témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Andrássy György | Nyelvek és jogok | 2024-08-31 | B141 |
Andrássy György | Nyelvek és jogok | 2024-08-31 | B141 |
Boros János | Richard Rorty filozófiája | 2024-08-31 | B141 |
Boros János | Pragmatizmus | 2024-08-31 | B141 |
Boros János | Immanuel Kant | 2024-08-31 | B141 |
Boros János | Demokrácia | 2024-08-31 | B141 |
Boros János | Tudatfilozófia | 2024-08-31 | B141 |
Boros János | Tudatfilozófia | 2024-08-31 | B141 |
Boros János | Etika | 2024-08-31 | B141 |
Boros János | Pragmatizmus | 2024-08-31 | B141 |
Boros János | Nyelvfilozófia | 2024-08-31 | B141 |
Boros János | Ismeretelmélet | 2024-08-31 | B141 |
Boros János | Analitikus filozófia | 2024-08-31 | B141 |
Boros János | Analitikus filozófia | 2024-08-31 | B141 |
Boros János | Richard Rorty filozófiája | 2024-08-31 | B141 |
Boros János | Ismeretelmélet | 2024-08-31 | B141 |
Boros János | Demokrácia | 2024-08-31 | B141 |
Boros János | Nyelvfilozófia | 2024-08-31 | B141 |
Boros János | Immanuel Kant | 2024-08-31 | B141 |
Bús Imre | Gyermekek kultúrája és nevelése filozófiai megközelítésben | 2024-08-31 | B141 |
Bús Imre | Gyermekek kultúrája és nevelése filozófiai megközelítésben | 2024-08-31 | B141 |
Csathó Árpád | Vizuális neuroesztétika: Az idő és a képi dinamizmus, mint esztétikai jellemzők | 2024-08-31 | B141 |
Csathó Árpád | Vizuális neuroesztétika: Az idő és a képi dinamizmus, mint esztétikai jellemzők | 2024-08-31 | B141 |
Demeter Tamás | Fikcionalizmus | 2024-08-31 | B141 |
Demeter Tamás | Morál- és természetfilozófiák kapcsolata a 17-18. században | 2024-08-31 | B141 |
Demeter Tamás | Morál- és természetfilozófiák kapcsolata a 17-18. században | 2024-08-31 | B141 |
Demeter Tamás | Fikcionalizmus | 2024-08-31 | B141 |
Demeter Tamás | Szociológia és filozófia kapcsolódási pontjai | 2024-08-31 | B141 |
Demeter Tamás | Fikcionalizmus | 2024-08-31 | B141 |
Demeter Tamás | Morál- és természetfilozófiák kapcsolata a 17-18. században | 2024-08-31 | B141 |
Demeter Tamás | Fikcionalizmus | 2024-08-31 | B141 |
Kovács Gusztáv | Bioetika és filozófia | 2024-08-31 | B141 |
Kovács Gusztáv | Bioetika és filozófia | 2024-08-31 | B141 |
Orbán Jolán | Filozófia és irodalomtudomány | 2024-08-31 | B141 |
Orbán Jolán | Jacques Derrida és a Dekonstrukció | 2024-08-31 | B141 |
Orbán Jolán | Jacques Derrida és a Dekonstrukció | 2024-08-31 | B141 |
Orbán Jolán | Filozófia és irodalomtudomány | 2024-08-31 | B141 |
Orbán Jolán | Dekonstrukció, filozófia, etika, demokrácia | 2024-08-31 | B141 |
Orbán Jolán | Filozófia és irodalomtudomány | 2024-08-31 | B141 |
Orbán Jolán | Filozófia és irodalomtudomány | 2024-08-31 | B141 |
Orbán Jolán | Dekonstrukció, filozófia, etika, demokrácia | 2024-08-31 | B141 |
Sík Attila | A gondolatvezérlés neuroetikája | 2024-08-31 | B141 |
Sík Attila | A gondolatvezérlés neuroetikája | 2024-08-31 | B141 |
Szécsi Gábor | Kommunikációs nyelvfilozófia | 2024-08-31 | B141 |
Szécsi Gábor | Kommunikációs nyelvfilozófia | 2024-08-31 | B141 |
Szolcsányi Tibor | Bioetika és transzhumanizmus | 2024-08-31 | B141 |
Szolcsányi Tibor | Bioetika és transzhumanizmus | 2024-08-31 | B141 |
Szolcsányi Tibor | A multimodális ingerfeldolgozás kognitív tudományi és elmefilozófiai implikációi | 2024-08-31 | B141 |
Szolcsányi Tibor | A multimodális ingerfeldolgozás kognitív tudományi és elmefilozófiai implikációi | 2024-08-31 | B141 |
Ádám Péter | Multiplexelt egyfotonforrások optimalizálása és fejlesztése | 2024-05-31 | FizDI |
Hebling János | Terahertzes impulzusokon alapuló neutron források fejlesztése | 2024-05-31 | FizDI |
Hebling János | Nemlineáris THz-es spektroszkópia | 2024-05-31 | FizDI |
Pálfalvi László | Reciprocitási tételek az elektro- és magnetosztatikában | 2024-05-31 | FizDI |
Paragi Gábor | Kis molekulák és azok kölcsönhatásainak elméleti vizsgálata | 2024-05-31 | FizDI |
Polónyi Gyula Ákos | Alternatív félvezető THz-es források | 2024-05-31 | FizDI |
Turnár Szabolcs | Terahertzes frekvencián vezérelt protongyorsítás átfogó szimulációja | 2024-05-31 | FizDI |
Veres Miklós | Mikroműanyagok kimutatása stimulált Raman-szórással | 2024-05-31 | FizDI |
Viga Gyula | A magyarság anyagi kultúrája | 2024-05-24 | RóIII |
Pálné Kovács Ilona | A középszintű fejlesztéspolitika politikatudományi dimenziói | 2024-05-24 | B.ép. |
Ács Marianna | Iskola és emlékezete | 2024-05-25 | OTNDI |
Albert Gábor | Tankönyvpiac - tankönyvhasználat - iskolatörténet | 2024-05-25 | OTNDI |
Albert Gábor | Történeti stúdiumok és tananyagtartalmak az agrárszakoktatás intézményrendszerében a XX. század első felében | 2024-05-25 | OTNDI |
Albert Gábor | A felsőfokú agrárszakoktatás első intézményszervezői | 2024-05-25 | OTNDI |
Bacsa-Bán Anetta | A pályakövetés lehetőségei, perspektívái a pedagógusképzés különböző szintjein (pályán maradás, pályaszocializáció). | 2024-05-25 | OTNDI |
Bacsa-Bán Anetta | A szakmaipedagógus-képzés és a szakmai pedagógusok helyzete és perspektívái az iskolarendszerű és az iskolarendszeren kívüli oktatásban | 2024-05-25 | OTNDI |
Bajusz Klára | Az időskori tanulás hatása az életvitelre (idősoktatás, gerontagógia) | 2024-05-25 | OTNDI |
Bajusz Klára | Az iskolázatlanság társadalmi voantkozásai | 2024-05-25 | OTNDI |
Bajusz Klára | Tanulási motivációk és gátak. Motivációs eszközök. Reziliencia | 2024-05-25 | OTNDI |
Bene Krisztián | A magyarországi francia nyelvoktatás története | 2024-05-25 | OTNDI |
Bene Krisztián | A 20. század első felének magyar oktatástörténete | 2024-05-25 | OTNDI |
Bene Krisztián | A franciaországi oktatási rendszer jellegzetességei | 2024-05-25 | OTNDI |
Bertalan Péter | Oktatási hálózatok a 21. században | 2024-05-25 | OTNDI |
Bertalan Péter | Egy adott régió, megye oktatástörténeti trendjeinek a feltárása | 2024-05-25 | OTNDI |
Bertók Rózsa | Pedagógus-etika | 2024-05-25 | OTNDI |
Bredács Alice Mária | A pozitív pedagógia és a reziliencia szerepe és fejlesztésük lehetőségei a nevelésben és az oktatásban | 2024-05-25 | OTNDI |
Bredács Alice Mária | A művészeti képzés, oktatás és nevelés hagyományos és alternatív formái és lehetőségei | 2024-05-25 | OTNDI |
Bredács Alice Mária | A hagyományos, a digitális eszközökkel és a mesterséges intelligenciával támogatott oktatás „jó gyakorlatai” a művészeti vagy a szakmai képzésben, oktatásban, nevelésb | 2024-05-25 | OTNDI |
Bús Imre | A játék kutatása a pedagógiai gyakorlat fejlesztéséhez | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserné Adermann Gizella | A tanulási környezet szerepe a tanulás támogatásában | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserné Adermann Gizella | Önbeteljesítő jóslatok – Pygmalion hatás a pedagógiában | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserti Csapó Tibor | A cigány népesség szociológiai problémái Magyarországon és összefüggésük az oktatásüggyel | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserti Csapó Tibor | Oktatás és társadalom | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserti Csapó Tibor | Hazai kisebbségek és a kisebbségvédelem helyzete, kisebbségi oktatáspolitika | 2024-05-25 | OTNDI |
Csima Melinda | Sajátos nevelési igényű gyermekek iránti attitűd vizsgálata pedagógusok körében | 2024-05-25 | OTNDI |
Csima Melinda | Egészségműveltség vizsgálata különböző szociodemográfiai jellemzőkkel rendelkező csoportok esetén, az egészségműveltség mérésének lehetőségei | 2024-05-25 | OTNDI |
Czabaji Horváth Attila | Az informális tanulás szerepe a tanulás-tanítás folyamatában | 2024-05-25 | OTNDI |
Dezső Renáta Anna | Educational Experiments | 2024-05-25 | OTNDI |
Dezső Renáta Anna | Egyéni és társas jóllét nevelési és oktatási intézményekben | 2024-05-25 | OTNDI |
Di Blasio Barbara | Gyógypedagógia, pszichopedagógia | 2024-05-25 | OTNDI |
Di Blasio Barbara | Tanárképzés, pályaszocializáció | 2024-05-25 | OTNDI |
Di Blasio Barbara | Börtönpedagógia | 2024-05-25 | OTNDI |
Di Blasio Barbara | Tanulástudományok, szakmódszertan | 2024-05-25 | OTNDI |
Fischer Márta | Magyar és idegen nyelvű tankönyvek / pedagógiai szövegek terminológiai szempontú elemzése | 2024-05-25 | OTNDI |
Fischer Márta | Fordítás(politika) és tudástranszfer | 2024-05-25 | OTNDI |
Gálosi Adrienne | 1. A művészet lehetséges funkciói történeti áttekintésben, valamint a kortárs társadalomban, ill. az autonóm művészet problémája | 2024-05-25 | OTNDI |
Gálosi Adrienne | Az esztétikai tanulás és nevelés céljai és lehetőségei a mai társadalomban | 2024-05-25 | OTNDI |
Gocsál Ákos | Verbális és nemverbális kommunikáció a pedagógiában | 2024-05-25 | OTNDI |
Gocsál Ákos | IKT-használat az iskolában | 2024-05-25 | OTNDI |
Hegedűs Roland | Sajátos nevelési igényű tanulók lemorzsolódással való veszélyeztetettségének vizsgálata az Észak-Magyarország régióban | 2024-05-25 | OTNDI |
Heidl György | Személyiségfejlesztés az európai filozófiai és teológiai hagyományban | 2024-05-25 | OTNDI |