témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Völgyi Béla | Elektromos szinapszisok a retinális neuronhálózatokban | 2024-05-31 | SZKK |
Hernádi István Bali Zsolt Kristóf | Magatartásfarmakológiai modellek fejlesztése a kognitív és neuropszichiátriai zavarok vizsgálatára állatkísérletekben és emberben | 2024-05-31 | SzKK |
Kőrösi László | Funkcionalizált nanorészecskék előállítása növényi kivonatokkal és antimikrobiális hatásuk tanulmányozása élelmiszer-biztonsági jelentőségű baktériumokon | 2024-05-31 | SzBKI |
Kőrösi László | Növényi eredetű bioaktív vegyületek folyadékkromatográfiás izolálása és antimikrobiális hatásuk tanulmányozása | 2024-05-31 | SzBKI |
Dergez-Rippl Dóra | Bergson filozófiája | 2024-08-31 | Szánt |
Dergez-Rippl Dóra | Bergson filozófiája | 2024-08-31 | Szánt |
Dergez-Rippl Dóra | Bergson filozófiája | 2024-08-31 | Szánt |
Farkas Attila | Eszmetörténet | 2024-08-31 | Sz1/b |
Boronkai Dóra | Diskurzuselemzés a kultúra- és társadalomtudományokban | 2024-08-31 | Sz1/b |
Boronkai Dóra | Interakcionális stilisztika | 2024-08-31 | Sz1/b |
Orbán Jolán | Jacques Derrida filozófiája | 2024-08-31 | Sz1/b |
Tuboly Ádám Tamás | Analitikus filozófia története | 2024-08-31 | Sz1/b |
Tuboly Ádám Tamás | Tudományfilozófia | 2024-08-31 | Sz1/b |
Dergez-Rippl Dóra | XX. és XXI. századi magyar művészetelmélet | 2024-08-31 | Sz1/b |
Farkas Attila | Politikafilozófia | 2024-08-31 | Sz1/b |
Farkas Attila | Eszmetörténet | 2024-08-31 | Sz1/b |
Boronkai Dóra | Diskurzuselemzés a kultúra- és társadalomtudományokban | 2024-08-31 | Sz1/b |
Boronkai Dóra | Interakcionális stilisztika | 2024-08-31 | Sz1/b |
Orbán Jolán | Jacques Derrida filozófiája | 2024-08-31 | Sz1/b |
Tuboly Ádám Tamás | Analitikus filozófia története | 2024-08-31 | Sz1/b |
Tuboly Ádám Tamás | Tudományfilozófia | 2024-08-31 | Sz1/b |
Dergez-Rippl Dóra | Filozófia, irodalom, művészetpszichológia: Babits irodalomelméletének értelmezési lehetőségei | 2024-08-31 | Sz1/b |
Dergez-Rippl Dóra | XX. és XXI. századi magyar művészetelmélet | 2024-08-31 | Sz1/b |
Bólya Anna Mária | Táncművészet-filozófia és balett szemantika | 2024-08-31 | Sz1 |
Bólya Anna Mária | Táncművészet-filozófia és balett szemantika | 2024-08-31 | Sz1 |
Bessenyei István György Szabó Norbert | Gazdasági növekedés csökkenő népesség mellett | 2024-09-30 | PTE K |
Lente Gábor | Molekuláris felismerési mechanizmusok jelentősége az immunoassay alapú mikroanalitikai eljárások fejlesztésében | 2024-05-31 | PTE |
Kovács-Öller Tamás | Cukorbetegség okozta változások a központi idegrendszer neurovaszkuláris interakcióiban | 2024-05-31 | PTE |
Jakab Gábor | Rekombináns PRLIP fehérjék funkcionális analízise | 2024-05-31 | PTE |
Szemethy László | A mikotoxinok ökológiai hatásai természetes életközösségekben | 2024-05-31 | PTE |
Csiky János | A magyarországi Buxbaumia Hedw. fajok elterjedése és termőhelyi preferenciája | 2024-05-31 | PTE |
Csank Tamás Kurucz Kornélia | Lovak flavivírus fertőzésének klinikai, epidemiológiai és ökológiai vizsgálata | 2024-05-31 | PTE |
Nagy Lívia | Szelektív elektrokémiai kénhidrogénmérő szenzor borászati célú fejlesztése | 2024-05-31 | PTE |
Gábriel Róbert | A retinális Müller sejtek szerepe normális és patológiás körülmények között | 2024-05-31 | PTE |
Kocsis Marianna Farkas Ágnes | Környezeti tényezők hatása különböző botanikai eredetű mézek minőségére | 2024-05-31 | PTE |
Csabai Zoltán Boda Pál | Klímaváltozás-indukált kiszáradások hatása a pataklakó életközösségekre | 2024-05-31 | PTE |
Csabai Zoltán | Vízi makrogerinctelenek genetikai diverzitásának vizsgálata a Pannon ökorégióban és azon túl | 2024-05-31 | PTE |
Hortobágyi Tibor Váczi Márk | Fizikai aktivitás, motoros kompetencia, és a kognitív funkció szintje 6-18 évesekben | 2024-05-31 | PTE |
Hortobágyi Tibor Váczi Márk | Az utolsó pillanat: Az egyetemi hallgatók fizikai aktivitási szintjének, közérzetének, és egészségi állapotának felmérése és javítása | 2024-05-31 | PTE |
Hortobágyi Tibor Murlasits Zsolt | Erő edzés hatása a járás biomechanikájára és energia igényére öregedés során | 2024-05-31 | PTE |
Hortobágyi Tibor Váczi Márk | Elesés gyakoriságának felmérése és megelőzése térd osteoarthritisban (TOA) szenvedő betegekben | 2024-05-31 | PTE |
Hortobágyi Tibor Váczi Márk | A keresztedzés hatása térd osteoarthritisban (TOA) szenvedő betegekben | 2024-05-31 | PTE |
Hortobágyi Tibor Váczi Márk | Volt élsportolók psycho-motoros egészségi állapota | 2024-05-31 | PTE |
Hortobágyi Tibor Váczi Márk | A motoros imagery (MI) edzés hatása az élsportolók teljesítményére az edzéskihagyást követően | 2024-05-31 | PTE |
Hortobágyi Tibor Murlasits Zsolt | A neuromuszkuláris funkció helyreállásának idő lefutása sport-akadémiai edzést követően | 2024-05-31 | PTE |
Wilhelm Márta | Felnőttek fittségének és életminőségének összefüggései | 2024-05-31 | PTE |
Ortmann-né Ajkai Adrienne | A közösségi tudomány alkalmazásának lehetőségei és korlátai biológiai témájú projektekben | 2024-05-31 | PTE |
Kemenesi Gábor | A Lloviu cuevavírus többcélú és komplex virológiai vizsgálata | 2024-05-31 | PTE |
Kemenesi Gábor | Vírusgazdák és vírusterjesztő vektorok genomikai és virális evolúciós szemléletű vizsgálata | 2024-05-31 | PTE |
Vámosi Tamás | A szak- és felnőttképzési rendszerrel kapcsolatos vizsgálatok | 2024-05-25 | OTNDI |
Vámosi Tamás | Pályaorientációs vizsgálatok az oktatási rendszerben | 2024-05-25 | OTNDI |
Orsós Anna | A magyarországi cigány nyelvek oktatásának nevelésszociológiai és nyelvpedagógiai vonatkozású vizsgálatai | 2024-05-25 | OTNDI |
Orsós Anna | A cigány/roma nemzetiségi oktatás (nemzetiségi népismeret és nemzetiségi nyelvoktatás) helyzete és jellemzőinek feltárása | 2024-05-25 | OTNDI |
Orsós Anna | Hátrányos helyzetű tanulók a magyar oktatási rendszerben | 2024-05-25 | OTNDI |
Czabaji Horváth Attila | Az informális tanulás szerepe a tanulás-tanítás folyamatában | 2024-05-25 | OTNDI |
Csima Melinda | Egészségműveltség vizsgálata különböző szociodemográfiai jellemzőkkel rendelkező csoportok esetén, az egészségműveltség mérésének lehetőségei | 2024-05-25 | OTNDI |
Csima Melinda | Sajátos nevelési igényű gyermekek iránti attitűd vizsgálata pedagógusok körében | 2024-05-25 | OTNDI |
Molnár-Kovács Zsófia | Nevelés- és oktatásügy Magyarországon 1867-1989 között | 2024-05-25 | OTNDI |
Molnár-Kovács Zsófia | Taneszközök és tankönyvek történeti és komparatív elemzése | 2024-05-25 | OTNDI |
Vass Vilmos | A kompetencia-alapú és tanulásközpontú tantervi paradigma komparatisztikai kutatása | 2024-05-25 | OTNDI |
Vass Vilmos | A kreativitás fejlesztésének elmélete és gyakorlata a közoktatásban, a kreatív tudástranszfer lehetőségei | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserti Csapó Tibor | A cigány népesség szociológiai problémái Magyarországon és összefüggésük az oktatásüggyel | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserti Csapó Tibor | Hazai kisebbségek és a kisebbségvédelem helyzete, kisebbségi oktatáspolitika | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserti Csapó Tibor | Oktatás és társadalom | 2024-05-25 | OTNDI |
Gálosi Adrienne | 1. A művészet lehetséges funkciói történeti áttekintésben, valamint a kortárs társadalomban, ill. az autonóm művészet problémája | 2024-05-25 | OTNDI |
Gálosi Adrienne | Az esztétikai tanulás és nevelés céljai és lehetőségei a mai társadalomban | 2024-05-25 | OTNDI |
Németh Zsolt | A testnevelő tanárokkal szemben támasztott nevelési-, tanítási-, oktatási-, vezetési- és kommunikációs stílusok és kompetenciák megjelenése napjaink változó világában | 2024-05-25 | OTNDI |
Németh Zsolt | Konfliktuspedagógia, konfliktusmenedzsment a köznevelés, a közoktatás, a felsőoktatás és sport környezetében. | 2024-05-25 | OTNDI |
Németh Zsolt | Pozitív- és fekete pedagógia megjelenése a testnevelés és sport környezetében | 2024-05-25 | OTNDI |
Bertók Rózsa | Pedagógus-etika | 2024-05-25 | OTNDI |
Bredács Alice Mária | A művészeti képzés, oktatás és nevelés hagyományos és alternatív formái és lehetőségei | 2024-05-25 | OTNDI |
Bredács Alice Mária | A pozitív pedagógia és a reziliencia szerepe és fejlesztésük lehetőségei a nevelésben és az oktatásban | 2024-05-25 | OTNDI |
Bredács Alice Mária | A hagyományos, a digitális eszközökkel és a mesterséges intelligenciával támogatott oktatás „jó gyakorlatai” a művészeti vagy a szakmai képzésben, oktatásban, nevelésb | 2024-05-25 | OTNDI |
Huszár Zoltán | Művelődéstörténet, oktatás- és neveléstörténet, múzeumtörténet a 19–20. századi Magyarországon és Közép- Európában. | 2024-05-25 | OTNDI |
Vida Gergő | Tanulás és attitűd neveléstudományi diskurzusa | 2024-05-25 | OTNDI |
Huszár Zoltán | A Duna mint tudástranszfer és integráló tényező a 19-20. századi Közép-Európában | 2024-05-25 | OTNDI |
Vida Gergő | A különleges bánásmód pedagógiai fókuszú vizsgálata | 2024-05-25 | OTNDI |
Herpay Ágnes | A társadalmi kontextusok hatása a zeneoktatásra. | 2024-05-25 | OTNDI |
Vida Gergő | Módszertani polimorfizmus a neveléstudományi kutatásokban | 2024-05-25 | OTNDI |
Herpay Ágnes | Az alap- és középfokú zenei versenyek, és/vagy csoportos zenei programok társadalmi beágyazódásának vizsgálata | 2024-05-25 | OTNDI |
Herpay Ágnes | A probléma és projekt alapú zenetanítás | 2024-05-25 | OTNDI |
Szombathelyiné Nyitrai Ágnes Anikó | A mese szerepe a gyermekek életében, fejlődésében a koragyermekkorban | 2024-05-25 | OTNDI |
Szombathelyiné Nyitrai Ágnes Anikó | Kisgyermekek nevelése a családban és a bölcsődében | 2024-05-25 | OTNDI |
Prisztóka Gyöngyvér | A szomatikus nevelés iskolai környezete, a testnevelő tanárral szembeni elvárások változásai az iskolarendszer átalakulási folyamatában | 2024-05-25 | OTNDI |
Prisztóka Gyöngyvér | A pedagógiai kommunikáció és az interakciók hatékonyságának kutatása a sportoktatásban | 2024-05-25 | OTNDI |
Prisztóka Gyöngyvér | A kognitív, a szociális és a személyes kompetenciák fejlesztése a sport által | 2024-05-25 | OTNDI |
Koller Inez Zsófia | A közösségi nevelés elmélete és gyakorlata (Theory and practice of community education) | 2024-05-25 | OTNDI |
Koller Inez Zsófia | Gamifikációs tanulási módszerek fejlesztése és alkalmazása (Game-based learning method design and implementation) | 2024-05-25 | OTNDI |
Koller Inez Zsófia | A társadalmi érzékenyítés szerepe az oktatásban (The role of applying social sensitivity in education) | 2024-05-25 | OTNDI |
Di Blasio Barbara | Tanulástudományok, szakmódszertan | 2024-05-25 | OTNDI |
Di Blasio Barbara | Tanárképzés, pályaszocializáció | 2024-05-25 | OTNDI |
Di Blasio Barbara | Gyógypedagógia, pszichopedagógia | 2024-05-25 | OTNDI |
Di Blasio Barbara | Börtönpedagógia | 2024-05-25 | OTNDI |
Heidl György | Személyiségfejlesztés az európai filozófiai és teológiai hagyományban | 2024-05-25 | OTNDI |
Heidl György | Antik neveléselméletek és nevelési gyakorlatok mai tanulságai | 2024-05-25 | OTNDI |
Dezső Renáta Anna | Egyéni és társas jóllét nevelési és oktatási intézményekben | 2024-05-25 | OTNDI |
Dezső Renáta Anna | Educational Experiments | 2024-05-25 | OTNDI |
Várnagy Péter | Az állampolgári és emberi jogi nevelés | 2024-05-25 | OTNDI |
Várnagy Péter | A különböző normarendszerek hatása és szerepe a nevelésben, az oktatásban és a képzésben | 2024-05-25 | OTNDI |
Várnagy Péter | The impact and role of different norms in human resource development, education and training, especially in the context of legal regulation | 2024-05-25 | OTNDI |