Bejelentkezés
 Fórum
 
 
A Pécsi Tudományegyetem aktuális témakiírásai
A Pécsi Tudományegyetem aktuális témakiírásai

témavezető

kutatási téma

jelentkezési határidő

helyszín (magyar oldal)
Andrássy GyörgyNyelvek és jogok2024-08-31B141
Andrássy GyörgyNyelvek és jogok2024-08-31B141
Boros JánosRichard Rorty filozófiája2024-08-31B141
Boros JánosPragmatizmus2024-08-31B141
Boros JánosImmanuel Kant2024-08-31B141
Boros JánosDemokrácia2024-08-31B141
Boros JánosTudatfilozófia2024-08-31B141
Boros JánosTudatfilozófia2024-08-31B141
Boros JánosEtika2024-08-31B141
Boros JánosPragmatizmus2024-08-31B141
Boros JánosNyelvfilozófia2024-08-31B141
Boros JánosIsmeretelmélet2024-08-31B141
Boros JánosAnalitikus filozófia2024-08-31B141
Boros JánosAnalitikus filozófia2024-08-31B141
Boros JánosRichard Rorty filozófiája2024-08-31B141
Boros JánosIsmeretelmélet2024-08-31B141
Boros JánosDemokrácia2024-08-31B141
Boros JánosNyelvfilozófia2024-08-31B141
Boros JánosImmanuel Kant2024-08-31B141
Bús ImreGyermekek kultúrája és nevelése filozófiai megközelítésben2024-08-31B141
Bús ImreGyermekek kultúrája és nevelése filozófiai megközelítésben2024-08-31B141
Csathó ÁrpádVizuális neuroesztétika: Az idő és a képi dinamizmus, mint esztétikai jellemzők2024-08-31B141
Csathó ÁrpádVizuális neuroesztétika: Az idő és a képi dinamizmus, mint esztétikai jellemzők2024-08-31B141
Demeter TamásFikcionalizmus2024-08-31B141
Demeter TamásMorál- és természetfilozófiák kapcsolata a 17-18. században2024-08-31B141
Demeter TamásMorál- és természetfilozófiák kapcsolata a 17-18. században2024-08-31B141
Demeter TamásFikcionalizmus2024-08-31B141
Demeter TamásSzociológia és filozófia kapcsolódási pontjai2024-08-31B141
Demeter TamásFikcionalizmus2024-08-31B141
Demeter TamásMorál- és természetfilozófiák kapcsolata a 17-18. században2024-08-31B141
Demeter TamásFikcionalizmus2024-08-31B141
Kovács GusztávBioetika és filozófia2024-08-31B141
Kovács GusztávBioetika és filozófia2024-08-31B141
Orbán JolánFilozófia és irodalomtudomány2024-08-31B141
Orbán JolánJacques Derrida és a Dekonstrukció2024-08-31B141
Orbán JolánJacques Derrida és a Dekonstrukció2024-08-31B141
Orbán JolánFilozófia és irodalomtudomány2024-08-31B141
Orbán JolánDekonstrukció, filozófia, etika, demokrácia2024-08-31B141
Orbán JolánFilozófia és irodalomtudomány2024-08-31B141
Orbán JolánFilozófia és irodalomtudomány2024-08-31B141
Orbán JolánDekonstrukció, filozófia, etika, demokrácia2024-08-31B141
Sík AttilaA gondolatvezérlés neuroetikája2024-08-31B141
Sík AttilaA gondolatvezérlés neuroetikája2024-08-31B141
Szécsi GáborKommunikációs nyelvfilozófia2024-08-31B141
Szécsi GáborKommunikációs nyelvfilozófia2024-08-31B141
Szolcsányi TiborBioetika és transzhumanizmus2024-08-31B141
Szolcsányi TiborBioetika és transzhumanizmus2024-08-31B141
Szolcsányi TiborA multimodális ingerfeldolgozás kognitív tudományi és elmefilozófiai implikációi2024-08-31B141
Szolcsányi TiborA multimodális ingerfeldolgozás kognitív tudományi és elmefilozófiai implikációi2024-08-31B141
Ádám PéterMultiplexelt egyfotonforrások optimalizálása és fejlesztése2024-05-31FizDI
Hebling JánosTerahertzes impulzusokon alapuló neutron források fejlesztése2024-05-31FizDI
Hebling JánosNemlineáris THz-es spektroszkópia2024-05-31FizDI
Pálfalvi LászlóReciprocitási tételek az elektro- és magnetosztatikában2024-05-31FizDI
Paragi GáborKis molekulák és azok kölcsönhatásainak elméleti vizsgálata2024-05-31FizDI
Polónyi Gyula ÁkosAlternatív félvezető THz-es források2024-05-31FizDI
Turnár SzabolcsTerahertzes frekvencián vezérelt protongyorsítás átfogó szimulációja2024-05-31FizDI
Veres MiklósMikroműanyagok kimutatása stimulált Raman-szórással2024-05-31FizDI
Viga GyulaA magyarság anyagi kultúrája2024-05-24RóIII
Pálné Kovács IlonaA középszintű fejlesztéspolitika politikatudományi dimenziói2024-05-24B.ép.
Ács MariannaIskola és emlékezete2024-05-25OTNDI
Albert GáborTankönyvpiac - tankönyvhasználat - iskolatörténet2024-05-25OTNDI
Albert GáborTörténeti stúdiumok és tananyagtartalmak az agrárszakoktatás intézményrendszerében a XX. század első felében2024-05-25OTNDI
Albert GáborA felsőfokú agrárszakoktatás első intézményszervezői2024-05-25OTNDI
Bacsa-Bán AnettaA pályakövetés lehetőségei, perspektívái a pedagógusképzés különböző szintjein (pályán maradás, pályaszocializáció).2024-05-25OTNDI
Bacsa-Bán AnettaA szakmaipedagógus-képzés és a szakmai pedagógusok helyzete és perspektívái az iskolarendszerű és az iskolarendszeren kívüli oktatásban2024-05-25OTNDI
Bajusz KláraAz időskori tanulás hatása az életvitelre (idősoktatás, gerontagógia)2024-05-25OTNDI
Bajusz KláraAz iskolázatlanság társadalmi voantkozásai2024-05-25OTNDI
Bajusz KláraTanulási motivációk és gátak. Motivációs eszközök. Reziliencia2024-05-25OTNDI
Bene KrisztiánA magyarországi francia nyelvoktatás története2024-05-25OTNDI
Bene KrisztiánA 20. század első felének magyar oktatástörténete2024-05-25OTNDI
Bene KrisztiánA franciaországi oktatási rendszer jellegzetességei2024-05-25OTNDI
Bertalan PéterOktatási hálózatok a 21. században2024-05-25OTNDI
Bertalan PéterEgy adott régió, megye oktatástörténeti trendjeinek a feltárása2024-05-25OTNDI
Bertók RózsaPedagógus-etika2024-05-25OTNDI
Bredács Alice MáriaA pozitív pedagógia és a reziliencia szerepe és fejlesztésük lehetőségei a nevelésben és az oktatásban2024-05-25OTNDI
Bredács Alice MáriaA művészeti képzés, oktatás és nevelés hagyományos és alternatív formái és lehetőségei2024-05-25OTNDI
Bredács Alice MáriaA hagyományos, a digitális eszközökkel és a mesterséges intelligenciával támogatott oktatás „jó gyakorlatai” a művészeti vagy a szakmai képzésben, oktatásban, nevelésb2024-05-25OTNDI
Bús ImreA játék kutatása a pedagógiai gyakorlat fejlesztéséhez2024-05-25OTNDI
Cserné Adermann GizellaA tanulási környezet szerepe a tanulás támogatásában2024-05-25OTNDI
Cserné Adermann GizellaÖnbeteljesítő jóslatok – Pygmalion hatás a pedagógiában2024-05-25OTNDI
Cserti Csapó TiborA cigány népesség szociológiai problémái Magyarországon és összefüggésük az oktatásüggyel2024-05-25OTNDI
Cserti Csapó TiborOktatás és társadalom2024-05-25OTNDI
Cserti Csapó TiborHazai kisebbségek és a kisebbségvédelem helyzete, kisebbségi oktatáspolitika2024-05-25OTNDI
Csima MelindaSajátos nevelési igényű gyermekek iránti attitűd vizsgálata pedagógusok körében2024-05-25OTNDI
Csima MelindaEgészségműveltség vizsgálata különböző szociodemográfiai jellemzőkkel rendelkező csoportok esetén, az egészségműveltség mérésének lehetőségei2024-05-25OTNDI
Czabaji Horváth AttilaAz informális tanulás szerepe a tanulás-tanítás folyamatában2024-05-25OTNDI
Dezső Renáta AnnaEducational Experiments2024-05-25OTNDI
Dezső Renáta AnnaEgyéni és társas jóllét nevelési és oktatási intézményekben2024-05-25OTNDI
Di Blasio BarbaraGyógypedagógia, pszichopedagógia2024-05-25OTNDI
Di Blasio BarbaraTanárképzés, pályaszocializáció2024-05-25OTNDI
Di Blasio BarbaraBörtönpedagógia2024-05-25OTNDI
Di Blasio BarbaraTanulástudományok, szakmódszertan2024-05-25OTNDI
Fischer MártaMagyar és idegen nyelvű tankönyvek / pedagógiai szövegek terminológiai szempontú elemzése2024-05-25OTNDI
Fischer MártaFordítás(politika) és tudástranszfer2024-05-25OTNDI
Gálosi Adrienne1. A művészet lehetséges funkciói történeti áttekintésben, valamint a kortárs társadalomban, ill. az autonóm művészet problémája2024-05-25OTNDI
Gálosi AdrienneAz esztétikai tanulás és nevelés céljai és lehetőségei a mai társadalomban2024-05-25OTNDI
Gocsál ÁkosVerbális és nemverbális kommunikáció a pedagógiában2024-05-25OTNDI
Gocsál ÁkosIKT-használat az iskolában2024-05-25OTNDI
Hegedűs RolandSajátos nevelési igényű tanulók lemorzsolódással való veszélyeztetettségének vizsgálata az Észak-Magyarország régióban2024-05-25OTNDI
Heidl GyörgySzemélyiségfejlesztés az európai filozófiai és teológiai hagyományban2024-05-25OTNDI

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )