrekrutáció kérdései2024-07-09NI
Csíkos CsabaA metakogníció jelenségvilága, metakognícióra alapozott iskolai fejlesztés2024-07-09NI
Kerek FerencAz ének-zene oktatásával kapcsolatos tanterv elemzések és tantervfejlesztések2024-07-09NI
Csifcsák GáborA vizuális tárgyészlelés és kategorizációs folyamatok viselkedéses és elektrofiziológiai vizsgálata gyermek- és felnőttkorban2024-07-09NI
D. Molnár ÉvaÖnszabályozás és gondoskodás etika2024-07-09NI
Dombi AlicePedagóguskép a 19. században2024-07-09NI
Géczi JánosAz iskolai oktatás céljainak történeti változása2024-07-09NI
Kárpáti AndreaPedagógusok informatikai kompetenciája és pedagógiája2024-07-09NI
Kárpáti AndreaA „társadalmi háló” (social web, Web2) szerepe az oktatásban2024-07-09NI
Kerek FerencA digitális kotta mint digitális tananyag2024-07-09NI
Kerek FerencA zenei képességek fejlődésének vizsgálata2024-07-09NI
Kasik LászlóA szociálisprobléma-megoldás fejlődése2024-07-09NI
Farkas ÉvaA felnőttképzés társadalmi és gazdasági összefüggései2024-07-09NI
Farkas ÉvaA tanulási eredmény alapú képzéstervezés és –fejlesztés lehetőségei a szakképzésben/felnőttképzésben/felsőoktatásban2024-07-09NI
Dombi Alice19. századi ábécés- és olvasókönyvek vizsgálata tartalomelemzéssel2024-07-09NI
Józsa KrisztiánAz iskolai teljesítményeket befolyásoló affektív tényezők2024-07-09NI
Kerek FerencMilyen módszerekkel lehetne a közoktatásban történő énekórák hatékonyságát növelni?2024-07-09NI
Farkas ÉvaA felnőttképzés finanszírozási technikái2024-07-09NI
Korom ErzsébetA tanulói aktivitásra alapozott tanítási-tanulási módszerek fejlesztése2024-07-09NI
Kőfalvi TamásIKT eszközök a kompetenciafejlesztés szolgálatában2024-07-09NI
Korom ErzsébetA tartalmi tudás szerveződése, az ismeretek tanulása és tanítása2024-07-09NI
Molnár Edit KatalinÍrásbeli szövegalkotás, fogalmazásképesség2024-07-09NI
Molnár GyöngyvérA digitális írástudás, informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése2024-07-09NI
Molnár GyöngyvérA problémamegoldó képesség fejlesztésének lehetőségei2024-07-09NI
Németh DezsőAz implicit/procedurális tanulás és annak fejlesztése2024-07-09NI
Orosz GáborKonstruktív és destruktív versengés2024-07-09NI
Orosz GáborEgyéni különbségek mérése: versengés, iskolai csalás, időperspektíva, tanulmányi célok és motivációk2024-07-09NI
Molnár GyöngyvérComputer-based assessment2024-07-09NI
Pikó BettinaPedagógusok és más segítő hivatásúak egészségvédelme: munkahelyi stressz, munkaelégedettség, pszichoszomatikus stressz-indikátorok2024-07-09NI
Nikolov MarianneClassroom-based research on language learning2024-07-09NI
Habók AnitaA tanulás tanulásának kutatása. A tanulással kapcsolatos nézetek.2024-07-09NI
Radványi KatalinAz élethosszig tartó tanulás jelentősége, hatásai és lehetséges formái kognitív zavarral élő személyeknél2024-07-09NI
Hercz MáriaEntrepreneurial Education with Active Learning Strategy2024-07-09NI
Hercz MáriaSupporting teachers and trainees2024-07-09NI
Fejes József BalázsA tanulási motiváció és a környezeti tényezők összefüggése2024-07-09NI
Hódi ÁgnesAz olvasás-szövegértés értékelése és fejlesztése2024-07-09NI
Sallay ViolaKörnyezeti-érzelmi önszabályozási folyamatok és egészség az oktatási intézményekben2024-07-09NI
Kárpáti AndreaEsztétikai nevelési irányzatok története, elmélete és hatásvizsgálata2024-07-09NI
Csíkos CsabaA matematikai gondolkodás stratégiai elemeinek értékelése és fejlesztése2024-07-09NI
D. Molnár ÉvaA tanulás hatékony és nem hatékony stratégiái2024-07-09NI
Dombi AliceA szakmai professzió megjelenése: a pedagógiai kézikönyvek tanítóképe2024-07-09NI
Géczi JánosA tudáskoncepció és a műveltségfelfogás történeti változása2024-07-09NI
Géczi JánosA természettudományos világkép és az iskolai tantervek2024-07-09NI
Jámbori SzilviaÉnkép, jövőkép és önértékelés serdülőkorban2024-07-09NI
Kárpáti AndreaVizuális képességek az Új Képkorszakban – „gyermekrajz” hagyományos és digitális médiumokban2024-07-09NI
Kárpáti AndreaAz informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése 6-18 éves korban2024-07-09NI
Kerek FerencA zenehallgatás hatásának vizsgálata deviáns fiatalok körében2024-07-09NI
Kerek FerencA zenei tehetséggondozás számos formáját alkalmazzák világszerte. Hogyan lehetne ezeket összekapcsolni és ezzel művészetoktatásunkat hatékonyabbá tenni?2024-07-09NI
Kerek FerencMilyen pedagógiai eszközökkel illetve módszerekkel lehetne növelni a klasszikus zenei pályára készülő diákok érdeklődését?2024-07-09NI
Kerek FerencA hangszerjáték elemeinek minőségi alakulása és az általános személyiségi jegyek változásának kapcsolódási pontjai2024-07-09NI
Kerek FerencA hangszeres képzés és a zenei nevelés kapcsolata2024-07-09NI
Kasik LászlóA személyközi problémák megoldásának elkerülése2024-07-09NI
Kasik LászlóA szociálisprobléma-megoldás fejlesztési lehetőségei2024-07-09NI
Farkas ÉvaA felnőttoktatói professzió vizsgálata2024-07-09NI
Farkas ÉvaA nem formális környezetben szerzett tanulási eredmények elismerése2024-07-09NI
Kapornai KrisztinaRizikó és protektív tényezők a gyermek és serdülőkori mentális zavarokban2024-07-09NI
Kőfalvi TamásIKT kompetenciák felmérése és fejlesztése a felnőttoktatásban2024-07-09NI
Kőfalvi TamásDigitális tananyagfejlesztés2024-07-09NI
Kőfalvi TamásA távoktatás infokommunikációs környezete2024-07-09NI
Korom ErzsébetA természettudományos műveltség összetevőinek vizsgálata, fejlesztése2024-07-09NI
Molnár Edit KatalinAz írásbeliséghez kötődő képességek a felsőoktatásban2024-07-09NI
Molnár GyöngyvérAz iskolai tudás minőségét javító digitális fejlesztő programok fejlesztése, illetve hatásvizsgálata2024-07-09NI
Molnár GyöngyvérKépességfejlesztés és a képességek fejlődésének vizsgálata multimédiás környezetben2024-07-09NI
Molnár GyöngyvérLogfile analyses, learning analytics, educational data mining2024-07-09NI
Nagy LászlónéA gondolkodás fejlesztése a természettudományos tantárgyakban2024-07-09NI
Nagy LászlónéAz analógiás gondolkodás fejlesztése a természettudományi tantárgyakban2024-07-09NI
Nikolov MarianneIndividual differences in language learning2024-07-09NI
Dombi JuditDigitális kommunikációs technológiák hatása a nyelvtanulásra2024-07-09NI
Nikolov MarianneAssessing language proficiency2024-07-09NI
Dombi JuditMásodik nyelvi pragmatika2024-07-09NI
Pikó BettinaIskoláskorú fiatalok egészségmagatartása és problémaviselkedése2024-07-09NI
Dombi JuditTanórán kívüli angol nyelvi input szerep a nyelvtanulásban2024-07-09NI
Pikó BettinaA rizikó- és protektív megközelítés alkalmazása az egészségnevelésben2024-07-09NI
Molnár GyöngyvérAssessment and development of thinking skills in technology-based environment2024-07-09NI
Molnár Edit KatalinA tanári tudás fejlődése2024-07-09NI
Martos TamásEgészségcélok társas ökológiája fiatalkorban2024-07-09NI
Orosz GáborHangulati hatások a társas megismerésben2024-07-09NI
Kiss EnikőÉletminőség és mentális betegség a gyermek- és serdülőkorban2024-07-09NI
Hercz MáriaPedagógusok, pedagógusjelöltek, szülők és a nevelés gyakorlata2024-07-09NI
Kálmán AnikóParadigmaváltás a tanulás folyamatában2024-07-09NI
Kálmán AnikóNew teaching methods and learning environments to empower learners in the globalising world.2024-07-09NI


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )